Přejít na výpis diskuzí
Okhlos je šílená strategie s davem naštvaných řeckých hrdinů a filosofů
20.1.2014 | Aleš Smutný
22 příspěvků
-
Asi tě zklamu, ale COD jsem hrál tuším jen dvojku (bylo to z druhé světové, už přesně nevím, je to dávno) a pak asi 20 minut MW a nějak mě to nechytlo.
-
Dodatek: to nebyla ironie.
-
Komunita, o které mluvíš, to může být taky ta komunita, která má ráda Dwarven Fortress, Reus, FTL a podobné hry. Takovou komunitu bych neoznačoval jako jednodušší lidi, jelikož CoD pošuci by ani nevěděli, co s takovýma hrama dělat. Kdo je tady jednodušší a má rád svoje retardované děti...
-
Hehe, mínus za tohle? To se dá vysvětlit jenom tak, že se najde debil, kterej kdy viděl na Commodore 64 byť i jen pseudo 3D hru, což samozřejmě nemohl.
-
Ne, pane. Tady je, prosím, jenom diskuze a jakožto na každém herním magu, i zde se střetává mnoho různých komunit.
-
Luxusní modely. Hrozně se mi to líbí. Díky.
-
A já chtěl zrovna napsat, jak jsem upřímně nadšený z vizuálu té hry. Jak roztomilé a srandovní ty postavičky jsou...
Jinými slovy, vůbec nejde o to, že je to cool. -
Noaže :D Otvorilo by to cestu Silly Olympics *1*
-
Low poly art využívá pixel artové textury a když se to umí, je to pěkné. Diablo 1 není pixel art. Jsou to rendery 3D modelů.
-
Ona ta geek komunita vubec nepotrebuje ty kvalitní hry. Jednoduchosti ji ke stesti uplne staci. Je to jak skupina maminek kolem takoveho toho 'pomalejsiho' ditete. Vsichni jsou radi za to kdyz se aspon snazi.
-
At si to je treba 2D. Ale hodit tak primitivni sprity do presviceneho polygonoveho enginu je imho prasacke ne elegantni. Zajimalo by me jestli pixelart jako diablo1, rendery z balduru a podobne veci budou nekdy za reprodukovane cool retro. Uvidime nekdy zaplavu fps a akcnich her se softwarovym renderovanim jako mel doom nebo quake? Proc se na nas nevali hromady nadherne rozanimovanych heroinesquestu s hlubokymi mechanismy a pribehem?
-
a kde taková komunita je? jako tady? *7*
-
Na tablet stím!
-
FIFA: Monty Python edition?
-
A mimochodem, Commodore64 by hru s 3D prostředím neutáhl.
-
To je dobře. A teď se, prosím, vrať ke ke svému CoD nebo jiné hře s AAA grafikou bez nápadu. Ona komunita, která dokáže ocenit kvalitní hry s jednoduchou a líbivou grafikou, tě nepotřebuje.
-
Tak máš svůj názor, o nic nejde. Já jsem taky nevyrůstal na hračkách, jako je Commodore atp., ale dneska je to holt retro a já jsem zase jeden z těch, kterého to láká :) Zní to jako dobrá šílenost. Navíc, vem si - kdyby taková hříčka vyšla v novodobé grafice (nebo alespoň 3D), bylo by to buď hnusné (i přes stylizaci) anebo obrovsky náročné na vývoj. Toto elegantní 2D řešení je na místě *15*
-
je lepší, aby indie vývojáři, co nemaj moc peněz, zvolili radši něco jednoduchýho a úspornýho, jako jsou tyhle retro pixelový věci a udělali to hezky, než aby zkusili udělat něco 3D a dopadlo to jako něco z čeho by ti bylo na blití
-
I kdyby to bylo sebezábavnější, tak mě v dnešní době nikdo nedonutí hrát něco, co vypada jak hra z Commodore64. Ale tak určitě si to tu získá oblibu, protože čím víc kostiček, tím je to v dnešní době víc cool..
-
Super, takáto hra by kludne mohla výsť aj pod licenciou Monty Python