Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Wakizashi

    Diky za recenzi na tuhle nintendarnu. Napady nekterych japonskych studii jsou z jineho sveta. 😅 A je to moc dobre.

    • To není nintenďárna, to je multiplatformní Namco šílenost. První díl byl zpočátku exkluzivní na PS2. Zajímavé na tom je, že původní nápad sice byl jako z úplně jiného světa, ale další díly si vystačily s relativně malými obměnami hratelnosti a přesto dokázaly dobře bavit spousty lidí.

      • Wakizashi

        Zdravim, no byla to nadsazka, kdy jsem vychazel z toho, ze japonske, nekrvave, kreslenkove originalni pociny byly drive domenou spise vychazejici na Nintendo. :-) Dnes je to relativne jedno asi, pokud nepocitame exkluzivity.

        Nevim, jestli je to mentalitou asiatu, ale prijde mi, ze radi pak podpori dalsi dily nejake znacky i pres male novoty. 

  • Já už s v těch dílech ztrácím, protože všechny vypadají stejně. Takže dva dotazy:

    1 - do jakých velikostí tady Katamari jdou? Je to ten díl, kde se na konci nabalují kontinenty? Nebo díl, kde se pak nabalují planety a hvězdy?

    2 - Jsou tam pořád při určitých milnících ve velikosti loadingy (každý rozsah velikosti je vlastně separátní level), nebo už to využívá moderního HW, aby se odmala dovelka šla plynule bez loadingů?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit