Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PK hraci budu platit castejsie. Podla toho co je uvedene v clanku sa to velmi vyplacat nebude :)
  • DD: MMO je o těžkym grindu a pocitu úspěchu ze získání mounta a vybavení, než přijde patch/datadisk, který z tvého současného vybavení a mounta udělá zastaralý useless sh*t a to, co si předtím získával 1000 hodin, teď uděláš za 100. Perma smrt je v tomto šíleném kolotoči vysvobození. *1*
  • MMO sou na PVP zalozeny, jen tupci jako ty a tvurci to neumej pochopit. Provo vsichni vyrabej 123 kopii nudnyho grindovaci PvE, kde jedinej smysl existence je soubor s % nastavenym v databazi, ze ti vypadne item, kterej chces. A presne proto dou vsechny MMO dokopru, vcetne wow.
  • 30 babek za postavu. To je sen vývojářů.
    Jakože pro PKčka je to novej level týrání hráčů, ale já do toho nedám ani kachlu.
  • Můžeš mi říct jaké musí mít "lidské vlastnosti" člověk který chce dělat PK? A jakou musí mít vizi? :) jujky hujky
  • Paulcz
    Není možné vše ošetřit systémově, záleží na přístupu, komunitě a o tom jakou hru dovolí autoři hráčům hrát. Problém většiny MMO je, že jsou přístupný všem. Dle mého správně fungující MMO musí vyžadovat po hráčích určité prvky roleplayingu. Systém je základ, ale bez lidí je k ničemu.. :)

    PVP přitahuje honiče eg, to je pravda. Pokud ale nejsou souboje postavený na levelu a itemech, "nejlepší PK" bude člověk perfektně ovládající mechaniky hry + má potřebné lidské vlastnosti + má nějakou vizi. Kdo jiný by to měl být? :)
  • No vidis, ja zase treba nechapu, ze nekdo ma potrebu ci napriklad honit v MMO hrach ego na PvP. Kazdy si v nich najde neco... :)

    Obavam se, ze vzhledem k poctu autoru tam sice mozna narvou vsechno, co chteji, ale diky vynalezavosti hracu a neosetrenym/nedotazenym mechanikam se to zvrhne v hru gangu se vsemi negativy s tim spojenymi.
  • Paulcz
    Já zase nechápu, že někoho baví syslit vybavení, mounty atd. v naprosto nudném světě a nudném MMO. To bych raději permanentní smrt pokud by byl herní svět dynamický, hráči komunikovali, bylo tam PVP (a PVP není, že tam jsou nějaký trapný zóny nebo po levelu 100 můžete napadnout hráče co si to někde v menu odškrtl :)) atd.
  • CRYPT
    Ten jejich engine a graficke zpracovani se mi moc libi. To bych chtel u SWTORu....
  • "Po 10 – 14 měsících od vytvoření váš hrdina prostě a jednoduše zemře věkem. Každá „normální“ smrt ve hře navíc o den či dva tento permanentní skon přibližují."
  • deathfish
    eh?? *12*
  • Nevěřím jim, pokud to vůbec někdy vyjde, bude to hrát malá skupina hráčů a do pár let vypnou servery.
  • Nejen u MMO *4*
  • Ty jo perma death u mmo? no nevím investujete do postavy desítky hodin nagrindujete si ten nej tier a pak vás skolí boss a všechno v pytli? chápu perma smrt u her jako rust kde si je to jak na horský dráze jednou si dole jednou nahoře ale většina mmo her je o těžkým grindu a pocitu uspěchu když člověk získá toho mounta ten kus vybavení což by asi s perma smrtí moc zábavy nepřineslo.
  • Tilwaen
    Tohle si umím představit implementované v single-playeru, v MMO bych tomu zatím nevěřila. Vývojáři můžou jen příjemně překvapit.
  • Jo věřil jsem hodně MMOčkam ty jejich marné sliby ... už jsem prozřel a dokud neuvidím tak neuvěřím ani písmenku.
  • Proc sis zmenil jmeno Jacku ?
  • deathfish
    Zní to všechno moc super a hra by to teda byla určitě skvělá, ale jen, kdyby v ní opravdu bylo a fungovalo vše, co říkájí.

    Na tak malý tým mají opravdu hodně co dělat, tolik možností a věcí, co by tam člověk mohl dělat + udělat dostatek contentu... Určitě budu sledovat, zní to fajn, ale bojím se, že to buď dělat strašně dlouho (podobně jako Star Citizen) nebo to nakonec nebude taková hra, jakou oni sami chtějí. Každopádně držím palce *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit