Přejít na výpis diskuzí
Onlinovka Nether chce být městskou odpovědí na DayZ
15.8.2013 | Ladislav Loukota
28 příspěvků
-
Snad to nebude další WarZ, ti se taky honosili, jak se pouze inspirovali DayZ atd...
-
-
Netvrdili náhodou, že hru vyvíjeli déle než DayZ, shoda je tedy naprosto náhodná (což je samozřejmě kravina, ale to už je jiná pohádka)? O.o
Dost možná se pletu, o WarZ jsem se přestal zajímat už hodně dávno. :D -
-
Neco takovyho placali, ale oni toho placali pomerne dost. Vzhledem k tomu, jaka to byla evidentni rychlokvaska tak tomu samozrejme vsichni verime!
-
Navíc se to jmenuje jinak, protože tvůrci filmu WarZ nechtěli, aby to s tím bylo spojené.
-
-
Zmenili to na Infestation: Survivor stories, zrejme aby je vydavatel filmu The World War Z nerozcupoval na kousky.
Brutalnim prekvapenim by bylo, kdyby nekdy to svoje dilko dotahli do konce, cemuz ovsem snad nikdo neveri.
-
-
-
-
Pakliže to neskončí jako WarZ, tak uvítám další kvalitní survival sandbox:)
-
-
Tak jsi mě o sekundu předčil! *1*
-
-
Zajímá mě, jak by taková hra vypadala bez potvor a lidi tam byli kanibalové. Myslím, že by to byla aspoň trochu originální hra mezi těmi survival zombie a mohli by se inspirovat Cestou.
-
-
V The Forest jsou jacísi zmutovaní kanibalové. Taky je to otevřená hra o přežití. Akorát to tedy není moc podle Cesty.
-
-
a bohužel se to ještě nedá hrát :( ať už je to na steamu :D
-
-
Tam 2.0 by byla super inspirace :)
-
-
nadseni s grafiky s ostatnima nesdilim. Vubec si nemyslim ze to vypada lepe nez DayZ presne naopak. Ale proc ne kazdy ma jiny vkus. *3*
Tato hra pokud se podari asi sedne spouste hracu mne vsak ne. Je to zase otazka osobniho pocitu. Mam radsi kolisani ktere zvysuje napeti. Tj normalni krajina kde se nic nedeje vsechno vypada normalne a pak neco prijde. Takovyto "tlakovky" kde je hrac na malem prostoru pod neustalym stresem v neustale akci na me funguji negativne. Stejnemu tlaku se prizpusobim a zacne to byt otrava. -
Pro mě velice zajímavé :)
rovněž mě láká HC mód, nicméně pak je někdy pešek, kdy si člověk vymástří řešení nepřátel, a picne ho do hlavy nějaký šmoula, co se připojí do hry :D -
-
...tak to potom master není masterem *3*
-
-
tak starej dobrej lag :p
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=rDS5PTb3IMg ..vypadá to pěkně
-
Zní to hodně zajímavě, určitě si to koupím. Hodně mě láká ta horrorová část, jestli to bude hodně dobře propracovaný a fakt se člověk bude bád kouknout se jen za roh, tak to bdue pecka :) .
PS: Nevíte někdo jestli příšery budou útočit na zákaldny v budovách? -
-
Neni výrok "určitě si to koupim" trochu předčasnej? Když se podíváš na odkaz na gameplay o post vejš, tak bych řekl, že jo. *15*
-
-
Napsal jsem to ještě před tím než jsem to z koukl, usuzoval jsem podle invoramcíxh napsaných zde a na jejich stránkách, toho videa jsem si všiml až pak :D teď ani nevim :D pokdu to doladí tak klidně :)
-
-
-
trocha gameplaye ;)
http://www.youtube.com/watch?v=QrZbv5F6rp0 -
-
Ty blaho, to je FOV... S top commentem naprosto souhlasím, tohle hrát by mi teda nebylo moc příjemný, snad to upravěj...
-
-
No já zase souhlasim s jinym top commentem (střídaj se tam jak roční období) :
Stalker meets DayZ meets Call of Duty meets african river blindness...
Why did anyone think that would make a good game?
*15* -
-
No v zasade ve vsech to znamena to samy. FOV jako kdyz koukas do dalekohledu...
-
-
-
-
Ty monstra vypadají děsivě. Přesně o takových se mi zdálo v nočních můrách když jsem byl malej kluk. Každopádně jsem dost zvědavý.
-
Zní to fajn a dle obrázků i vypadá. Monstra jsou řádně děsivý a jestli se nebudou vydávat příliš mnoho hluku, už vidím jak zahnu za roh a ušpiním si kalhoty *1* *1*
Jako velký bonus beru taky to, že tam nejsou mozkožrouti.
Jen se bojím aby to nebyli jen krásný sliby a vydavatel, rozpočet a bůhvícoještě neudělalo ze hry jen další dobře vymylšený projekt se špatným koncem...