Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • OnDeath 8000 serveru 1600 zakazniku *1*
  • Jack1947
    Onlive umoznuje i za (no trochu vice penez) hrat hry urcene na pc i na mobilech a tabletech... Nerikam ze se to vyplati jen kdyby to nekomu uniklo, kdyz pominu ovladani zni to celkem bre ovsem nikdy to asi nebude uplne tak fungovat jak by mnelo, mozna kdyz mate externi klavesnici s mysi.
    • Ty hry na to jsou přizpůsobené (některé), jenom to ale jde na Android, iPhony slibují už asi půl roku, ale problém je někde ve schvalování Apple Storu. Jinak hodně používaná služba je ten Windows cloud na iPad a tablety s Androidem :)
  • DangerousDave
    mňa by zaujímalo koľko zákazníkov dokáže nasýtiť tých 8000 serverov ... odhadujem tak 30-40 tis. hráčov, čo určite nebolo nereálne číslo... preto tých 1800 platiacich je naozaj tragédia. Uvidíme o pár rokov ... pokial budú mať streamovanie aj nové konzole a prípadne to začnú vo veľko podporovať výrobcovia TV tak možno už o 5-7 rokov bude mať cloud hlavné slovo. A potom si naozaj neviem predstaviť čo to urobí s herným segmentom.
    • Jeden server = jeden hráč. Nepočítaje další potřebnou infrastrukturu. Tedy minimálně u výpočetně náročných her.
      • :) Já bych řekl , že to nebude jednoduché 1U = 1 hráč . Škálování půjde na celou farmu a využije se to co bude reálně potřeba . Kdo z vás si hraje na serveru a nemá dostatek prostředků na další procesy ? ;)
      • DangerousDave
        si myslíš, že ten server ktorý práve užívatel xy nepoužíva sa fláka ? :)
        • no tak je treba pocitat ze v dobe vydani nejake pecky bude chtit hrat najednou klidne vic jak 90%
          • DangerousDave
            v ten istý čas ? ani náhodou... a ešte väčšia náhoda by bola keby všetci mali záujem práve o tú novovydanú pecku. Ak by aj mali na každý server jedného tak v konkrétnu hodinu bude sotva využitá tretina zo serverov. Priemerne ľudia hrávajú tie 2-3 h denne v poobednajšich alebo večerných hodinách a v rôznych intervaloch, jednoducho je to príliš nepravdepodobné.

            Ale pri 16-20 tis. ľudí na 8000 serverov v deň vydania nejakej mimoriadne populárnej hry by to mohol byť problém.
  • Keď som to skúšal, išlo to celkom dobre, myslím, že som vtedy skúšal zaklínača. Bolo to normálne hrateľné, vizuálna kvalita (rozlíšenie, detaily...) bola asi na úrovni konzoly.

    Pre ľudí s najnovším pc je to nanič, pre ľudí so starým strojom/notebookom/tabletom je to ok. Samozrejme je potrebné kvalitné pripojenie k internetu, ak si myslíte, že budete hrať hry cez wifi na nejakom random hotspote v kaviarni, tak sa pripravte na polsekundovú latenciu.

    Inak spokojnosť, ak by dokázali "streamovať" hry vo fhd, high detailoch a niektoré tituly aj v 3d, tak by som na inú službu už ani nepozrel. Bohužiaľ celé toto haló je skôr predzvesťou toho, že firma mení svoje zameranie na patent troling.
  • Tak lidi mají ještě zdravý rozum. Potěšitelné.
  • ono uz to bezelo na ostro?
  • Když se na to podívám z druhé strany, že dostali ten patent by nakonec mohla být super věc, pokud se pustěj do soudů se Sony a nějak uspějí i rámcově, bude to mít za následek totální a komplexní odesrání této zhovadilosti do věčných lovišť, protože se těžko někdo bude hnát do podobného kšeftu ještě s tím, že by jim musel platit licenční poplatky a konkurencí neregulovanej předraženej monopol na blbost se za chvíli sám vodsere a my budeme mít od blbosti zvané streamování her pokoj
  • Dalo se to čekat no, navíc je třeba ten jejich klient...na tohle je lepší Gaikai, chci třeba zkusit demo, otevřu prohlížeč a hned hraju, nemusím nic stahovat. Kromě toho ty ceny na Onlive byly taky celkem velký a v konkurenci Steamu...
    • neviem , ale Gaikai funguje troska inak a neda sa s Onlive zrovnavat. A ceny su celkom dobre na onlive... za par sestakov mas na mesiac hrania cez 200 hier, ktore su sice aj starsieho data, ci indii, ale na Steamu by si za ne zaplatil neporovnatelne viac. Inak Onlive nieje sluzba pre tych co maju PC, ktore stihaju hrat moderne hry. A ten ich klient ma nejakych 7-10MB, trva spustenie hry nejakych 30-40s, to napriklad Gaikai stahuje svojho klienta vzdy pri spusteni a doba spustenia je v radoch minut...
      Osobne budem rad ked bude Onlive pokracovat, mam tam zakupenui Civ5 aj s datadiskom za 20 libier, takze drzim palce...
  • Sem to skoušel a musím říct že pro evropana to bylo fakt na prd. Nevím jak v americe ale tady jsme byli od těch jejich serverů hrozně daleko a tak hry běželi v odporném rozlišení a strašně se lagovali. Třeba takovej FEAR 3 nebo jeden díl AC (hru jinak nehraju tak nevím kterej to byl) běželi slušně, ale třeba homefront byl nehratelnej
    • Servery byly i v EU (minimálně tedy v UK), jenže podle mých zkušeností to vázlo hlavně někde na straně O2 (pokud jde o ADSL od nich). Na reálných 20 mbit/s od O2 to běhalo mizerně, na 8mbit/s wifi od lokálního poskytovatele to šlo v pohodě.
  • Mě hlavně zajímá, jak mají vyřešený multiplayer? Vzhledem k tomu, že člověk už má slušný delay kvůli streamování, tak k tomu se ještě připočte bežný delay multiplayeru, tak si troufám řict že je to nakonec nehratelné. Nebo se snad autoři OnLive vykašlali na mulťák úplně a tak přišli o potenciálně 50% zájemců?
    • kazdopadne MP funguje pouze mezi hraci OnLive
    • MP je celkom v pohode medzi hracmi, obcas to dost lagne, ale to je bud pripojenim alebo pokial to laglo pre ich service, tak to laglo vsetkym. Inak mam kupene Homefront a dohrane a tam je MP velmi dobry a aj lama ako ja, ma par fragov, cize MP aj akcnej hry je v pohode :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit