Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    v době, kdy 95% produkce dá minimálně na medium i notebook za 11klacků, je cloud-gaming šílený overkill. Asi jako byste namísto psího spřežení se sáněmi koupili stádo slonů a nechali je přes komplikovaný mechanismus pohánět rolbu. A to už se vůbec nebavíme o tom, že tenhle model je téměř jednostranně výhodný pro producenty her. Vůbec se těm malým číslům nedivím. Tedy divím, ale jen tomu, že jsou až takhle malá. Konzumentům přináší cloud-gaming minimum výhod oproti stávajícím modelům a tedy nemají důvod změnit chování. K tomu by je mohl dotlačit jedině tlak ze strany vydavatelů, kteří by na cloud-gaming masově přestoupili. Jenže to tu máme otevřenou PC platformu a silnou indie scénu, která už rozdíly oproti AAA produkci pomalu smazává... ablablabla, dál se mi nechce psát. BTW považuji za ostudné, že mi tohle všechno došlo, až když jsem byl opilý.
    • Black_Hand
      cloud-gaming ma vyhody. jak rikas, bude to jen na medium. todle muze byt na "enthusiast" :). i kdyz to vypada hnusne, protoze je to video a artefakty jsou hlavne na hrach hodne videt. koneckoncu mam kamarady s fakt velkyma sunkama (pocitace myslim sakra! :P). intelacky on-board grafarny atp., ktery nejenom, ze jsou slaby, ale 3d poradne neumi.

      se zbytkem mas pravdu samozrejme :). ja jsem za indie scenu hodne rad v tomdle. dneska je dost indie her lepsich, nez standardni AAA produkce.

      ja mam na online jen jedinou vec: trine 1. cirou nahodou jsem nasel, ze humble bundle, ve kterym bylo dodaval i onlive klice.
    • To víš, při opilosti zjistíš spoustu věcí. *1*
  • Docela by mě zajímalo, kde jsou lidi, kteří i tady psali, jak je OnLive boží a jak se na tom skvěle hrají hry?! Samá propaganda a slova chvály, ale jaksi to nezabralo. Holt lidi ještě nejsou úplně blbý. Od začátku to zavánělo průserem a teď se to jen potvrdilo.
    • smejki
      no, ono to je boží, ale zřejmě nerentabilní. Onlive není v loji kvůli tomu, že by byl na tom špatně technologicky.
      • MickeyMutant
        Lag je jeden z hlavních důvodů, proč se to zatím neprosadilo.
    • jindra.veliky
      ja jsem si na tom pravidelne zkousel novinky a jelo mi to bez problemu...wi-fi - 10mb/s *7*

      bylo to bozi, skoda neuspechu

      EDIT: a to na vesnici....
    • Overwatch
      OnLive JE boží. Hry se na tom hrají skvěle asi jen poblíž datacentra, u nás ne. Dnes jsem na tom ale zkoušel trial Darksiders II a ani jednou to necuklo. Kvalita obrazu se občas zhoršila (konzole a PC jsou samozřejmě nesrovnatelně lepší), ale bylo to plynulé a v pohodě hratelné. Streamování her je super a bez debat je to budoucnost. Jen ne ještě současnost.
      • léčíš se? to je totiž jediný, co by tvou blbost omlouvalo...
      • Myslim si ze NEMAS pravdu :D... to aby som pouzil Tvoj styl ;)...

        Za prve, 1600 - 1800? Na to, ze to je nadcasova vec... MM? :) ... Ale k veci. Technologicky-kvalitou to NIE JE lepsie ako dnesne konzole, ako sam pises... Takze ta nadcasova vec, ked teda funguje zrovna spravne, zrovna si kusok od servera a nahodou mas aj vyborny vysokorychlostny a vysokopingovy internet, tak to stale streamuje obraz v horsej kvalite ako stere 6 rocne konzoly? ...

        MMMMMMM??? :) Fakt nadcasove ;)

        Dalsi dovod je ten, ze bezny zakaznik (aspon podla mojho skromneho odhadu) je radcej, ked nie je 100% odkazany len na internet. Ked si clovek stiahne hru zo Steamu, aspon si nieco stiahne a moze hrat off-line (hru vlastni, aj ked na disku ale ma ju), ked ma clovek naviac krabicku, je to este lepsie z pohladu "vlastnenia". Ale ked len ako keby zapne "youtube" video (v horsej kvalite ako stare konzole) za ktore si musi platit... No neviem neviem ;)...

        Zmysel to ma len pre ludi zo slabucickym HW... a zaroven tyto ludia ale musia mat vysokorychlostny internet a momentalne to teda funguje len v technologicky rozvinutych krajinach, kde zase toho slabucickeho HW logicky az tak vela nie je... Nehovoriac o tom, ze ako tu uz bolo spomenute 95% hier dneska rozbehnu obstojne aj velmi lacne PCs. Atd. atd. :) OnLive a streamovanie hier v takejto podobe nemalo sancu nie preto, ze je nadcasove a my obycajni smrtelnici nechapeme akej cti sa nam to dostalo, ze sme sa toho mohli dozit, ale preto, ze nebol a nie je dostatocne dobry TECHNOLOGICKY. (mele rozlisenie, detaily horsie ako stare konzole, narocnost na internetove pripojenie, lagy, obrovska narocnost na prevadzku, clovek pri tejto sluzbe absolutne nic nevlastni)
      • Být tebou, tak bych nemluvil vůbec o tom co je budoucnost - jsou větší machři co se spletli a ty jsi určitě blekotal, že ONlive je budoucnost už před půl rokem - a ted se ukazuje, že jsou akorát v dluzích, měli 1600 platících zákazníků a firma možná něco někdy vysoucí na SOny kvůli patentům, které používala služba Gaikai. Streamování her je technologii, která mě osobně absolutně nevyhovuje - a já utrácím za hry desítky tisíc ročně. Nejsem zdaleka sám. Neznám nikoho, kdo utrácí seriozní peníze za hry a sreamuje je přes ONlive a ani o tom nepřemýšlí. POdívej, jak lidi sere vůbec požadavek být pořád připojený k serveru - viz Diablo III a v minulosti Ubisoftí Cloud.
        • kostejnesmrtelny
          Sere je to tak, že se D3 prodalo 10M kusů... *7*

          Což je přesně ta jediná věc, která vydavatele zajímá. Bohužel.
      • DangerousDave
        viem, že máš pravdu ale dúfam, že ju nemáš *1* nechcem zažiť deň keď bude všetok sw streamovaný a developery to začnú zneužívať.
        • Neboj, až se to stane budeme už na tyhle věci moc starý *3*
      • MickeyMutant
        "Jen ne ještě současnost."

        OnLive BUDE boží. Možná.
        • No tak když se na to nechytli ani amíci, kteří mají datacentra za barákem, tak to asi moc boží nebylo...
  • Budoucnost veškerého SW, nejen videoher. Bohužel přišli příliš brzo...
  • tak ja osobne Onlive v UK pouzivam a je to dobra sluzba. Ci uz v PC, ci cez ich boxik na TV.
    Tej cifre 1800 moc neverim. Sam som par hier zakupil a mal som skoro rok PlayPass, teraz cez prazdniny zruseny. Dufam, ze sluzba neskonci, ale bude sa dalej vyvyjat.
  • Keď som to skúšal, išlo to celkom dobre, myslím, že som vtedy skúšal zaklínača. Bolo to normálne hrateľné, vizuálna kvalita (rozlíšenie, detaily...) bola asi na úrovni konzoly.

    Pre ľudí s najnovším pc je to nanič, pre ľudí so starým strojom/notebookom/tabletom je to ok. Samozrejme je potrebné kvalitné pripojenie k internetu, ak si myslíte, že budete hrať hry cez wifi na nejakom random hotspote v kaviarni, tak sa pripravte na polsekundovú latenciu.

    Inak spokojnosť, ak by dokázali "streamovať" hry vo fhd, high detailoch a niektoré tituly aj v 3d, tak by som na inú službu už ani nepozrel. Bohužiaľ celé toto haló je skôr predzvesťou toho, že firma mení svoje zameranie na patent troling.
  • "Perlman ho svým zaměstnancům na poradě popisoval jako mimořádného člověka, který se pohybuje v oblasti rizikového kapitálu a je tam velmi úspěšný a známý." Hned mě napadl Kevin O'Leary, ale to by pro ně bylo možná až příliš kruté. *4*
  • mělo to dobrý nápad, bohužel to vyšlo ve špatné době...
  • Mato1987
    Žid Perlman bol jednoducho nadčasový.
    Mňa by ale úprimne zaujímalo odkiaľ mali financie na zakúpenie a prevádzku 8000 serverov?
    Veď to muselo stáť majland
    • Kdopak asi "promrhal" svoje investice ?
  • Tak lidi mají ještě zdravý rozum. Potěšitelné.
  • Trol.diskuzni
    Směšné číslo... Na celé planetě JEN 1800 uživatelů! Já osobně se tomu však nedivím - žádné modely typu cloud-gaming nebo online-auction-masturbation typu D3 nikdy akceptovat nebudu.

    Bude RIPfail článek?
    • Trol.diskuzni@tiscali.cz: Myslím si, že zrovna kr_téna jako jsi ty mají u prd_le.
    • i těch 2 milijónů registrací je směšné číslo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit