Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nejsem sice námořník, ale možná kdyby stou lodí nepluli do toho města, tak by třeba přežili... *2*
    • dilinja
      Tsunami?
    • co nedostatek potravin, borci?
    • Co když je tam dostala ta bouře?
    • tiez mi to pride trosicku nelogicke, mohli preca zostat na vode, ale kazdopadne pekne video, vazne
  • Magister_Peditum
    A její poslední slova byla: "Chci se s tebou rozvést."
    • Pete.palis
      a nebo rozmést *1*
    • A nebo: "Ježiši miláčku teď jsem si vzpoměla že jsem zapoměla vypnout troubu."
  • Zajímavější by bylo, kdyby jim ten zapalovač nefungoval a umřeli by brutálním způsobem roztrhaní na kusy zombíkama. Aspoň by to nebylo takový klišé.
    • smejki
      to je fór! *15*
      zapalovač, který funguje na principu hození jiskry do proudu plynu, musí najednou chytit, aby zapálil... plyn.
      • Lawliet
        co když jim vypadl kamínek?
        • smejki
          co když je to jen žertovný zapalovač a po škrtu jen zahraje veselou písničku?
          • Lawliet
            Proč by si někdo sebou na moře bral žertovný zapalovač který po škrtu jen zahraje veselou písničku?
            • proti trudomyslnosti *3*
            • Protože by to právě nikdo nečekal, to je duše té myšlenky!
    • Tak alou zpátky do lavice na základku ty nechytlo *7*
    • naco by chytal, staci kdyz hodi jiskru... to ti hodi aj prazdnej zapalovac jen o kaminek...
    • Taky sem si pri tom zaberu rikal, ze jim nechytne :DDD
  • hitokage
    Škoda, že podobných momentů je ve hře minimum a většinou je zabíjí příšerná mimika postav. DI mě bavil, snad to Riptide dotáhne ještě dále.
  • Whoossain
    Doufám, že se to povede aspoň jako první díl. Sice se zahanbením musím přiznat, že jsem ho ještě nedohrál (přeci jenom těch zombíků je tam až moc a po nějaký době - u mě cca po 60 hodinách - omrzí), ale rozhodně to byla povedená a celkem návyková řezničina.
  • Možná jste to vnímali jinak, ale první dead island byl první hrou, kde jsem v určité chvíli přestal postupovat stylem "vše co se mi postaví do cesty zabiju!" a utíkal jsem často co mi nohy stačily :-)
    • Masa-san
      To mi připomnělo, Jasona , který nás ve hře překvapil a také řádně prohnal, ale z nějakého důvodu ten panický útěk působil záchvaty smíchu a nakonec jsem zdědil i jeho machetu a motorovou pilu *2*
      http://www.youtube.com/watch?v=QvOJxBMXqIk&#t=0m30s
  • Moc pěkné při té hudbě sem na chvíli uplně vypnul .... *4*
  • Je pravda,ze trailer z jednicky i tohle ze dvojku vubec nereprezentuje atmosferu hry.
    Na stranu druhou jsem se u Dead Islandu kralovsky bavil, kdyz jsme se 2 dalsima kamosema zombikum rozmlacovali hlavy, hledali a upgradovali zbrane a tak dale.

    Mozna by bylo dobre,kdyby do DI2 dali neco jako ironman mod, kdy by hrac musel jist & pit a obvazovat si zraneni atd.
    A rozhodne by to chtelo vice zombiku najednou a ne ze je hra bude davkovat po malych skupinkach. Muset tak nekdy utikat pred "stadem" kdy by hrac proste nemel sanci je vsecky zabit, to by myslim na atmosfere dost pridalo.

    Na zaver chci kluky z Techlandu pochvalit za dobrou praci. Male studio a dokaze takhle mile prekvapit, rozhodne (pro me) daleko vice nez treba aaa titul Crysis 2 nebo Mass Effect 3 (ty me prekvapily taky hodne ale nemile).
  • To mi neřikej, že při takový velký bouři by se tyhle malý necky nepotopily, ale zapluly do města...
    • smejki
      potopit plachetnici není žádná velká sranda, kýly totiž bývají dlouhé několik metrů. takovouhle kocábku tedy překlopí jedině vlna z boku, na které se loď nakloní prakticky až k 90° a zároveň štrejchne stěžněm o vodu na vrcholku protější vlny. Hlavní nebezpečí tkví ve ztrátě stěžně/plachet/lanoví a následné ztrátě mobility, nebo ve vypadnutí z kymácející se lodi.
    • Krám! Reakce na dolejšek.
  • Hudba je složená přímo pro Riptide? Připadá mi dost povědomá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit