-
preventívne som odovzdal gamepady priateľke a zakázal jej, aby mi ich k tejto hre vrátila. pri prvom orim som stratil viac nervov, ako za celé vysokoškolské štúdium pri skúškach :D
-
-
Klidně si je vyžádej zpátky – dvojka je fakt výrazně lehčí ).
-
-
tá pasáž recenzie o obtiažnosti ma celkom zaskočila. ale aj tak to risknem niekedy počas dovolenky ako "pridruženú" hru. pred pár mesiacmi ma vytrápil aj crash a to som ho svojej doby poznal naspamäť.
ale vďaka za uistenie. ori je srdcovka.
-
-
-
Povedená recenze, kde se člověk dozví všechno, co potřebuje, díky za ni 🙂
-
-
Slavík málokdy zklame.
-
-
Mohli by udělat gamesplay :-)
-
Díky za recenzi Honzo. Okamžitě kupuju. 🙂
-
Jsem trochu překvapený z recenze a některých komtentářů.
Nového Oriho jsem dohrál cca za 15 hodin na 100% na těžkou obtížnost s shardou "2x více expů, ale o 70 % silnější nepřátelé" a za sebe mohu říct, že nový Ori byl pro mne podstatně těžší než předchůdce.
Starého Oriho jsem dohrál s prstem v nose na těžkou obtížnost cca za 11 hodin. A to jsem u toho málem dosáhl i achievmentu "neumři ani jednou". Nikdy jsem nerozuměl, proč přišel lidem první Ori těžký.
U Will of the Wisp jsem umíral často - ze začátku a na konci => párkrát se dotkneš ostnů - mrtev (a to i s 30% damage reduction. U zdrhacích pasáží bylo podle mne o dost méně prostoru udělat chybu. V podstatě poslední klíčovou zdrhací pasáž s pískem (abych moc nespoileroval) jsem opakoval snad 100x. Dal jsem to asi až za 30 minut. V hlavě jsem si říkal, jak je Sekiro oproti tomu EZPZ. Bossové (alespoň na těžkou obtížnost) na můj vkus ustáli hodně velkou sadu. Většina se dala dát na první pokus, ale nebyla to procházka růžovým sadem.
-
-
Jasně, ale vždyť to píšu, že náročnost si můžeš regulovat volbou obtížnosti - a když sis navíc nasadil ten shard na další ztížení, je jasný, že to úplná brnkačka nebude.
Tý únikový pasáži se ale divim, tu písečnou sem dal snad na druhej pokus a to se opravdu nepovažuju za boha plošinovek... oproti tomu v jedničce sem u toho stromu se stoupající vodou proklel všechny a všechno opakovaně.
-
-
První díl jsem hrál cca 10 hodin a dovolím si říct, že jsem prošel téměř vše, takže těch 24 hodin, jak píše autor recenze, že strávil u prvního dílu, muselo HODNĚ volné hraní...
-
-
Tos to proletěl jak ďas =). Psal jsem něco přes půlku, tzn. jedničce jsem nechal cca 17 hodin, jestli si vzpomínám, dvojka padla za těch dvanáct a to jsem prozkoumal prakticky všechny lokace na 100 %.
-
-
Abych řekl pravdu, ze hry nejsem příliš odvařený. Předešlou hru jsem dohrál "horem dolem", tak 95% achiev.
Ale tohle se moc nepovedlo. Nastavení ovládání je prakticky nemožné. Takže na gamepad. Jenže klasický problém, přehmaty...
Hudba je slabší než v předešlém díle (ale to by byl jinak zázrak).
Gameplay je divný. Souboje jsou nepřehledné, přes hromadu efektů je to maglajz, můj útok necounteruje jejich útok (min. u leteckých).
Nu, jednička je rozhodně lepší.