Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To renderování deště souvisí s opacitou (průhledností) materiálu. Je to obecný problém herních enginů, kde když se nenastaví render priority hodnota, tak engine v zásadě neví, který z meshů s opacity shaderem je blíž kameře a který dál a vznikají tyhle glitche. 

  • Colder

    Tak já si počkám, až bude ta definitivní edice definitivně definitivní:-D

  • x_ander

    Ono je to s těma remasterama obecně docela složité. Na jednu stranu můžou lidi řvát, že je to mlácení slámy a v rámci remasteru vyvojáři nic neudělali a chtějí za to znova prachy. Na stranu druhou pak lidi řvou, že ty něco změnili a je to taky špatně. Trochu si tady zafilozufuju, jak by (podle mě) měl a neměl vypadat remaster:

    Předně by studio nemělo slibovat hory doly a pak to nesplnit. To udělal Blizzard s W3 a jak to dopadlo, že. Na stranu druhou R* toho držel pod podkličkou zbytečně moc, člověk úplně nevěděl co čekat a pak může taky přijít rozčarování. Imho by studio mělo při prezentaci remasteru naprosto jasně říct, co se mění, co zůstává a pak si nemá kdo co stěžovat, že něco nečekal.

    Cena by měla odpovídat tomu, že dostáváme starou hru. A tady R* přestřelil. Sice chápu, že dostáváme 3 velmi rozsáhlé hry v jednom, ale stejně, prodávat to za plnou pálku je prostě mimo. Vždyť i plnohodnotné remaky se často prodávají za sníženou cenu, natož remaster. Kdyby to vydali za 40 Euro, hatu by bylo mnohem míň.

    Nechat v prodeji i původní verzi hry, případně ji přibalit jako "bonus" k remasteru. Proč by nové vydání mělo znamenat, že si původní hru nemůžu pořídit? Sám mám rád typ remasterů, který za běhu dovoluje přepnout do původní vizáže (Halo, Monkey Island, Diablo 2).

    Technické problémy (zvlášť závažnějšího charakteru) jsou nepřípustné. Pokud remaster obsahuje problémy, které ani původní hra neměla, je to špatně. Pokud remaster hry z PS2 není schopný jet plynule na současných konzolích, je to špatně. Tady není o čem, má to jet jako z praku. Zvláště pro fanoušky původních hry, které leckdy může být problém na nových PC spustit, je smysl remasteru i v tom, že si "starou" hru můžu na moderních systémech zahrát bez problému a nutnosti hodinu laborovat, aby to jelo v pohodě.

    Respektovat grafický styl. Zásahy by měly spočívat jenom v tom, že se přidá pár moderních efektů, je možné si dát pořádné rozlišení, zavede se widescreen, vylepšené textury atp. Ne to překopávat, aby to vypadalo jinak a ztratilo to původní atmosféru. Ideálně remaster má v člověku, který kdysi hrál původní hru, okamžitě po spuštění vyvolat pocit "přesně takhle si to pamatuju". A jde o ten pocit - kdyby si pustil původní hru, tak by docela čuměl, jak je hnusná. A umění je právě trefit to, že člověk má pocit, že přesně takhle pěkně ta hra vypada tehdy.

    Zmodernizovat ovládání, ale nezasahovat do hratelnosti. Co si budem povídat, některé staré hry se často prostě hrajou blbě, protože prostě doba pokročila. Tady to R* udělal dobře, Trilogy překopal do ovládání podle GTAV a funguje to. Ale zároveň hra musí ctít tehdejší hratelnost. Pokud se zasahuje do hratelnosti v některých robných věcech (např. přístupnější ukládání, aktuálně u Trilogy třeba v tom, že jsou checkpointy i během misí), jsem určitě pro, protože pro současné hráče to zážitek zpříjemní. Na stranu druhou by nebylo od věci dát hráči možnost hrát i v původní variantě, pokud si to nechce zjednodušovat. Prostě si moct přepnout na "original mode" a jet bez nějakých moderních zjednodušení.

    Když to shrnu (a je to jen můj názor), pokud by se při remasterech výše uvedené dodržovalo, já bych byl spokojený jako blecha. Ony ty remastery vždycky budou nevděčné, protože pro nového hráče, který originál nehrál, ta hra pořád bude stará a nemoderní. A naopak fanda původní hry je citlivý na každou změnu, která se udělá. A trefit ten ideální poměr, aby byly spokojené oba tábory, je velmi těžké. Ale základ za mě je, vypulírovat původní hru tak, aby se dobře a bezproblémově hrála, vypadala "staronově" a nechat možnost koupit i původní verzi. Ideál je zkrátka takový, že fanda původní hry má pocit, že ta hra pořád vypadá a pořád se hraje stejně dobře jako tehdy a nový hráč by měl mít pocit, že sice hraje starou hru, ale hraje se dobře a je zábavná. 

    • Súhlasím do bodky. Pre mňa je takým vzorom remasterov Srarcraft (Broodwar). 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit