Přejít na výpis diskuzí
Overwatch představuje robotického mnicha Zenyattu a medičku Mercy
14.5.2015 | Aleš Smutný
37 příspěvků
-
skôr ako s TF2 by som videl s HOTS - na môj vkus asi prirýchle, nemám rád rýchle umieranie.
-
Zas nějaký chytrák vypustí do světa, že to vypadá jak TF2 a že blizzard opět vykrádá hry a samozřejmě blb**** to musí hned opakovat, aby měli epicky nazor jako ta většina. Je to uplně normální hra, má pěknou grafiku co na tom ? Dyt jsou to hry pane bože a co chcete hrát minecraft v reálné grafice ? to běž ven a nehrej hry, kde se má hlavně projevovat fantazie autorů ty blbe.
-
-
GG WP
dont be so toxic
-
-
Jen si to tu vischni hejtujte jak je to strasny atd stejně z toho bude proste dalsi pecka od blizzardu ktera jim vydela miliony dolaru a na naky vidlaky z ČR težce s*rou ?.*
-
Zenyatta je rolí support postava...Mercy hraje na rozdíl od Zenyatty roli podpory... kde se asi stala chyba?
-
jo uz se tesim az to vyskousim xD lidi tu porad hodnotej grafiku nechapu tak aspon to pude vecinu hracum na pc ne kazdej ma pc on maminky a tatika za 70 000
-
Zajímavá variace na UT 2003, ale na blizzard je takové málo brutální a metalové ...
-
To je to TF2 od pixaru? *1*
-
-
to víš zakladatelé Bližidzardu zfotrovatěli doma maj tříletý děcka tak dělaj hry pro ně *10*
-
-
Butthurt GGG detected
-
-
-
Titulek je klamavý, článek není od Adama Homoly... *2*
-
První slova jsem přečetl jako "Chystaná bizarní multiplayerová střílečka" . *15*
-
grafika z deset let starýho wowka, vybuchuje to tam, samá raketa a lístečky na stromech a se ani nehnou nehledě na to, že zdi tam jsou asi z nanotitanu páč na nich nezanechává munice ani škrábenec. HNUS humus vypadá to jak 8 let stará hra a to to blizzard vyda nejdriv za dva roky....
-
-
Ja tu vcera napsal, ze s tema cervenyma indikatorama na enemy to vypada jako hra pro deti a dostal jsem ban na den. Muze mi nekdo vysvetlit proc ? Censor se spatne vyspal nebo jsem mu urazil objekt touhy ?
-
-
Pokud to píšeš pod každý článek pořád dokola, ani se ti nedivím. Vyfackovat radši než ban *7* Ale jen pokud tak jest.
-
-
Většinou mě takové retardované posty nechávají chladným, ale tohle už je vážně demence...
Grafika z WoWka... Viděl si ty retardované děcko jak vypadá WoW? Resp jak vypadalo ještě k tomu před 8smi lety?
Ta grafika JE moderní. Má velké množství polygonů (což se o WoW nedá říct ani teď), kvalitní textury s bump mapingem, který WoW nemá doteď, stíny pomocí shadow map, kdežto WoW má zastaralé stencil stínování, a to ani nemluvím o tom, že narozdíl od WoW, kde shader má nastavení leskne se/neleskne se, tohle má Ambient Occlusion, specular mapy, godrays a bůhví co ještě. A pokud sis všiml, tohle má screen space reflekce, což nemá žádná hra starší víc jak 2 roky.
Doprdele už, to že je hra nějak stylizovaná, neznamená, že je to stará grafika.
Já ti v moderním enginu za pomocí nejnovějších technologií udělám klidně Mario, aniž bys poznal, že je to moderní engine.
A to, že se nehnou lístečky na stromech a na zdech nezůstávájí decals, není věc technologie, to ti zplácám za den programování v Unity, nebo UE4. Je to kvůli tomu, aby si pak pičky jako ty nestěžovaly, že jim to na jejich 286kách nejede na 144FPS. Proč mít nějaké zkurvené lístečky, kterých si stejně v té akci nikdo nevšimne, a zbytečně budou žŕat FPSka?
Decaly bych osobně zapl, protože zas tak moc nežerou, ale jak říkám, stejnak si toho nikdo nevšimne, a kdyby lidi chtěli, tak to tam Blizz může dokódit později. -
-
To jsi fakt tak omezený? to máš místo očí růžové čočky? tedy nejde o stylizaci. Ta hra vypadá příšerně vyjde až za X let a cry engine je tu už několik let a tohle mu nesahá ani pod kotník. A screen space hnus humus co se vypočíta na hotovej 2D obraz jen kurvici efekt něco jak blur rozmažem to ať je to víc cool *11* to se DĚTEM líbí imho užij si tu hru pro 3+
-
-
Něco si o tom napřed nastuduj jo?
SSR není žádný levný post-proces jako blur. Je to renderování do scény, tzn každý odlesk musíš zvlášť renderovat.
CryEngine je sračka, která nesahá po kotníky UE4, ale to už zacházíme někam jinam.
Kolem a kolem. Grafika se mi líbí, a jelikož studuju počítačovou grafiku, tak v tom ty moderní technologie vidím. To že ne všechny ty technologie používají je právě stylizace. Například proč dělat subsurface scattering, když chceš aby to vypadalo jako pixarovka...
Když chceš "realisticky" vypadající hru, bež si hrát ten svůj Crysis. Pojede ti to jako sh*t a MP ještě hůř. -
-
ano ano dnes už je CryEngine sračka, ale vedle toho vypadá Overwatch jak hodně chudý příbuzný, ostatně blizzard hry nikdy nevynikali technologiema, ale hratelností ovšem poslední dobou ustrnuly tak ,že ty jejich nedostatečné technologie vypadají hodně staře
-
-
-
-