Přejít na výpis diskuzí

Pán jeskyně ve Sword Coast Legends má stejné možnosti jako ve stolních RPG

30.3.2015 14:24
Aleš Smutný 13 příspěvků

Možná se nám rodí černý kůň letošních RPG závodů. Sword Coast Legends teprve nedávno představila své pojetí Forgotten Realms a už to vypadalo k světu. Jedním z hlavních trumfů izometrického RPG má být hratelná role Pána jeskyně pro čtveřici živých hráčů, díky které se hra mnohem více přiblíží klasickým...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jednoznačně souhalsím. Pán jeskyně a hráči by společně měli vytvářet příběh, který si společně užijí. Trvalo nám pěkných pár let, než jsme si na to přišli.
  • del0
    Tohle by mohla bejt pecka. Skutečná evoluce RPG.
  • BoB.2
    Jednoduché a geniální ,jako dračák.
    • Jakou verzi jste hráli ? Nějak si nevzpomínám na zběsilé klikání myší
  • Mno ja se obavam spis toho real time. Zda takovy DM bude stihat klast vsechny prekazky a pak se jeste ucastnit boje. Ne nadarmo se vytvari pribehu dopredu. Spis bych to vydel, ze bude casem zajimave si vytvorit dungeon dopredu a pak mit moznost jit s hraci a "kecat" jim do toho.
    Kecanim myslim pridavky, ovlivnovani nejakych dalsich moznosti a co nejdulezitejsi vytvorit pribeh, questy, moznosti atd.

    Tyhle hry nejsou jen o rubanici, takze je to potreba hodne okorenit o urcite moznosti :) Jinak na tohle cekam hodne dlouho, v podani PC.
    • Z videa to vypadalo, že dungeon je už předchystaný, on ho jen upravuje, aby bylo nějaké překvapení. Možná je to dobře, když si od tvůrců nebo pak od fanoušku stáhnete dungeon a projdete ho několikrát a pokaždé ten zážitek bude jiný :)
      • Jo, pokud i ten tzv. pred pripraveny dungeon bude nejak nahodne generovany tak OK, ono si pak lidi dost zvyknou na to, ze v tech oblastech mohli byt dvere a kdyz tam daji stenu, tak tam budou automaticky hledat. Takze rozhodne bude zalezet i na vlastni priprave predem u DM.

        Ale kazdopadne tohle je jen o rezbe, jsem zvedav jak do toho zakomponuji moznost vytvaret pribeh, moznosti atd. Aby lidi meli opravdu pocit, ze se neco deje, a ze to neni jen bezduche mlaceni.
  • Clanek zajimavy, na hru se velice tesim, jen bych rad upozornil na mirnou nepresnost, kdy autor uvadi, ze v tradicnom dracaku "kde proti sobě stojí družinka hráčů a jeden osamělý voják v poli..". Ja bych rekl, ze clenove druziny v zadnem smyslu nestoji proti sobe. Naopak vzajemnou spolupraci (na ktere jsou v D&D zavisli) se snazi prekonat nastrahy dungeonu.. Ale jak rikam - je to spis takovy maly detail, ktery nejspis vetsina prehledne...
    • Jeste mne napadlo, ze ma autor mozna na mysli, zeproti sobe stoji druzina a DM, ale ani to bych neoznacil za spravnou informaci.. "Spravny" DM se stara o to, aby bylo dobrodruzstvi "primerene zabavne", tzn. pokud si druzina se vsim poradi prilis snadno, navysuje obtiznost a naopak, pokud si druzina nevi rady, hodi jim truhlici s potrebnymi zasobami, lepsimi zrbranemi atd. pripadne se postara o "nahly dejovy zvrat" - jednoduse proste se stara o to, aby se vsichni bavili. Nerekl bych, ze jde o protipol druziny..
      • Byl bych rád, kdyby to šlo online. DM by mohl hrát jen hráč, který má určitý level a něco odehrané. A dále by mohlo být hodnocení jednotlivých DM, aby člověk věděl, zda má s daným DM cenu hrát a hra bude férová a zábavná.
        • Po pradvě si nedovedu představit, čím by se to mohlo lišit od jiných online klikaček
  • Hmmm, další Diablovina, tentokrát s editorem mapy *6*
    • Dej si facku a jdi dál tahat kačera.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit