Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pánové z Paradoxu jsou sympaťáci. Jejich hry se dají hrát strašně dlouho a prakticky si je můžete celé překopat k obrazu svému *14* od změny chování AI až po drobnosti jako jsou názvy měst.
  • Hrám od Paradoxu fandím. Ale napadá mě jedna věc: Co takhle spojit celé to šílené spektrum desítek grand-strategy her do jednoho monstrózního díla? Představuju si to tak, že by to začínalo tam, kde začíná Victoria, nebo nadcházející Magna Mundi, a postupně, jak se vyvíjela administrativa, ekonomické a politické systémy, by plynule přicházel přístup zaměřený na detaily z Hearts of Iron nebo Supreme Rulera. Přitom by bylo možné během důležitých období využívat propracovanější sekvence her, jako je Napoleon's Campaigns nebo Sengoku. Místo vydávání dalších her a datadisků by se tak vlastně jenom rozšiřovala sada událostí, technologický strom, atd., a přibývaly by historické kampaně a scénáře.
    • To snad nemyslíš vážně :D Hrál si někdy nakou hru od Paradoxu, a pořád ti to přijde jako dobrý nápad ? :D Nechce se mi tu vypisovat všechny duvody proč by to nefungovalo..
      • Jsem ďábel, já vím.
        Ano, právě proto, že by to bylo k*revsky těžké, to ještě nikdo neuskutečnil, a ani brzo neuskuteční. Jsem si stoprocentně vědom, že po jakémkoliv odbočení od historicky věrné linie by průchod alternativní historií s generickými událostmi nabýval monstróní komplexity, kdyby byl pojat v takovém časovém rozpětí - bylo by nutné vybudovat obří AI a šílené kontrolní mechanismy. A proto by samozřejmě byly dostupné historické scénáře, které by hráče hodily do dané doby v historických souvislostech a nabídly by na rozumně dlouhou dobu propracovanou sekvenci událostí včetně pradvěpodobných alternativních linií. Každý datadisk by znamenal další období/zemi s takovou možností. Navíc by asi bylo třeba, aby každý z těchto scénářů byl adaptivní alespoň do té míry, aby hra hraná více méně podle reálné linie mohla v případě, že by situace v okamžik počátku specifického scénáře odpovídala jistým vstupním mantinelům, najet na tato detailněji zpracovaná období i v průběhu hry.
        Ale konec konců je to jenom nápad. Projekt Paradox2035 *1*
        • *1* *1* ale tak proč ne *1* *1* , každý máme sny

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit