Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vzhledem k tomu že 80% gameplay Shadow of War vykrádá AC, tak je to k popukání.

    • Jasně, použití parkouru = vykrádačka AC. Probuď se.

      • Shadow of Mordor/War se jednoznačně AC inspirovali i v dalších mechanismech, nejenom v parkouru. Dokonce to veřejně přiznali. To není něčí názor, to je fakt potvrzenej studiem..

        • Inspirace != Vykrádání

          • No, podle WB zjevně inspirace vykrádání je, když se snaží patentovat herní mechanismus. Navíc to není jen parkour (lidi z UBI měli podezdření, že se nejen inspirovali, ale prostě ukradli code a nějaké assety, tehdy se o tom psalo i tady).

            Třeba rozhledny, to je jasná vykrádačka AC. Combat je dost podobný, ale s tím se nedá nic moc dělat, tam nic jiného není moc co vymyslet. Potom tam je spousta identických skillů, aspoň mezi AC Origins a Shadow of Mordor, takže tady naopak možná AC vykradl Shadow of War, nemůžu to vědět, protože poslední AC co jsem hrál před Origins byl Revelations.

            Pointou mého příspěvku bylo, že WB si chce nechávat něco patentovat, aby se někdo nemohl inspirovat, ale přitom sami mají máslo na hlavě. Takže se laskavě uklidni a neříkej někomu, aby se probudil, ty drzej babráku.

            • To se už teď nemůžou dávat rozhledny? Je meditace v Fallen Order vykrádačka Souls her? Sice tento typ savu byl už prvním 3d Prince of Persia, ale tuhle hru už ani neznáš, viď? Combat je úplně jiný, typicky batmanovský z Arkham série a zase o nějakém vykrádání nemůže být řeč, protože soubojových systému je asi tak 5 na světě a víc vymyslet už nejde (tedy, aby dávaly smysl). Tady už dál nemá smysl dál reagovat.

              • Reakce na příspěvek:

                To se už teď nemůžou dávat rozhledny? Je meditace v Fallen Order vykrádačka Souls her?

                -> Nic takového jsem ani neříkal, takže nechápu, proč mi vyvracíš něco, co jsem neřekl. Jen říkám, že je to vykrádačka, nebo tomu třeba říkej inspiace, to je jedno. Každopádně je to stěžejní prvnek AC, Shadow of War to převzal, za mě ok, ale když si WB nechává patentovat Nemesis systém, potom co sami přebírají stěžejní věci z jiných her, tak si prostě stojím za tím, že to je ironie.

                Sice tento typ savu byl už prvním 3d Prince of Persia, ale tuhle hru už ani neznáš, viď?

                -> Náhodou znám, ale nechápu jak je to s čímkoli relevantní

                Combat je úplně jiný, typicky batmanovský z Arkham série a zase o
                nějakém vykrádání nemůže být řeč, protože soubojových systému je asi tak
                5 na světě a víc vymyslet už nejde (tedy, aby dávaly smysl).

                -> Vždyt jsem doslova napsal "Combat je dost podobný, ale s tím se nedá nic moc dělat, tam nic jiného není moc co vymyslet." Takže mi zase vyvracíš něco, co jsem ani neřekl, ale tentokrát to vyvracíš rovnou něčím, co jsem řekl.

                Tady už dál nemá smysl dál reagovat. -> No, dokud se nenaučíš porozumět psanému textu, tak nemá.

  • celoush

    No uvidíme, je to už skoro pět let, co se DaVinci (stojící za karetní hrou BANG) soudili se Ziko Games a který rozhodl Texaský soud tak, že herní mechanismy nemohou být chráněny autorským zákonem. Patent je evidentně odlišná cesta, ale upřímně teda WB v tomto vůbec nijak nefandím.

    • rudysakal

      Souhlasím, takové patenty jsou proti herní komunitě. Managers scump

  • Jsem jediný, kdo na tomhle systému neviděl nic, z čeho by si měl sednout na zadek? 

    • No jediný určitě nejsi. Minimálně jsme dva :-) Někdy sice pomáhal nahlodávat generičnost (dál se nedostal) a někdy spíš brzdil a otravoval.

      Jen taková berlička co v generickém obsahu supluje příběh.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit