Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • O.o

    Co to je?
    Tam jeden maník na YT buší 2 kudlama velkýma a širokýma jak celé jeho tělo 10 minut komba do přerostlý ještěrky, která se tam pak chvíli valí v trávě, jako kdyby jí tam letchtal na bříšku, aby pak v klidu odešla a ještě asi během toho stihla porodit, protože ji během boje splasklo břicho...................... Tra vič ka ze le ná....
  • Čekat skoro rok je docela bída...free DLC to už je dneska skoro unikát, smekám.
  • Koukal sem na gameplay a vůbec mě to teda nezaujalo...
    • Mh série je něco co so musí člověk zahrát... nejlépe několikrát, než mu ten hook docvakne. Mě to trvalo asi tři pokusy dema 3DS verzí, než jsem to dokázal ovládat a až teď při betě MHW jsem konečně došlo k tomu bájnému osvícení, kdy to prostě cvakne a je to fakt super.
    • mě docela zaujal soubojový systém, ale zároveň mě odradilo zastaralé technické zpracování a nerealistické obří meče
      • Jj, protože všichni přece ví, že proti dinosaurům se bojovalo realistickýma normálníma mečema... *7*
        (a o jakém zastaralém technickém zpracování to mluvíš opravdu nechápu, ta hra vypadá nádherně)
        • nádherně? vždyť to vypadá jako něco co vypadlo z éry PS3 (a ani tam by sis neřekl že to je fakt grafickej nářez)

          to jako, že se to odehrává na planetě s nízkou gravitací, když tam 40ti kilová školačka uzvedne půl tunovej meč? ok, ale pak se s tim musí počítat i ve zbytku hry ne? *4*
          • @Marcusss

            Pleteš si typicky 3 věci, jako spousta lidí s touhle lehce děravou argumentací - realističnost, lore a uvěřitelnost.

            Tvoje příklady s klackem na draka a nemrtvým, který unese obří meč - doporučuju např. D&D, asi nejkomplexnější fantasy/lore herní systém vůbec, kde tyhle věci fungujou a je vysvětlená každá blbost (dokonce zbraně stejného typu mají podle toho, kdo je nosí, velikostní kategorie - small 2h sword, medium 2h sword, large 2h sword atd. - např "humanoid" obourčák je pro obra light one-hand zbraň a může je dual wieldovat s obratností). Stačí to jen vymyslet.

            Mimochodem, pojďme na logiku a pointu. Když v Dark Souls skočíš z okna, spadneš? Ano, protože tam je gravitace. Když mlátíš do štítu, tak se poškozuje? Ano, protože je ve hře fyzika, která bere v potaz trvanlivost a tvrdost materiálu. Oh... jaktože potom gravitace a fyzika/materiál nepůsobí na ten 3 metrový meč? Ve hře, kde se realisticky stamina chová podle tvojí zátěže? Nedává to smysl. Proč? Protože obří meče jsou typ. japonský designový prvek, který cpou všude do her a bohužel v týhle hře to bije do očí. Má to negativní dopad na uvěřitelnost...
          • Hele ... Femto/Alucard opět záchvat a cpe do diskuze nějaký CRPG a goty (baví mě, že ani nemá ponětí o významu toho slova).

            PS, Witcher 3 má pořád nejvíc goty ze všech her, tak co vůvec řeší... :)

            #saltplease
          • tak čau *5*
          • Ne. Odehrává se to ve vymyšleném světě kde žijou dinosauří monstra a inteligentí polohumanoidní kočky co chodí po zadních a umí vařit... Jo jsou tam ujeté zbraně, ale ty jsou i v hromadě stříleček (plasmové pušky neexistují, jen tak mezi námi...;) ) a spoustě dalších her.
            Takhle, imho je v pohodě když se ti nelíbí ta stylizace jako taková... ale tahat realitu do videohry o lovení dinosaurů ve fantasy světě je trochu mimo.
            (a mimochodem neřekl bych sice, že je tam "menší gravitace", ale přežití pádů z výšek které by člověku zlámaly kosti tam jsou na denním pořádku, nehledě na to, že Lovci jsou v pohodě schopní přežít když je obří monstrum majzne ocasem... a když jim to ublíží moc, tak vypijou nápoj co je náhle vyléčí (taky velmi reálné...;) )
            • V tom případě jsi navíc ještě bez vkusu, troll bez vkusu nezaslouží můj čas, bye
            • nahlédni do svého nitra a poznáš pravdu, netrollim, mě se ten film fakt docela líbil! *15*
            • Ne, je to retardovaný nonsense, který nedává smysl vůči universu, který je budovány 40 let, ze si tady vafabulujes takový nesmysl, pak ti vadí velké meče, z tebe děla trolla měsíce, tak Matěj trolle...
            • je to jasnej Force Pull, vždyť při tom dokonce natahuje ruku směrem k lodi, už chybí jenom aby její ruka a loď začly zářit modře (kvůli lidem jako ty to tam asi fakt měli dát) *7*
            • Ne, nic takového není, není to Force Pull, je to litani ve vesmíru, i Nihilus, co byl schopen zničit planetu, nelital ve vesmíru, takže pro tuhle sracku vysvětlení nemáš, klidně si můžeš říct, ze v Monster Hunter pijes lektvary, který ti dávají moc držet větší meč a mlátit draky.

              Já tu vidím v nadpisu datum vydání hry, ne trolling o velkých zbraních, tak Matěj trolle
            • Uděláme si malý test:
              Vidíš někde v názvu článku napsáno Divinity 2, CRPG, JRPG, GOTY nebo Torment? Ne?

              V tom případě jsi

              a) offtopic
              b) troll
              c) duševně nemocný

              tak mazej
            • to máš jako Force Pull, akorát že naopak (nepřitahuješ předmět k sobě ale sebe k předmětu ;) a to většinou byla jedna z běžnějších základních schopností Jediů, Leia to holt v sobě měla, ale projevilo se to až na hraně smrti.
            • Divinity má dve GOTY, Torment 0, to jen tak pro info, ty řešis velké meče u lovců dinosaurů, já řeším fiasko CRPG, oboje je stejně irevatni, ale na trolla můžeš jediné stejne
            • Lucas nevymyslel litani, universum má desítky let, spoustu her, komixu, knih a nikde jsme nic takového neviděli, ani u Anakina, který midichloriany neměl ředene jako Leia, která je navíc netrenovava
            • P: Stačí Georgi Lucasovi, já si to nevymyslel, brečíš na špatném hrobě, ale běž mu napsat email, jak to s těmi midichloriany dobře vymyslel, určitě si to přečte *4*

              a nechápu, proč taháš Divinity do diskuse o Monster Hunterovi?
            • Marcusss to je podle mě pak spíš o individuálním přístupu hráčů a vývojařů, jak moc je někdo na podobné věci háklivý, někdo je třeba hnidopich a řeší každou nelogičnost, na kterou ve hře narazí (Dan Vávra, trochu tak působí i Chris Roberts) většina lidí 99% z toho nevědomky odfiltruje, ale když narazí na něco co je fakt praští přes oči všimnou si toho, jakože "hele, jak ta holčina může unést ten obrovskej meč" to je taková ta každodení věc selskýho rozumu, který si už většina lidí všimne no a pak je tu skupina lidí, kterejm je jedno uplně všechno, hlavně že je to baví, to budou asi často právě hráči japonských her. Ale podle mě třeba Kojima umí tohle zpracovat výborně, v jeho hrách běhaj obří roboti, nesmrtelný upíři a neviditelný ninjové, ale zároveň je to skoro všechno nějakej tech a vždycky je to okecaný tak, že ti to nepřijde jako uplná blbost, ale holt každej neni Kojima no
            • Divinity má dve GOTY :D trapas roku, takže tobě stačí k litani ve vesmíru midichloriany? Midichloriany upravuji tlak ve vesmíru? Kde to je vysvětleno?
            • aaa - Ano a Ne. Záleží ta tom, jakou fikci píšeš/jaký svět vytváříš a za jakým účelem.
              Pokud se snažíš napsat realitu odrážející svět a prozkoumávat v něm sociální a historické otázky, tak je lepší, pokud se soustředíš na detaily toho světa, které budou podporovat tuto "reálnost" tvého settingu. Cokoli co z "normální" reality pak vybočuje je potřeba opodstatnit.

              Pokud je tvým záměrem udělat hezké kulisy pro hru ve které skupinky hráčů běhají po mapách a loví dinosaury, aby z nich odřezali ocas a z něj si udělali nový gear, tak některé věci můžeš odsunout stranou. A fakt, že postava hráče nemá dostatek fyzické svaloviny na to aby uzvedla ten kus železa co má v ruce, je jednou z těch věcí.

              A nebo to můžeš udělat obojí - podívej se na sérii Dark Souls a Bloodborne = je v nich spousta věcí které by člověk označil za nereálné (včetně velkých zbraní) a nikde není vysvětelno jak ten vychrtlý umrlec dokáže unést co nese... kromě nějakého abstraktního čísla které značí jeho "sílu"... A taky jsou tam čistě z mechanických důvodů i nesmysly to, že z mechanického hlediska si můžeš vzít klacek a umlátit ním obřího kameného draka, protože má dané množství životů a i když mu dáváš 1 dmg tak ho logicky můžeš zabít... přestože je to prakticky jako by ses snažil rozbít šutr párátkem. Ale to není podstatné, protože o reálnosti ty hry nejsou.
            • jedno slovo: Midichloriany *13*
            • P: neříkej to slovo od G, nebo zas někdo vytáhne all time rekordmana Witchera 3 a bude oheň na střeše *1*
            • Jak funguje ve Star Wars síla? Jak je schopna Leia litat ve vesmíru, to tam není tlak? Jak pak otevřela ty dveře, to nebyly tlakové dveře?
            • Neignoruju, uvěřitelnost prostředí a světa je důležitá i u fantasy a scifi settingu, nemůžeš dělat fantasy a vymyslet si uplně cokoliv, když to nebude dávat smysl, pak to už bude fantasmagorie, pokud nějaký takový prvek chceš, musíš ho nějak odůvodnit (nízká gravitace, anti grav nadlehčovač v meči, kouzelná čepel posedlá démonem co sama levituje atd). V nejlepších scifi jsou ty scifi prvky vždy vysvětleny právě z těchto důvodů, viz třeba Star Wars a světelné meče, taky je v realitě nemáme, ale princip jak fungují je v tom settingu dobře popsaný, takže to nikoho neprudí, to samé máš s magií ve většině fantasy settingů, prosté "lup, jsem mág, můžu dělat cokoliv mě napadne" většinou nefunguje
            • Stejně to bude mít víc GOTY než DIvinity, které utrpělo v GOTY velký debakl
            • aaa - Ignoruješ moji pointu. *7*
            • jo no, ta pokémony co tam běhaj s hlavní postavou jsem radší nezmiňoval, rozžhavená plasma v realitě existuje, jen nejsme tak daleko, abychom jí používali jako zbraň, ale pokud někdy budeme, dost pochybuju že puška na plasmu bude mít 4 metry na délku a budou s nimi máchat 40ti kilové lolitky, pokud ano, tak snad pouze pro komediální účely, jinak se tomu ve hrách budu smát stejně jako těm mečům
    • jj, taky jsem koukl na gameplay divinity a umřel jsem skoro nudou...
      • Proč píšeš o divinity v diskuzi o monster hunter?
        • Asi má nějaký duševní problém.
  • Uz se zacinam oblikat do kozenych hadru a na dveře davam ceduli ONLY HUNTER!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit