Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sithard
    *Ba Dum Tsss*
  • Asi mezi next-gen konzole.
  • *1* jn jsem pyšným vlastníkem Pentia 4 3,0ghz s 512MB Atinou a taky by mě zajímalo, kam by autorova "šunková definice" zařadila mě.
  • jeanczarny
    Kancelářská šunka? Sakra, co mam pak já? Bramboru?
  • Pytel já to myslel spíš obecněji, chytls mě moc za větu, něvadí. ;)
  • Doufám, že se jim tímhle shitem nikdy nepovede pokrýt velkou část herní populace.
  • Líbí se mi, že poslední dobou vidím náznaky, kdy se tvůrci hodně soustřeďují na optimalizaci a snaží se tak pokrýt co možná největší hráčskou populaci... Dřív jsem si říkal, že tam prostě vlítnu, tento super nápad jim navrhnu a vydělám majlant... holt mě někdo předběhl. Palec hore
  • Kcemu 6GB RAM kdyz to je 32bit a vic nez 2 to stejne neumi pouzit? To je asi tak stejny, jako kdyz si TESO pri instalaci rekne o 80GB na disku, pricemz to ma 35 ...
  • Dolero
    Já sem hrál zatím WaW 2× a ani jednou nedohrál. Po Dogs je to dle mě nejhorší CoD, to i BO bylo lepší :)
  • Mart9
    Naposledy jsem hrál World at War, vynikající hra. Jednou přijde den, během kterého dohraju všechny kampaně všech následujících dílů.
  • To mas pravdu, ale ty enginy co uvadis sou od zakladu prekopany, zatimco engine COD byl az do Ghost uplne stejne jako MW Loni udelali nejaky mensi zmeny ale stejne to nezachrani, proste je to zastaraly.
  • Vidlec
    To není fér. ID tech 3 je založen na ID tech 2 atd.
    Nikdo si neřekne, uděláme nový engine od základu.

    I například v Unreal Engine 4 by jsi někde hluboko v základu našel kód z původního Unreal enginu.
    Ten základ z Quake, který onehdy Carmack naprogramoval by se možná našel v tolika střílečkách, že bychom se divili.
    viz http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/63/Quake_-_family_tree.svg

    Druhá věc je ta, že za ta léta na tom IW mohli více zapracovat, o tom žádná.
  • Promiň, ale přestaň psát hlouposti.
    Všechny MultiPlayer top díly - CoD1, CoD2, CoD4 dělali Infinity Ward.
    Právě všechny repetativní díly co jsou stejné jak h()vínko od krávy, jsou dílem Treyarch.
  • Ten engine co má MW, už používal Quake III.
  • Bodejt by to neutahla kdejaka sunka kdyz engine je stejne jako v MW z roku 07 :-DDD Hnusnejsi textury nez ma COD v dnesni dobe neexistujou.
  • Ty se nevyznáš v NICEM a přesto máš potřebu tu pořád kydat ho*na.
  • Jack1947
    Nevím já se v kancelářských kompech nevyznám, *7* každopádně to pojede třeba na low no aspon něco že. *3* Takto radši v nejlepším utnem. At nemáají moc práce s váma bobšema. *4*
  • Hmm, jenze tys psal ze dx 11 neni pro kancelářské kompy
  • Jack1947
    Hmm, ovšem utáhne a bude se hrát jsou dvě naprosto rozdílná slova.
  • Moje 6 let stará šunka co utáhne i GTA V má DX11, dneska to dávaj snad i do integrovaných grafik..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit