Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • matty-the-gamer
    No já osobně na tu digitální distribuci moc nejsem (nebyl jsem donedávna), ale někdy se člověk musí přizpůsobit. Nakonec jsem se spokojil se Steamem, který je pohodlný, dvě třetiny práce udělá za vás, jsou tam skvělé slevy... Ale je pravda, že je velká skupina hráčů, kteří dají cokoliv za staré dobré krabičky a vývojáři by o ně mohli přijít. Jinak co se týče toho OnLive, tak do toho také moc nevkládám naděje, ale možná si i na to po čase zvyknu (až to bude fungovat po celém světě). *4*
  • No hustý... Krabice asi vycházej z módy. Nejdřív přišla ta zatracená digitální distribuce a ještě se začínaj rozjíždět cloud-něco... Doteď mám koupených plno her (určitě více než 50, přesné číslo neznám), ale doufám, že ten cloud a distribuce se dá prolomit pirátama, protože nebudu platit za to že, někde na nějakém serveru je záložka s mým jménem a hrama co mi patří, navíc když se jim něco podělá, tak všechny peníze co jsem do toho dal můžou přijít nazmar... Buď pevný majetek nebo nic (nebo piráti holt...).. *4*
    • Mechwarrior_bw
      z tohoto pohľadu je onlive to najhoršie čo nás môže stretnúť ... lenže tak ako si konzolisti zvykli na nízke rozlíšenie a horšiu grafiku vrámci úspor na pc hardware a pohodlnosti riešenia, rovnako si ľudia zvyknú na vyššie latencie a kompresiu obrazu u onlive. A pokial tá doba nastane a hry sa presunú do cloud centier (čo sa imho na 100% stane) tak nechcem ani vedieť čo to urobí s PC platformou. Hráči odrazu nebudú potrebovať drahé grafické karty a procesory ale postačí im low-end pc za pár šupiek.

      Jednoducho to, že si hráč môže zahrať plynule akúkolvek najmodernejšiu hru prakticky aj na low-end notebooku alebo si pripojí lacnú a malú krabičku od onlive s minimálnou spotrebou k TV a už sa nikdy nemusí starať o kupovanie hardwaru alebo nových konzol je príliš veľké lákadlo... navyše ceny hier vďaka tomuto riešeniu klesnú zásadným spôsobom. Spokojní budú zákazníci rovnako ako výrobcovia ... jediný kto bude nasraný budú zase a iba PC hráči *1* *9*
      • Jistě, na high end hry ti stačí 486 a S3 Trio, ale nepřečteš si tady žádnou recenzi, protože chrom bude chtít požrat 130MB RAM z poloviny na zobrazení reklamy.
      • matty-the-gamer
        Jestli, ale nastane tahle doba a nejmodernější hry bude moct hrát každý i na zastaralém kompu, tak se sice zvednou zisky vývojářů, jenže co výrobci hardware? *4*
        • Mechwarrior_bw
          no veď práve toho sa obávam... samozrejme hardware bude potrebný práve v cloudcomp.centrách. Všetko závysí od vytvorenie dobrého konkurenčného prostredia. Pokial bude mať OnLive doslova monopol tak sa môže stať, že z technologického hľadiska budú hry stagnovať ešte viac ako dnes (onlive nebude motivovaný k upgradovaniu hardwaru) A čo sa týka hi-end grafických kariet pre bežných zákazníkov tak tie imho zaniknú alebo budú tak drahé že si ich bude môcť dovoliť iba zopár nadšencov ... ale čo na nich budú hrať to je otázne *1* no a výkonnejšie procesory tiež čakajú ťažké časy, i keď tam určite nehrozia nejaké veľké problémy aj keby sa skutočne všetky hry presunuly do cloudcomputingu.
  • bla bla bla
  • Harshday
    Ach jo *9* , není nad to si koupit krabicovou hru. Vždy když jdu do města tak si projdu gameshop a většinou něco koupím. Je to zvláštní kouzlo a asi mi to bude chybět.*9*

    A navíc jsem zvědav jestli se microsoft odhodlá dělat větší HDD do xboxů :D teď jsem schopný tam nahrát max polovinu her co mám a víc nic. *5*
  • Mopped
    .
  • No, mluvilo se tu o cloudgamingu (v diskusi), který by měl pirátství vyhladit, ale já mám jednu teorii: Přestože celá hra, nebo několik jejích potřebných částí bude uloženo na serverech vývojářů, nebo nějaké herní služby, stejně budou uživatelé a server propojeni internetovým spojením. (Je to jako tunel z vězení do rodinného domku), takže si myslím, že piráti přijdou na to jak se dostat přes ochranu, šifrování a další zabezpečení a hru stejně odcizí...

    Ale to si myslím jen já... Třeba to ve skutečnosti nepůjde!
    • No jestli za pár let celej herní průmysl pojede jen na cloudgamingu (doufám, alespoň, že tam bude ultra kvalitní obraz), tak pirátství asi skutečně úplně vymizí. Možná, že mi dokonce ten warez bude i chybět. *4*

      Ale zatím to je vše pořád ve vývoji, ještě to není tak dokonalé viz. OnLive (dobré ceny, ale příšerná kvalita obrazu).
    • Mechwarrior_bw
      to nepôjde, o to sa postarajú ... skôr by som sa obával fyzického vynášania hier zamestancami cloudcentier. Ale aj to sa všetko dá ošéfovať...
      • No, ale jestli ten cloudgaming bude vypadat tak jak vypadá ted onlive, tak to můžeme rovnou zabalit všichni, protože přes OnLive se skoro nedá hrát. Potřebujou tam rychlé internetové připojení a obraz vypadá jak video z YouTube...
        • Mechwarrior_bw
          ako som už písal, ja tam bežne hrám demá a hrať sa to rozhodne dá ... a v budúcnosti stúpne rozlíšenie na 1080p, zníži sa kompresia a vďaka výstavbe cloudcentier v EU klesnú latencie na akceptovatelnú hranicu. Chce to iba čas.
    • Chyba. V takovem pripade cast dat, nebo vetsina vubec neprijde do PC uzivatele a rovnou se vypocita na serverech poskytovatele. Takze je uplne jedno jak to bude zasifrovany. To je jako kdybys chtel ziskat komplet hru ze hrani OnLive.
    • Vycházím z teorie (která byly snad vždy potvrzena) : Co jiný člověk stvořil, to může jiný člověk zničit.

      P.S. Kdyby hry začal tvořit bůh, tak by si asi dábel založil nový Warez Forum. *15* *15*
  • Origin nebrat. EA hry nebrat. Tohle jediný na ty opice platí...
  • Já jsem už vlastně na digitální distribuci najel a jsem spokojenej.Krabicovkya měla svoje kouzlo v uspokojení,když jsem se na ní podíval,ale to je tak vše.Takhle je to o dost pohodlnější.
  • Konštantný rast nebude trvať navždy, to je zásadná vec.
    Druhá vec je, prestanú vyrábať krabičky, prestanem kupovať a pravdepodobne aj hrať.
    Takéto predpovede sa môžu zaradiť vedľa tých "zaručene pravých" o konci sveta.
    • Tak prestanes hrat, a co? Tech par promile hracu za to nšstoji. Cloudove sluzby budou efektivne branit piratstvi, takze to pro vydavqtele bude mit vyznamny prinost.
      • Pochybuji, že vymýcení pirátství zvýší zisky. Blbost sama o sobě. Warez nevznikl proto aby okrádal vývojáře, ale proto, aby si hry mohli zahrát i lidé, kteří prostě si hry prostě nemohli dovolit, jenže protože vývojáři nedokážou vyrobit dobrou pecku, pořád opakují ty samé blbosti a ještě se více soustředují na ochrany než na kvalitu samotné hry, ale místo toho aby něco dělali, tak to svádí na piráty(To už jsme tu jako v Rusku! Někdo něco udělá, neví se kdo to byl, tak policie chytne prvního člověka na kterého narazí, podstrčí falešné důkazy a případ je vyřešen...). Nevím jak bude ten cloudgaming fungovat, ale pochybuju, že s pirátama vytřou...

        Myslím si, že přechodem na digitální distribuci a někdy později na cloudgaming ztratí vývojáři pěknou masu hráčů (včetně mě), kteří se spoléhají jen na krabičky. Je dobře, že někdo udělá krok vpřed, ale to neznamená, že to byl dobrý krok.
        • Mechwarrior_bw
          pokial sa hranie presunie na systémy ako OnLive a dôjde k zániku pirátstva tak jednoznačne dôjde k navýšeniu ziskov... o tom vôbec nepochybuj. Uvedom si že dnes sa pohybuje na PC miera pirátsva cca 50:1 ak by z tých 50 čo len dvaja hru reálne kúpili tak zisky budú trojnásobné. Efekt to bude mať ten, že budú schopné vyžiť i menšie firmy a cena hier môže klesnúť v niektorých prípadoch na tretinu pôvodnej ceny. Ak si myslíš, že odrazu všetci piráti prestanú hrať hry tak si na omyle.
  • Digitální distribuce vs. OnLive:
    Podle mě je ještě druhá otázka a to za jak dlouho se rozjedou služby ala Onlive (nevím, jak se jím obecně říká), kdy si uživatel nebude vůbec nic stahovat do PCka, ale bude hry hrát jen na serveru (za nějaký poplatek) a k sobě bude jen streamovat obraz.

    PS: OnLive mě zatím nepřesvědčila (cena, kvalita obrazu), ale uvidíme za pár let. *3*
    • Mechwarrior_bw
      imho cloudgaming na 100% prevalcuje v budúcnosti všetky formy distribúcie hier... A cena OnLive vzhľadom na to, že vlastne iba začína je veľmi dobrá. Problematický je pomer cena/kvalita. Ale výhod to má toľko, že je to žial/naštastie odsúdené na úspech ...
      • filias
        To si ještě chvíli počkáme... protože těch nevýhod taky není málo.
        • Mechwarrior_bw
          tie nevýhody sa za cca 5 rokov zmažú na plne akceptovateľnú hranicu ... už dnes cez neho hrám demá, vrátane závodných hier a hrať sa to rozhnodné dá. Neviem či už pracujú servery v Luxembursku ale až sa rozšíri po Európe tak s latenciou veľké problémy nebudú. A EU pracuje na projekte vysokorýchlostného optického internetu vo všetkých členských štátoch a do roku 2020 bude dostupný všade.
    • smejki
      říká se tomu Cloudgaming
      • Dik.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit