Pillars of Eternity dostane po deseti letech tahové souboje
- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	u mňa ťahové súboje posledné roky vedú pred pauzovacími. nový spôsob súbojov naviac môže zaujímavo upraviť celú hru a jej tempo, takže som zvedaví a určite vyskúšam.
 - 
            
                	
	
	
Pillars, spolu s Wasteland 2 a Divinity: OS, začalo renesanci klasických RPG. Na PoE se mi líbí, jak kvalitní a propracovaný svět s vlastní mytologií dokázali postavit úplně z ničeho.
 - 
            
                	
	
	
Oba diely PoE mam velmi rad, technicky a mechanicky a vizualne su spicka aj po rokoch a patrim k ludom, ktori by po oznameni 3tieho pokracovania okamzite prispeli na Kickstarteri.
ALE
Obsidian v oboch pripadoch nezvladol poslednu tretinu hry. Hlavna pribehova linka sa stane velmi rozvlacnou, strati akukolvek gradaciu a konci velmi antiklimakticky. Prekomplikovane filozoficke vstupy bozstiev, hlavny nemesis sa v oboch pripadoch rozpadne na nudu... toto si myslim, ze komercne potopilo hlavne druhy diel.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Já to rozehrál 3x a vždycky skončil po sejmutí Readricka, pár pater Caed Nua a příchodu do Defiance bay. To pobíhání po městě mě nějak rozhodí a nejsem schopen se do toho dostat.
Ale zkusím to znova překousnout a konečně to dorazit, protože ta hra je skvělá.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Musis mat na to dost casu a naladu. Ja som to dohral asi 5x a az na ten piaty som poctivo komplet vsetko precital, co bolo klucove, zlepsilo to celkovy zazitok. Ale je to dost vela investovaneho casu, s White march urcite cez 100 hodin. A hned potom som dal aj 2ku😂
Klobuk dole pred tym, kto tie bozstva napisal, aj celu hru, ale nie je to zrovna jednoduche citanie a asi to mnohych odradilo...
Ale je to RPG, ktore si "pocitovo" pamatam aj po rokoch a vraciam sa k nemu, dokazali vytvorit zaujimavy a atmosfericky svet.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
Přiznám se, že jednička u mě to ztratila tah na branku už po první třetině, kdy se příběh odpoutal od dětí narozených bez duše a přešel k politikaření. To božské filozofování mi naopak přišlo celkem fajn, jen nedotažené.
 - 
            
                	
	
	
Jo Jednička takhle na mne působila stejně. Začátek, prostředek skvělej pak už nuda. Ke konci jsem to už trochu odklikával a po odehrání jsem si přečetl o čem to bylo. Dvojka čeká na odehrání... Moc jsi mne nepotěšil.
Mimochodem, Já teda vůbec americko centrický fantasy moc nemusím. Podobně jako CD projekt teďka bojuje s tím, že by příští Cyberpunk měl být více "emeričtější" tak já zase bojuju s sociální strukturou v Amerických fantasy hrách. Zjednodušeně - Není to moc středověké... Ale u Obsidianu mám větší toleranci :-)
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Druhy diel trochu menej trpi na nudu v zaverecnej faze, ale ked dohras hlavnu dejovu linku, tak budes mat pocit - A neni to malo Antone Pavlovici?😁
Ten svet je otvorenejsi, takze to tak neudrie do oci ako v jednotke, kde vzdy po prichode k elfom stratim zaujem vsetko poctivo citat. Ciastocne ale za to moze aj dost roztahany White march 1&2.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 -