Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    u mňa ťahové súboje posledné roky vedú pred pauzovacími. nový spôsob súbojov naviac môže zaujímavo upraviť celú hru a jej tempo, takže som zvedaví a určite vyskúšam.

  • Jevo83

    Musis mat na to dost casu a naladu. Ja som to dohral asi 5x a az na ten piaty som poctivo komplet vsetko precital, co bolo klucove, zlepsilo to celkovy zazitok. Ale je to dost vela investovaneho casu, s White march urcite cez 100 hodin. A hned potom som dal aj 2ku😂

    Klobuk dole pred tym, kto tie bozstva napisal, aj celu hru, ale nie je to zrovna jednoduche citanie a asi to mnohych odradilo... 

    Ale je to RPG, ktore si "pocitovo" pamatam aj po rokoch a vraciam sa k nemu, dokazali vytvorit zaujimavy a atmosfericky svet.

  • Jevo83

    Druhy diel trochu menej trpi na nudu v zaverecnej faze, ale ked dohras hlavnu dejovu linku, tak budes mat pocit - A neni to malo Antone Pavlovici?😁

    Ten svet je otvorenejsi, takze to tak neudrie do oci ako v jednotke, kde vzdy po prichode k elfom stratim zaujem vsetko poctivo citat. Ciastocne ale za to moze aj dost roztahany White march 1&2.

  • Já to rozehrál 3x a vždycky skončil po sejmutí Readricka, pár pater Caed Nua a příchodu do Defiance bay. To pobíhání po městě mě nějak rozhodí a nejsem schopen se do toho dostat.

    Ale zkusím to znova překousnout a konečně to dorazit, protože ta hra je skvělá.

  • Morraw

    Pillars, spolu s Wasteland 2 a Divinity: OS, začalo renesanci klasických RPG. Na PoE se mi líbí, jak kvalitní a propracovaný svět s vlastní mytologií dokázali postavit úplně z ničeho.

  • Přiznám se, že jednička u mě to ztratila tah na branku už po první třetině, kdy se příběh odpoutal od dětí narozených bez duše a přešel k politikaření. To božské filozofování mi naopak přišlo celkem fajn, jen nedotažené.

  • Dondae

    Jo Jednička takhle na mne působila stejně. Začátek, prostředek skvělej pak už nuda. Ke konci jsem to  trochu odklikával a po odehrání jsem si přečetl o čem to bylo. Dvojka čeká na odehrání... Moc jsi mne nepotěšil. 

    Mimochodem, Já teda vůbec americko centrický fantasy moc nemusím. Podobně jako CD projekt teďka bojuje s tím, že by příští Cyberpunk měl být více "emeričtější" tak já zase bojuju s sociální strukturou v Amerických fantasy hrách. Zjednodušeně - Není to moc středověké... Ale u Obsidianu mám větší toleranci :-)

  • Jevo83

    Oba diely PoE mam velmi rad, technicky a mechanicky a vizualne su spicka aj po rokoch a patrim k ludom, ktori by po oznameni 3tieho pokracovania okamzite prispeli na Kickstarteri.

    ALE

    Obsidian v oboch pripadoch nezvladol poslednu tretinu hry. Hlavna pribehova linka sa stane velmi rozvlacnou, strati akukolvek gradaciu a konci velmi antiklimakticky. Prekomplikovane filozoficke vstupy bozstiev, hlavny nemesis sa v oboch pripadoch rozpadne na nudu... toto si myslim, ze komercne potopilo hlavne druhy diel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit