Pillars of Eternity dostávají po deseti letech tahový režim
-
Ja mam prvy diel radsej ako druhy, je to take povinna rpg jazda raz za dva roky… a je pravda ze tahovy system v PoE II je peklo najma v namornych bitkach, ktore su repetitivne a v tahovom rezime aj nekonecne dlhe
-
-
Mně souboják v PoE nikdy k srdci nepřirostl. Vlastně žádný pauzovatelný realtime ve fantasy RPGčkách. Mnohem lepší mi přišly tahové souboje v Divinity: Original Sin. Ale když by boj v PoE navržený na RT s pauzou, tak je velmi pravděpodobné, že na tahy to bude zdlouhavé. V DoS to rovnou navrhli a testovali tahově a je to vidět.
-
-
Suhlasim… v Baldur’s gate 1 to malo svoje caro, ale takticke tahove suboje su urcite s prehladom top. Je to asi dane aj charakterom cRPG hier, kde sa tak nejak predpoklada, ze hrac sa skor ponara do lore, preskumava svet a je skor premyslavy typ, vs zbesile pauzovanie a odpauzovanie…
Ma to zmysel v akcnych rpg ako Dragon’s age alebo Mass Effect, kde sa AI partakov stara viac o filmovy zazitok a efekty, nez ze by slo o nejake takticke pouzivanie pravidiel…
Som ale na “nove” PoE zvedavy, snad to nebudu testovat pridlho
-
-