Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morraw

    Mam rád tahové RPG, že dávají možnost zjednodušit si souboje, ale zároveň je strašně nesnáším, jak umělé prodlužuji herní dobu. Viz 200h v PoE vs 300h v DOS2.

    • Vzhledem k tomu, že DoS2 je o dost větší hra než PoE, tak mi nepřijde, že by ten rozdíl byl způsobený primárně tahovými souboji. Lariani navíc většinu soubojů promýšlí tak, aby to byla aspoň trochu výzva, což souboj zpomalí, ale zas máš větší radost, když ho vyhraješ. Oproti tomu většina soubojů v PoE (ale i v první BG) je řešitelná pomocí strategie bojovníci dopředu, střelci dozadu, okořenit to občas nějakým kouzlem a počkat, až se to vymele. Plus celkem otravné mechanické buffování před trochu těžšími souboji.

      • Morraw

        Tu velikost nedokážu posoudit. PoE je i s DLC dost velké. Ale souhlasím, že DOS má luxusní tahový systém, který dle mého žádná jiná hra tak dobře nevyužívá a dovoluje hodně experimentovat. Takové 3D šachy.

        Hlavně jak zmiňuješ, u menších soubojů neřešíš v realtime ten mikromgmt, což je u tahovek mnohdy využíváno jako natahování herní doby.

  • Super.... zrovna to mám rozehrané tak to hned vyzkouším. 

  • Jevo83

    Ja mam prvy diel radsej ako druhy, je to take povinna rpg jazda raz za dva roky… a je pravda ze tahovy system v PoE II je peklo najma v namornych bitkach, ktore su repetitivne a v tahovom rezime aj nekonecne dlhe

    • Mně souboják v PoE nikdy k srdci nepřirostl. Vlastně žádný pauzovatelný realtime ve fantasy RPGčkách. Mnohem lepší mi přišly tahové souboje v Divinity: Original Sin. Ale když by boj v PoE navržený na RT s pauzou, tak je velmi pravděpodobné, že na tahy to bude zdlouhavé. V DoS to rovnou navrhli a testovali tahově a je to vidět.

      • Jevo83

        Suhlasim… v Baldur’s gate 1 to malo svoje caro, ale takticke tahove suboje su urcite s prehladom top. Je to asi dane aj charakterom cRPG hier, kde sa tak nejak predpoklada, ze hrac sa skor ponara do lore, preskumava svet a je skor premyslavy typ, vs zbesile pauzovanie a odpauzovanie…

        Ma to zmysel v akcnych rpg ako Dragon’s age alebo Mass Effect, kde sa AI partakov stara viac o filmovy zazitok a efekty, nez ze by slo o nejake takticke pouzivanie pravidiel…

        Som ale na “nove” PoE zvedavy, snad to nebudu testovat pridlho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit