Přejít na výpis diskuzí
Pillars of Eternity se pokusí navázat na Baldur's Gate a Icewind Dale na konci března
14.1.2015 | Petr Poláček
73 příspěvků
-
Ta jsem se včera díval na ten stream http://www.twitch.tv/paradoxinteractive/b/611493909 a celkově to vůbec nevypadá špatně. Začíná to cca v 10. minutě.
-
Jedna ze tří her, které jsou v tomto roce jen na PC a na které se těším. Snad společeně s Tormentem nezklamou...
-
stale plati ze expy ziskavate len za questy a za boj nie?
-
-
Původně to tak chtěli udělat, ale asi to bude dávat i za boj. V poslední verzi bety sem si všiml, že to za potvory expy dávalo, ale vypadá to, že každý druh potvory má jakýsi exp pool, který po určitým počtu killů vyčerpáš a už to dávat nebude. Prevence grindu. *1*
-
? za monstra si expy dostaval odjakziva v BG,ID
-
-
vaaaazne? esteze sa pytam na PoE a nie na BG,ID...
povodny zamer obsidianu bol zrusit expy za boj uplne...
-
-
-
Boje jsou rozhodně velice podobné starým BG, IWD, ale řekl bych ještě s větším důrazem na pozicování tvých postav.
Wiki to vysvětlí detailně: http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Combat
edit: pardon, reakce na Keyzův dotaz níže... -
-
Dík.
Přečtu si to abych věděl do čeho doufám pudu :)
-
-
Na tuto hru se teším. Tak nějak doufám že by to mohlo být aspon trochu podobné Baldurs Gate.(v modernějším pojetí-jako graficky). Izometrické RPG mám rád. Ale podle některých reakcí tady -které tuto hru odsuzují na základě bety, jsem nějak znejistěl. To už opravdu žádné studio nedokáže vytvořit podobnou hru v otevřeném světě?? Když si vezmem jak Bylo Baldurs Gate uspěšné, musel by to být luxusní kšeft.Taková hra by se přece prodávala sama-tak kde je problém???
-
-
Si počkej na reakce hráčů, na recenze a na gameplay videa po vydání. A rozhodneš se na základě toho jestli je ta hra dobrá, nebo ne.
-
-
Tak tak, budem muset počkat až to vyjde.Graficky hra vypadá pěkně, ale nejduležitější je pojetí světa a příběhu.Ono nejde tak ani o velký příběh, jak se snaží dnešní RPG hry prezentovat, ale o vžití se do světa. A proste v tom světě žít.Takže ideální pro mě jsou menší části příběhu, rozeseté do více volných lokací. Tak třeba to bude ono. *4*
-
Navíc dnes od 22:00 CET bude živé vysílání. Tam také snad něco více řeknou a ukáží.
-
-
-
Jak vypadá beta? Je to již ve nějakém skvělém stavu když to je blízko do vydání? Prospěl tomu čas navíc?
-
-
Rozhodně. První verze byla díky strašně zmatečným soubojům téměř nehratelná. Teď už se to hraje velice příjemně a hra baví i přes ten omezený obsah betaverze. Tímto bych chtěl Petra Poláčka uklidnit, ať si ji klidně vyzkouší, zážitek si nezkazí, použitá je generická parta spolubojovníků, ani se tam nezavadí o příběh, nic si nevyspoileruje. Na to byl brán ohled.
Jinak já jsem opravdu spokojený, graficky nádherné, herní systém vypadá velice promyšleně, jak to bude fungovat v kontextu celé hry se dozvíme až na jaře, ale z té vánoční bety mám veskrze pozitivní dojmy.
Pár screenshotů pro zvědavce zde:
http://steamcommunity.com/id/baldurVK/screenshots/?appid=317120&sort=newestfirst&browsefilter=myfiles&view=imagewall -
-
Dík za info.
Zejména jsem zvědav na ty lepší boje a herní prvky. Také mi to z nějaké starého videa přišlo dost chaotické během boje. Boje jsou tedy ve stylu Dragon age: Origins? Tedy postavy se trefují do sebe většinu času, případně blokují a někdy uhnou.
Ve starém Bladuru to bylo uděláno jinak. Velký důraz na staty, kde se často nemohli trefit a vypadalo to divně. Jako v NW, morrowindu.
-
-
-
Hral som betu a poviem vám - hrozné. Množstvo bugov a neprehľadné súboje (neverím, že to vo finálnej verzii bude iné). Na BG sa to nechytá. Grafika tiež nič mimoriadne, je síce detailná, ale tie lokácie sú mŕtve. Dnes by sa dalo z toho dostať viac za tie prachy čo vybrali na KS. Podľa mňa ďalší podvod na hráčoch, ktorí si to už zaplatili.
-
-
Hrál jsi určitě tu poslední verzi z konce prosince?
-
no grafika není špatná, jen mi tam např nesedělo, že v jakési temné pustině na tebe vyběhně 30 lvů a všude dál jsou jen klasičtí afričtí lvi, je to takové nelogické. Proč lvi do takového prosředí? Prostě mi to přišlo, jako kdyby neměli inspiraci..
-
-
jediná škoda podle mě, že nevyužívají svět forgotten realms... to by tomu dodalo ještě tu správnou atmosféru *5*
-
-
nevyužívají, ale vykrádají ho tak poctivě, že je to skoro totéž *1*
-
-
Bude to mit rozhodne bliz k icewind dale = hodina brakovych textu a pak 10 hodin generickych souboju.
Podobne to je v Divinity, ale presto tomu vsichni nasazeli nepochopitelnych 10/10. Ze krome souboju a grafiky je v te hre vsechno stezi prumerne, toho si nikdo ocividne nevsiml ^^
Dragonfall zas osekal rpg prvky a je tezce linearni takze pripomina spis novelu s podprumernymi souboji.
Wasteland mi prijde zatim nejlepsi, ale mam odehranou jenom prvni cast a negativ se taky najde dost.
Zatim me ten navrat isometrickych rpg zatim moc nepresvedcil. Kdyz nebyli technologie tak to museli dohanet obsahem. Dnes nemaji ani obsah ani nebyli schopni po 15 letech vylepsit interface(debilni lootovani/inventar atd.), hlavne ze do toho narvou coop, protoze to je prece dnes v mode.
Doufejme ze letos to bude jenom lepsi a ze PoE budou mit bliz k BG aby ukratili cekani na to co je skutecne dulezite *14* . Torment 2 *14* -
-
No to je sice pravda, co si napsal, hlavně o tom obsahu, jelikož obsah Divinity je víceméně dosti trapný, ale věřím teda daleko více PoE než Torment 2. Teda screeny Tormentu 2 vypady strašně navíc na tom dělají babráci z W2, jediná utěcha je Patrick Rothfuss, ikdyž to může být jen taková marketingová zástěra..
-
-
V porovnani s tormentem je vazne dosti trapny, asi jako srovnavat detskou knizku s epickou sagou, (pripadne pc s konzolema ^^)
Icewing dale byla nudna rubanice tezici z licence, bylo tam 20x min dialogu nez v BG a obavam se ze se to prikloni hodne smerem k ID,
Ze domrvi Torment je mi taky jasne, jenom bych rad veril tomu ze nejlepsi rpg vsech dob (true story) bude mit dustojneho nastupce. -
-
Icewind dale bylo vyborne atmosfericke rpg a davalo smysl, ze tam neni tolik dialogu, kdyz se to odehravalo na nehostinnem severu. Nazvat to nudnou rubanici tezici z licence muze jen clovek, ktery si to vubec nedokazal vychutnat a celou hru naprosto nepochopil.
-
-
8 prectenych knizek z icewing dale + desitky z Forgotten Realms + isometricke takticke rpg jsou muj oblibeny zanr. Prez to vsechno jsem si to neuzil tak by me zajimalo pro koho je to teda delane ^^
Precetls aspon jednu z tech knizek ? mas nahrany tisice hodin v ruznych rpg abys mohl porovnavat ? Pokud ne tak se obavam ze sem to pochopil lepe nez ty. -
-
se máš čím chlubit, že čteš takové braky...
-
-
-
vskutku nesnášim ty výkřiky o nejlepším RPG historie. Je to skvělá hra, i teď vypadá graficky, atmosfericky lépe než např. Divinity, ale máme tu spousta skvělých JRPG, kde příběh a emoce hrají prim a můžou být také považované pro některé za nejlepší RPG historie a představ si, že jsi na to potřeboval konzoli(PS2) Máš moc černobíle vidění...
-
-
Hmm. Když už se chceš bavit a vychvalovat JRPG, tak se o nich bav jako o JRPG a ne jako o RPG. Planescape (plus např. Fallout) je víc RPG, než většina JRPG dohromady, proto je často onačován za krále. Samotné emoce a příběh nedefinují kvalitní RPG. Dobrý emoce a příběh může mít i plošinovka, FPS nebo cutscénové tunely typu Last of Us. Kvalitní RPG musí mít v první řadě i možnost roleplaye, což je u většiny JRPG problém a to včetně kvality dialogů, které jsou často na úrovni pomocné školy.
-
Je to nejlepsi rpg co se tyka pribehu, charakteru, atmosfery, dialogu, moznosti volby atd atd.
O emocich teda nic nevim, ale kdyz to takhle reknes tak si predstavim nejakou debilni lovestory =).
Na konzoli lepsi rpg neni ^^ tolik textu co ma planescape vetsina konzolistu neprecetla za celej zivot, Final Fantasy neni lepsi , kazdemu je po pikosekunde jasne o cem mluvis . -
-
Větší počet řádek textu neznamená větší kvalitu, to platí pro vás oba. A srovnávat knížku a hru je už jiná úroveň demence. Tipuju GGGay pod anonymem. *15*
-
jasně protože hra je dobrá jen dle textu, když chci hodně kvalitního fantasy textu vezmu do hnát Malaz např...proti tomu je Torment dětská říkanka o třech slovech...
-
-
-
-
-
-
Snad to zase nebude recenzovat Smejkal aka "Backnul jsem to na Kickstarteru, tak jak si dovolujete mi s hrou neposlat i blowjoby 24/7?!?, tak za to tady mate pekne nechutnou recenzi". Po hanopisu na Wasteland 2 bych to videl fakt nerad.
-
-
Bojíš se, že to bude recenzovat někdo, kdo se nebojí dát oprávněně PC - exluzivitě z KS 6/10?
-
-
Ne bojím se, že to bude recenzovat někdo, kdo nepochopil Kickstarter a svojí frustraci si bude vybíjet na nevinne hre...
-
-
ohh a co na něm pan Smejkal nepochopil? To že se na hru musí brát ohled, jelikož to platili pc-hráči a je to děláno jen pro PC, takže automaticky 9/10 či 10/10. Nenech se vysmát...
-
-
Hra byla presne tím, co autori slibovali na Kickstarteru. To, že někteří nesvéprávní jedinci na Wasteland 2 poslali sumu prekracující jejich moznosti a pak se divili, ze je vysledke neuvrhává do permanentní extáze. kterou nikdo nesliboval, není důvodem k sepsání takové recenze, která zde byla uverejnena.
-
-
Zkuste si W2 dohrat a pak si projdete recenzi. Je rozdil mezi recenzi a kritikou. Kloboucnik je loser a stacil ten jeho gameplay pred kamerou. Nerikam, ze W2 je spicka mezi spickami, ale me rozhodne nezklamal. A pak pokud si porovnate vysledne hodnoceni s ostatnimi RPG nebo hrami, ktere jsou zde recenzovane, tak je videt, ze hru nebetycne poskodil
-
Zase otázka je, měl psát recenzi opěvující hru, i když se mu ta hra nelíbila? Nebo měli na games po přečtení recenze najít někoho komu by se hra líbila, aby ušetřili křehké duše čtenářů? *1*
-
totálni kravina samozřejmě, takže recenzent má hru recenzovat ne na základě jeho pocitu, ale na základě nějaké osy z KS... *1* *1* *1*
-
-
-
-
-
jé, já jsem si vypnul filtr. A já proč ty diskuse zas vypadaj jak noha.
-
smejkiho recenze jsou nejlepší, doufam že to nebude recenzovat smutný nebo nekdo jiný
-
-
Pan v kloboucku je mimon a se svymi recenzemi muze jit do ()!( )
-
-
píše člověk, co nepochopí laciný, lehký Jackův vtípek s CoD... Kolik je tvoje IQ? 80?
-
-
-