Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, nutno popřát vývojářům mnoho štěstí... první screenshoty nesoucí se v duchu "Hele, jak jsme vymodelovali barák, koukněte se na něj ze všech stran!" asi nikomu tep nezrychlí.
  • UE3 byl celkem nic moc už v době vydání (příliš mnoho věcí je děláno přes statické a dynamické meshe, podobně jako u Gamebrya - tenhle přístup sice zaručuje jakou takous přiměřenou náročnost, ale byl v módě tak maximálně počátkem desetiletí, je náročný na designéry a stačí něšikovně přidat jednu novou technologii a výkon jde do háje) a pokud na něm dělá nezkušené/neschopné studio, je přímo otřesný (Rainbow 6: Vegas, Splinter Cell DA aspol.), čest výjimkám (Mass Effect 2, Mirror's Edge). Enginy jako Cry Engine, X-Ray, Chrome v4, nebo Anvil (Assassins's Creed) jej měly už dávno nahradit.
  • Slušné technické spracovanie? UE3 už by mal isť na dôchodok, aj v MOH už to bolo poznať, že je to starý engine, EPIC by mal zapracovať na UE4, lebo je to fakt bieda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit