Planet Coaster 2 – recenze druhého dílu stavitele zábavních parků, který nebyl tak úplně potřeba
-
Dost jsem se těšil na vydání jedničky, oto větší bylo zklamání když jsem pochopil, že to je víc sandbox než manažerská hra. Doufal jsem že dvojka vykročí směrem k lepší hře, ne k většímu sandboxu.
Mám kreativitu v hrách hodně rád, klidně tím trávím desítky a stovky hodin, ale musí to mít nějaký další důvod, než jen tvořit virtuální dioramata.
-
Už v jedničce mě iritovalo, že to není duchovní nástupce Rollercoastru, ale nějaký 3D nástroj na modelování atrakci a všeho kolem.
-
A zkoušel jsi Planet Zoo?
To, aspoň pro mě, tenhle problém vyřešilo. Tím, že tam nestavíš statické atrakce, ale výběhy pro zvířata, tak je to mnohem živější. Najednou tam tu výzdobu neděláš "jen pro radost abych to měl hezké", ale protože každé zvíře vyžaduje jiné podmínky.Nemluvě o tom, že s vývoje zoo se ty požadavky mění. Zvířata stárnou, rodí se, umírají. Výběh který stačil, je najednou malý. Dva alfasamci ve smečce nedělají dobrotu. Nastala zima a je potřeba vytápět. Nebo s nárůstem počtu návštěvníků zvířata najednou potřebují lepší úkryt pro nějaké tou soukromí....
Je to prostě celé takové víc živé. A ty virtuální dioramata tam vznikají díky gameplayi a ne jen proto, že tam nic jiného není k dělání. Zkoušel jsem teď i PC2 a za mě je pořád PZ lepší hrou.
-
Pro mě jsou ty novinky v Planet Coaster 2 opravdu zásadní, Neuvěřitelně zvětšily kreativní možnosti, a konečně má smysl stavět i flat rides, když si je můžeme náležitě vyzdobit. Dokud jsem se po mnoha hodinách nerozhodl postavit i aquapark, nenarazil jsem na bugy, (ani jeden tobogán se mi nepodařilo nějak normálně umístit). Pro mě je teď největší nevýhoda nedostatek dílů, v jedničce jsem byl kvůli DLC zvyklí na velkou knihovnu. Kdo toužil po pořádném managementu, má důvod bejt vzteklej