PlayStation koketuje s uživatelskými recenzemi
-
Nerf se hlavně týkal Plamenometu (a trochu Zápalné Brokovnice). Pokud Plamenomet moc nepoužíval, tak ten rozdíl samozřejmě asi nepozná. 😉
Ono se v té hře dá použít spoustu různých buildů (kombinací strategemů), takže nerf 2 zbraní hodně hráčů nepocítí. Většina z nich hraje vesele dál.
Ale pro spoustu hráčů byl plamenomet fakt oblíbená a užitečná zbraň a tvůj Helldiver se po chvíli barbecue začal šíleně smát (XAXAXA 😀 ). Fun times.
Ten nerf je fakt cítit. Jako příklad uvedu nepřítele Chargera. Před nerfem jsi spotřeboval 3/4 zásobníku na zabití Chargera. Po nerfu nestačí ani celý zásobník. A pokud špatně míříš, tak plameny toho Chargera nezabiješ vůbec.
A navíc úplně změnili fyziku chování plamenů. Vývojáři sice říkají "je to reálnější", ale hráči nesouhlasí. Plameny se teď odrážejí od překážek zpátky k hráči. Takže velmi často zapálíš sám sebe. To fakt není moc zábava. Helldivers si doteď nehráli na žádnou ultra reálnou válečnou simulaci, tak nevidím důvod, proč zkomplikovat fyziku plamenů. 🤮
Aby jsi pochopil problém: tak jako překážka se počítá cokoliv, třeba i kus rostliny na zemi !!! Před tím ty plameny prostě tu rostlinu spálili a pokračovali dál. Teď se rostlina zápálí a plameny se odrážejí zpět k tobě a můžou zapálit tebe. 🤮
Po nerfu jsem plamenomet přestal používat. Je lepší vzít nějaké letecké či orbitální bombardování.
-
Tak i když to neřešíš, tak to přece musíš poznat, ne?
Podle toho co píšeš to znamená, že tam reálnej dopad asi nijak zásadní nebude, protože pokud vím, tak nerfů už proběhlo několik.
-
Mám cca 120 hodin, hraju od prvního dne, teď už jen občas. A vždy se super bavím. Co má jaký nerf / buf neřeším, neb to nevím (nesleduji tak v detailu).
= oprávněné to imho není
-
Tak otázka zní jestli to oslabení zbraní mělo u Helldivers 2 reálný smysl? Pokud jim jen vadí, že se šáhlo na jejich oblíbený kousky, tak je to z jejich strany blbost.
Hraje to tady někdo? Je to oprávněný?