Přejít na výpis diskuzí

PlayStation VR – test vybraných VR her

11.11.2016 21:41
Jan Olejník 23 příspěvků

Za předpokladu, že jste se během instalace PlayStation VR omylem neuškrtili jedním z dvaceti přiložených kabelů, máte nyní připravenou helmu pro virtuální realitu a dozajista se dostavila i touha virtuálně experimentovat. Výběr je solidní, přesto jsou tu tituly, za které asi nebudete chtít zbytečně...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moje dojmy z hraní na VRku - https://www.covybrat.cz/playstation-vr-recenze/ Spoiler: je to božííí
  • sssssd
    Robinson od Cryteku je uz par dni venku. Recenze by byla super.
    • Jestli se to hraje stejně jako na ps nation tak není o co stát....hrozny ovládání a příšerná grafika
      • sssssd
        jestli, jestli, jestli...
  • Nesnaším galerii na tiscali. Obrázky se mi odmítají načíst do normální kvality - > jsou jen těžce pixelované. A ne není to problém mého internetu.
  • Starosta007
    dle fotek z her to vypadá na článek hrajeme retro hry jen nevím proč do článku o 20 let starých hrách taháte nějakou VR *1* *1*
    • Co je to za kreteena? A ta fotka? No, tvl, brečím *1* *1* *1* *1* *1* *1*
    • článek o Tyranny je níže, asi jsi si spletl článek
  • Proč to má všechno grafiku jak z PS3? Aha, brýle...
  • chybí mi tam star citizen a elite dangerous
    • A to nekdy vyjde? ... pokud dobre vidim, tak prej "prvni cast" ... opravdu ale tentokrat fakt vazne ... vyjde pristi rok ... lol ...
    • A bude dlouho.. No Man Sky jaksi nebylo pro Elite konkurenci tak jak bych Sony chtelo.. tak snad EvE Valkyrie.. ehm.. i kdyz ta vlastne take ne.. protoze Zrzek reditel se snazi vsechno kolem EvE znicit.. tak co tu mame dal? :)
  • BoB.2
    Až půjde v VR zároveň chodit a neblejt tak to pro mě bude teprve VR.
    • To už môžeš teraz s HTC Vive.
      • .... i s cardboardem ;)
        • Cardboard je ale o niekoľko úrovní kvalitou horší oproti Vive či Oculusu. To sa nedá porovnávať. Cardbiard je totiž iba taký entry point na vyskúšanie čo to asi dnešná VR je. Ale to je tak všetko.
  • jeanczarny
    Až zas budete uvažovat nad VR gamesplayem, mohli byste ukázat "Kepp talking.." Myslím, že duo Olejník pyrotechnik a Dobrovský jako telefonický poradce (či obráceně) by byla na sledování famózní
  • Hanzales
    Já jsem ten Until Down teď zkoušel u kámoše a byl jsem nadšený :)
    Prvně jsem čekal, že ta helma bude těžší a je fakt poměrně lehká a pohodlná.
    Nicméně při střílení těch klaunů a rozhlížení se z vozíku, koukajíc na své tělo a svítíc těma baterkama okolo + ten velký klaun, jsem si to pustil několikrát, špatně se mi nedělalo a ve větším rozsahu bych si to zahrál rád. Akorát si dokážu představit ten PSVR na Assetto Corsa. Toužebně toužím po vydání SDK na PC časem, bych tu helmu s tím poměrem cena / obrazové možnosti bral.
    Každopádně tak za 5-7 let to bude špica (zorné pole až kam oko dostrany dohlédne, obraz jako víno a váha trochu robustnějších slunečních brýlí). No a na ty první VR budeme s radostí vzpomínat s malým úsměvem na tváři, ale děkovat, že se to "prokoplo" ;o)
    • http://www.svethardware.cz/recenze-virtualni-realita-a-pozadavky-na-graficke-karty/41502
      Pro vykreslení celého zorného pole by bylo v dnešní době potřeba výkonu 24 grafických karet které zvládají 4k a minimálně 60fps.Další otázkou je třeba jaký bude potřeba výkon procesoru a kdy bude technologie pro vyrobení displejů takovéhoto rozlišení a až se to všechno vyvine,jak dlouho potrvá než to bude vůbec dostupné pro normálního člověka.Jen v dnešní době,pokud by šlo všech 24 karet zapojit a využít každou na 100% výkonu,vyšla by ta legrace na 700k jen za karty.
      • Existuju finty ako eyetracking a foveated rendering, ktore by vypoctove naroky pri obrovskom displeji mohli znizit aj 10 nasobne. Takze az taky brutalny graficky vykon nebude potrebny.
        • Na fakt,že mozek dokáže zpracovat jen malou část obrazu s celého zorného pole oka jsem trošku pozapoměl :D
          • A to nejsi sám ... Někteří totiž viditelně zapomínají i na to , že lákadlo first person není až tak veliké aby VR dokázalo protlačit ve smysluplné formě k masám . Až opadne prvotní zájem , situace se opět rychle stabilizuje a VR upadne do zapomění . 3D obraz totiž už byl dostupný všem , ale díky nutnosti používat brýle či stát ve vymezeném úhlu k projekci od něj výrobci televizí opět upustili ..... přitom celé snažení dávalo větší smysl než "osobní" kouzlo z VR
            • Hanzales
              Tož já si další generaci VR určitě pořídím, minimálně na ty "auta a letadla" a jiné kokpitové záležitosti (Star Citizen). A pokud to upadne v zapomnění, bude bohatě stačit i generace současná. Ona i ta "sim" komunita není zrovna malá obecně a velké procento by si to na ten kokpit bo byť i jen tak k volantu nebo joysticku pořídilo. Nově investice plus mínus stejná, jako do 3 lepších monitorů a výkon je potřeba taky zhruba stejně.
              Možná se to neuchytí tak rychle ještě masově, ale početnou skupinu nadšenců si to taky vždycky najde.
              Kompaktnímu motorickému kokpitu s kompaktnější helmou by odolal málokdo, pokud to za 3-4 roky bude zase o něco dostupnější, vychytanější a levnější a pokud by se to uchytilo nyní více, tak za ty 3-4 roky o to líp. Ono je třeba počítat, že všechny ty technologie jdou dopředu, v-sync g-sync, dopočítávání mezisnímků, dx12 v plenkách, ale za 4-5 let (a to jsem střízlivý) třeba zvládne jedna karta na třech monitorech s vysokým rozlišením, nebo jedné pořádné 4k VR helmě docela divy. Tou dobou by asi mohly být i nové konzole a o to více se to zase šouplne celé kupředu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit