Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • alea206
    Nemůžu si pomoct, ale první věc co jsem si vybavil při pohledu na úvodní artwork byla Xena ;-)
  • hmm a to ubisoft sdělil že další AC letos nebude, a koukejme je tu další.
  • BoB.2
    Tyhle hry mě začínají bavit víc než původní assasin.
  • CRYPT
    Jako android hru na mobilni zarizeni urcite ano, jako pc hru urcite ne. Alespon za sebe muzu rici, ze na pc bych to urcite nehral
    • Jo, proč ne. Já hrál ACC:China vloni normálně na velkym LCD a bylo to fajn. Mobilovka z toho nezaváněla ani omylem, naštěstí, tak proč to hrát na o řád menším displeji :) (8" tablet vs 24" LCD).
  • takze se vlastne z Prince of Persia stal AC (uplne prvni koncept) a ted se stalo z AC zpatky Prince of Persia (+ par let a kilometru na vychod)
    • taky jsem hned viděl prince :D
    • vypada to tak - presne proto si to zahraju
  • nekromant33
    Škoda, že si ty zajímavější prostředí plejtvaj na věci, který vypadaj a hrajou se spíš jak nějaká hříčka na iOS.
  • V jedné věci musím souhlasit - no možná ve dvou.....zlatej Mark of the Ninja (viz příspěvek od Kozo), kterého jsem dohrál asi 15x.......a druhá věc, už chronicles China vypadal fantasticky, ale hratelnost vážně pokulhávala (viz článek) - pro srovnání, nedohrál jsem to ani jednou, a to jsem kousek od konce hry.....takže doufejme, že se autoři z chyb o hratelnosti skutečně poučili a India bude prostě lepší.... *10*
  • zlatý Mark of the Ninja. originálna plošinovka, ktorou sa tento Assassins Creed bude pravdepodobne "inšpirovať".
    • Obě hry si budou vždycky podobný už jen proto, že jde o "stealth plošinovku". A i když jsem Mark of the Ninja dohrál asi 3x, tak ACC:China, který vyšlo vloni bylo dost zábavný a hlavně po závanu nudy a tak nějak se vytrácenjící zábavnosti z hl. série AC to bylo příjemný oživení. A to nemluvim o podle mě super konceptu 3d/hloubky v jinak 2.5d plošinovce, kdy se s hrdinou můžeš přesouvat v různých "úrovních" právě ve třetí ose a hledat tak třeba i další varianty cest levelem. Jinak MotJ měl super atmosféru, ale ACC:C bylo tak nějak zábavnější hrát. Po výtvarný stránce se mi mnohem víc ale zamlouvalo ACC:C, celkově styl kresby perfektně zapadal do doby, místa a příběhu, kdežto MotJ byl už spíš takový už moc cartoon, i když pěkný, tak měl mnohem blíž manga než třeba stylu umění v japonsku tý doby. Ale zábavný nakonec jsou obě hry :).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit