Přejít na výpis diskuzí

Po dvou letech čekání vyšla čtvrtá epizoda adventury Kentucky Route Zero

20.7.2016 17:53
Adam Homola 7 příspěvků

Po dlouhé pauze vyšla konečně čtvrtá epizoda lynchovské adventury Kentucky Route Zero, která se točí kolem dálnice v jeskyních pod povrchem amerického státu Kentucky, kde se motá spousta divných lidí včetně vás. A pokud si tvůrci nevymýšlí, tak by měla čtvrtá epizoda narušit zaběhnuté pořádky z předchozích...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, je to trošku jako čekání na zrající víno, ale vyplatí se :). Ono stejně s každou nově vydanou epizodou si to jeden musí stejně pustit od začátku ... Tak snad to brzy bude už komplet, tohle je docela perla (a díky za označení "lynchovská", protože přesně takhle jsem se cejtil při hraní, jako kdyby scénář psal Lynch, parádní hutná a těžko uchopitelná atmosféra :)).
  • Jak dlouho to trvá dohrát? Když to trvalo 2 roky... To bude určitě 30 hodin minimálně.

    Co tam 2 roky dělali? Dělali jen jednu epizodu a ne celou hru.
    • GlaDOS
      Turbo to napsal pěkně a já ještě dodám, že pokud sis nezkusil vývoj her sám, 100% podceňuješ časové nároky. A i když o vývoji něco víš, pořád je můžeš podcenit. Čtvrtou epizodu jsem ještě nehrál, ale třetí trvala zhruba 2 hodiny. Vývoj Inside trval 6 let a hru dohraješ za 3-4. KRZ dělá jen pár lidí ve volném čase a tudíž nemohou sekat jednu epizodu za druhou jako Telltale Games, kteří jich mají 240.
      • Vím, že u her se často značně prodlužuje, protože se zkouší něco nového a pak se to neodhadne. Poté to ale již sekají jak COD,BF

        Zde mají engine, mají vše. Jen tam dělají další příběh a prostředí. Tohle netrvá roky. Nikdy. Jestli to trvá, tak protože se nedohodnou a neustále to předělávají nebo mají jiný problém.
    • Tak jako délka života není měřítkem pro posouzení moudrosti či chytrosti jedince tak herní délka rozhodně není měřítkem pro kvalitu hry, stejně tak měřítkem kvality knihy či filmu není tloušťka knihy či stopáž filmu. To jen lidi jako ty vláčej životem trauma od rodičů "za co nejmíň mít co nejvíc, moc se u toho nenadřít a nevadí, že to bude kopa hov*en, hlavně, že toho bude kopa". Jeden by doufal, že vaše generace už se tohodle otřesnýho čecháčkovství (hned po "kde na to ten soused vzal prachy?") zbavíte.

      Jinak ty 2 lidi (+ hudebník) chodí normálně do práce, mají rodiny - na KS kdysi vybrali cca 8.000$, což na kupříkladu roční příjem v USA opravdu není nic moc :D, tak jestli tě trápí tohle ... Cos za poslední roky komplexního vytvořil ty, při plnění svých běžných každodenních povinností krom pár pitomých komentářů na netu?
      • V práci jsem toho vytvořil více, než matlalové kteří roky něco matlají a pak vyleze tohle. A představ si, že kdyby jsem vymýšlel špatně, tak to co dělám bude špatné, zákazníci nebudou spokojeni a konec. Pak tvoje kecy nesedí.

        A ten popis to je o tobě? Jinak nevím jak můžeš vědět co kdo kde dělá ale o sobě to víš určitě. Tedy asi to je tvoje projekce a doporučuji zajít do léčebny duševně nemocných.

        Roky na tohle je moc. Tohle zmastí za minimální náklady když máš vymyšlenou zápletku, engine z první epizody apod. A představ si, že projekty a to i SW se měří na čas a čas jsou peníze.
        *3*
    • 2 roky motali megajointa tím se pak všichni vespolek totálně zkouřili a pak za pár hodin vymysleli a naprogramovali 4 epizodu xD

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit