Přejít na výpis diskuzí

Po PC verzi Heavy Rain přichází i paranormální Beyond: Two Souls

24.7.2019 8:52
Šárka Tmějová 19 příspěvků

Pařížské studio Quantic Dream nedávno opustilo svůj plán vydávat své hry pouze jako playstationové exkluzivity. Po počítačovém debutu Heavy Rain minulý měsíc tu tedy máme dalšího pána na holení v podobě Beyond: Two Souls, adventurního psychologického thrilleru s Ellen Page a Willemem Dafoe v hlavních...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja_nic_nevim

    Jak se to vlastně hraje, je to QTE jako Faranheit? 

    • Je to něco podobného.

  • chargeBR

    Ma Heavy Rain pro PC nejakou ceskou lokalizaci at ofiko ci neofiko?

    • Corvus

      Nikoliv.

  • Corvus

    Demo jsem už prubnul a bavilo moc, Heavy Rain (čti Se7dm) se hřeje na disku, ale nejvíc se těším na Detroit. Všechny jsem bral okamžitě v předobjednávce na Epicu pěkně bratru za 350 Kč za kus :-) Ještě se dočkat Death Stranding na PC + Red Dead Redemption 2 na PC a úplně klidně mohu prozatím konzolové tituly nechat spát :-)

    • omiklon

      ..Heavy Rain (čti Vraždy podle Jidáše míchané s derivátem SAW)

      • Corvus

        Vraždy podle Jidáše jsou slabý odvar Se7dm. Heavy Rain má mnohem blíže k Se7dm. Atmosférou, o hudbě nemluvě.

  • Nejslabší hra z celé trojice Heavy Rain, Beyon, Detroid. Asi jediná, kterou bych fakt nedoporučil.

    • toka

      Já teda zásadně nesouhlasím. Beyond Two Souls mě bavilo mnohem víc, než Heavy Rain. Jsem v tomhle minorita, vím. Zajedno to bude pravděpodobně tím, že mi v HR jedna postava (Norman) umřela hodně brzo kvůli dost divnýmu QTE a z druhýho důvodu to bude sympatie hlavních postav, kdy mi Ellen Page jako Jodie hodně, hodně sedla. Z Heavy Rain si pamatuju v zásadě jenom překvapivý konec, kdeždo u BTS mi i po tom roce, kdy jsem to hrál, naskakuje husí kůže při vzpomínku na bezdomoveckou sekvenci Homeless nebo indiánský Navajo.

    • dworkin

      Je nejslabší ze čtveřice, kam řadím i Fahrenheit. Za mě nejlepsi Fahrenheit, o psi chlup horsi Detroit (v podstatě jen proto, ze wow efekt z toho, jak je hra udělaná, jsem si uzil uz ve Fahrenheitu a Detroit je "jen" evoluce), pak Heavy Rain no a Beyond je prostě meh, no. 

      • No Fahrenheit měl fajn azčátek. Ale pak se z toho stala fantasy magořina a tím to u mě podopil. Ono víceméně ten Detroid je snad první, kde se tomu úplně vyhnul.

        Heavy Rain ty prvky sice němlo přímo, ale když se člověk podívá na dokumenty o tvorbě hry, tak i tam měly být napřirozený prvky, pak je vystříhali a zůstalo po nich několik příběhových děr. (takový to proč se Ethan procitá bez vzpomínek s origami v ruce apod.)

        Ale Detorid je dobrej. Tam se tomuhle vyhli. A druhak je to snad první hra, kde se příběh fakt rozvětví a hráčovy volby mají takový vliv, že x různých lidí může mít x úplně různých zakončení.

        • uher

          Právěže v Detroitu se tomu vůbec nevyhli. Akorát ty nesmysly maskují budoucností.

          • Derp_1337

            Cítím tady trolla, co hru ani nehrál a přesto se snaží přetvařovat a rozdávat "informace".

            • uher

              https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-2e69cdde24bc8d9f7b963bf2590202d6

    • spoock

      Osobně mi stačilo kouknout na walktrought s titulky na youtube, ta hra je tak lineární, nudná, že nákup je jen pro opravdové fandy tohohle žánru, bohužel animace obličejů je dost strnulá, takže nechápu, proč najímali známé herce, když se neumí prodat

      • Derp_1337

        To je prostě nesmysl, co jsi napsal. Pravděpodobně patříš mezi herní plebs, který potřebuje na monitoru vidět blikající barevné možnosti volby. A když tam ty barevné možnosti volby nevidíš, tak jsi ztracený a hned pláčeš "ta hra je tak lineární". Styď se.

        Beyond Two Souls se nedá považovat za přímo lineární hru.

        • Vždyť zrovna Beyond je naprosto lineární (neorzdíl třeba od Detroid). Je to tam dáno už tím zpřeházeným způsobem vyprávní, když je nasné, že pokud první scénu hraješ někde v 70% časové linky, tak nic z toho co se bude odehrávat před tím vlastně nezmění, co se stane.

          Beyond nejen že je naprosto lineární, ale dokonce i zabil jakoukoliv iluzi nelinearity kterou mají třeba jiné hry.

          • Derp_1337

            V tom případě tvůj nesmyslný názor pramení z nepochopení základního pojmu linearita!

            Uvedu příklad: V jednom momentě hlavní postavu honí policie a ty jim musíš utéct: pokud se ti to podaří, tak hra pokračuje normálně dál a ty někam odcestuješ. Když se ti ale policistům nepodaří utéct, tak hra pokračuje dál s tím, že jsi zatknutý v policejním vozidle.

            Ačkoliv konečný cíl cesty může být pořád jeden a ten samý, tak ta cesta rozhodně nebyla nějaká jednoduchá lineární pouť a člověk se dostal k mnoha křižovatkám a odbočkám.

      • omiklon

        Tak to je spíše otázka technologie a ne samotných herců ne? Takže "se" bych zaměnil za "je"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit