Po slibech o novinkách ve Starfieldu vychází patch, který nepřidává takřka nic
-
Slibem nezarmoutíš 😂
-
se na to radsi vykaslali, kdyz v tom utopili tolik prachu a makaj na dalsim TESku
-
-
tesko bude ten sami pruser
-
-
Vzhledem k tomu, kolik lidí si užívá přeleštěný Oblivion, to z pohledu zájmu hráčů s TES6 nevidím tak zle. Je to zajetá značka, tak si zákazníky najde. Z herního hlediska to oproti Stafieldu bude mít velké plus v otevřeném světě, ve kterém půjde bloudit bez nutnosti rychlého cestování. Nespojitost vesmíru a zamykání hráčů na relativně malých planetách byl největší průšvih. Z pohledu hardcore hráčů, kteří budou chtít nějaký pokrok to samozřejmě bude mizérie.
-
-
nove hry ale beseda neumi, ani ten remaster nedelala sam, spoluprace se studiem Virtuos, kdo vi, kolik procent na tom delali
-
-
Na remasteru Oblivionu moc lidí z Betheshdy nedělalo. Nejspíš proto, že dělají na TES6. Ne, neříkám, že TES6 bude nějaká moderní hra. Jen to, že pokud vezmou upravený Starfield, lokace propojí spojitým světem a použijí oblíbený lore Tamrielu, tak to lidi vezmou líp. Určitě to nebude mít takový úspěch jako Skyrim, v to taky nevěřím. Čekal bych tam navíc nějaké námořní souboje, když se to má odehrávat kolem Iliacké zátoky. MS jim na to může půjčit tým z Rare, co dělal Sea of Thieves. Kdyby se jim tohle povedlo integrovat dobře a nahradit tím nanicovatý vesmírný boj ze Starfieldu, tak to nemusí být propadák.
-
-
No jenže u Oblivionu lidi věděli přesně co kupují a byli ochotní spoustu nedostatků akceptovat z důvodů nostalgie. Dnes by třeba hra s tímhle soubojákem dostala hodně na frak.
Od TES6 budou lidi čekat nějaký pokrok kupředu. A tady Bethesda už dlouhodobě dokazuje, že toho není schopná dosáhnout.
-
-
Žádný pokrok nečekejte. Jak scénáristicky, tak enginem nemá Bethesda dávno co nabídnout.
Poslední dobrá hra je 15stará. Ten "kult" co se kolem TES vytvořil - se vytvořil skoro před 30roky.
Lidi co to hráli, už mají děti, náběh na vnoučata a řeší jiné věci než kdy vyjde TES6.
A ta prostě raději nevyjde, protože to bude přesně jako když vyšel DukeForever. Úplně mimo svou dobu, 100let za opicema, gameplayem, scénářem, grafikou. (minimálně grafikou xichtů)
-
-
Bohužel naprosto souhlasím, jakožto veterán Arény to vidím stejně.
-
-
Reakce na příspěvek:
Pokud má nějaká série zůstat "aktivní" a být alespoň v povědomí fanoušků, nemohou jednotlivé díly vycházet co 20let - to je prostě mimo.
V šedesáti to bude hrát opravdu jen zlomek původních fandů Daggerfallu nebo Morrowindu :)
Nehledě na to, co bylo psáno výš, Bethesda se nikam neposouvá.. Je to "generické" studio, které si koupil "Amík Filip" a to sem tam vyloudí nějaký obsah :)
-
-
-
-
-
-
Ja som vedel, ze ta hra bude pruser v momente, ked vydali prve gameplay video a videl som, ze trvalo asi 3 sekundy alebo viac, kym mining toolom zobral nejaku surovinu. Zdanlivo hlupost, ale kricalo to "genericky grind, s umelo natahovanym casom!".
Plus cele to bolo take nemastne neslane...
A ked to vyslo v Gamepasse tak som tomu vydrzal dat asi 10h casu a uninstall. Hra by to bola super - v 2010tom roku.
-