Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    No zkrátka... nuda nuda, šeď šeď...
  • Dokáže někdo najít, když ne 5, tak alespoň dva rozdíly mezi tím prvním dílem a tímhle?
    Sice se říká, že co funguje, netřeba měnit ale předchozí díl měl slabá místa (v porovnání s původními TR) a že by se je tady snažili eliminovat jsem si nevšiml (QTE, nereálně dlouhé skoky, koridor, prkenný pohyb postavy, instinkt přeživších (kdyby náhodou někdo v nějkém puzzlíku chtěl chvíli přemýšlet, aby nemusel) zvuky, grafika UI, vzhled enemy (mají snad dokonce stejný oblečení jako Solarijští) a něco by se ještě našlo) To celou dobu dělají jen na nových lokacích? No, nakonec to stejně asi koupím, jako předchozí díl ale opět to bohužel vypadá na jednou a zapomenout. Jo a ve frontě při launchi stát nebudu, nějaká sleva to jistí, protože tohle si u mě, zatím plnou cenu neobhájí. S klidem by to mohlo být obří DLC (datadisk) k původní hře... *13*
    • Ano zabití nepřítele seskokem z vyvíšené plošiny, zabití nepřítele z podvodní hladiny, lezení na větve stromu, prolézání vyvíšených škvír převalem, místo louče používá svítilnu, má na místo jednoho cepínu dva (nahradili tím dvě bouchačky). Hele mezi Uncharted 2 a 3 také moc rozdílů nenajdeš. Ber to tak jak to je, má to styl, je to moderní, proto se to dělá. Vývoj hry je příliš náročný, vývojáři si nelajznou udělat něco ,co by se jim nezaplatilo XD Tohle je dobré co XD Však ono se to na Xbox One ten první rok přeci ani zaplatit nemůže XD Odhaduji 2 milióny prodanýchj kopií. Pc zabije dle mě torrent, on ten multiplayer stejně nikdo moc nehraje a jinak uvidíme jak nalákají hlavní hráčcké publikum, kterým je to z PS4
  • Nechtělo se jim dělat model pro pavouky nebo co měli znamenat ty štíři na pavučinách v tunelu?
  • Nejen zde čtu údivy že Laře divně vlají vlasy, že se šutry rozpadají na padrť apod..... ??? Vždyť je to celé nereálné, a pak je to hra, tak nechápu takové stěžování :-D. To mi připomíná kámoše co před lety k filmu Battleship říkal, že ty bitevní lodě se chovají nereálně. A já mu řekl, tak lodě ti vadí, ale mimozemštani jsou OK po celém filmu? :-D
  • PreidaQ
    Nevypadá to špatně, ale něco málo tomu chybí.. hmm.. že by jakákoliv hratelnost?
    • Pokud to bude hratelné aspoň jako předchozí díl tak to beru. Sice tak nějak koridor, ale občas "open miniworld" :-) když na cca 1 km2 plníš logické úkoly aby ses dostal dál, což fakt nakonec šlo. A IKDYBY to náhodou bylo méně hratelné, tak toho stejně prodají tuny. Polo hratelné filmečky s legendou v super grafice také jdou na odbyt *3*
  • To vypadá moc dobře, už se na to tešim. *4*
  • Tentokrat uz se jim povedlo zkopirovat Uncharted na 100%. Nutno rict, ze na tom nic spatneho neshledavam. Kazda dalsi takova hra dobra.
  • Budu držet basu s majiteli PS4 a koupím si to až na podzim. To už bude hra za polovinu a počítám že stejně jako v případě předchozího dílu za 599,- se budu solidně bavit. Já nastěští s příklonem k větší akci nemám problém a ty přechody mezi ukňoranou slečínkou a Rambem mě nechávají naprosto klidným. *6*
  • Taky vam tak trhaji oci ty podivne levitujici vlasy, sutry co se po sebemensim kontaktu rozpadaji na padrt a obleceni, co jednou po kontaktu s vodou vypada mokre a podruhy leze Lara z vody docela suchoucka? Teda krome toho, ze je to cely za vlasy pritazenej, banalni a herne se opakujici koridor.

    PS — Koncept noveho Tomb Ridera me bavil (uvodni pozvolnej stealth, obezretnost a prozkoumavani) dokud se to cele nezvrhlo v ujetou akci, kde neustale necim zranena Lara zabiji lidi po stovkach a vybuchuje a borti se za ni vsechno, co dobe vydani poplatny procesory byly schopny vypocitat. Ziv.
  • olgojchorchoj
    Za ten zadek a boky maji 1* ... ale proboha co ji udělali s tim obličejem? vždyť vypadá stejně jako každá 16letá kefa na online seznamce *11*. Ty její průpovídky (jé, hele, úžasné, to musí být ono, něco je špatně...) to je tak neuvěřetelné, naivní a rušivé že mě z toho bolí uši. No a jak vypadne polomrtvá z džípu a po 2 skundách skáče po skalách jak kamzík :D, to je zábava.. padám ze skály snažim se chytit cepínem, nakonec jsem rád že dopadnu na skálu ze který se hned nezkutálim, protože sem rád že sem přežil tak než se zvednu ze země zaháknu cepín za pásek :D fck logic :D .. prostě ten milion nerálných a do očí bijících detailů to zabíjí (viz. například když přijde k tajným dveřím, je tady bude tajný průchod, no že sem ho viděl ze 2 kilometrů a jdu právě k němu je asi náhoda)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit