Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Monster hunter je super serie, ale ta grafika diky tomu, ze to je delano pro konzole pak znacne pokulhava. Doufam ze jednou vyjde monster hunter primarne pro pc se super grafikou a pak at si to orezou pro konzole jak chcou.

    • Moc nevim, jak velky skok cekas od mozneho pokracovani Monster Hunter World, kde grafika byla to posledni, co bych rekl, ze pokulhavalo.

    • 0011

      Tak vzhledem k tomu, že je pro ně primární trh Japonsko, kde mají mj i speciální Monster Hunter kavárny, kde se schází hráči s handheldama aby si zahráli spolu bych s primárně PC verzí nepočítal. Vzhledem k velkému úspěchu MHR na Switchi bych zároveň nepočítal s tím, že na něj další díl nebude, takže se hra bude vytvářet primárně na nejslabší konzoli a vůbec bych se nedivil kdyby byla opět časově exkluzivní.

      • Vogon

        Monster Hunter World je nejlépe prodávaný díl série. Datadisk k Worldu se prodával lépe než samotné Rise. Pokud Capcom má rozum a pokud Nintendo nebude platit za exkluzivitu, tak bych se vůbec nedivil, kdyby na Switch už ty hry primárně nevycházely. Zároveň doufám, že tomu tak doopravdy bude, protože switch je hrozná platforma a táhne sérii MH ke dnu.

        • 0011

          Když napíšeš že Iceborne prodal víc než Rise tak máš samozřejmě pravdu ale když si to dáme do perspektivy tak Iceborne prodal 8.5 mega na 3 platformy Rise 7.5 na jednu a jedná se o nejlépe prodávaný díl na Nintendo platformu, táhnutí ke dnu si teda představuju jinak.


          • Derp_1337

            Iceborne je čistě jenom datadisk k plné hře Monster Hunter World, ne každý si ho koupil. Počet prodaných kusů MH World je přes 20 miliónů a to je o dost více než 7,5m u MH Rise.

            • 0011

              Ano to všechno vím, ale řekni mi jednu věc - v kterém vesmíru je 7,5 mega prodaných her průšvih? A druhou věc - i když mi port Rise na další platformy nevadí, tak pro něj nevidím důvod, proč by nemohl být world a jeho nástupci na PC+PS5+XsS/X a Switch mít vlastní sérii? Na druhou otázku si odpovím sám - protože prachy nesmrdí, ale s číslama bych nepočítal dokud nevýjde Rise na další platformy, nemyslím si, že bude mít prodeje jako World, ale i kdyby nasbíral dalších řekněme "jenom" 5 mega tak je to pořád skvělý úspěch a co si budeme povídat i těch 7,5 stačilo na mnohem víc než pokrytí nákladů na vývoj včetně portu na ostatní systémy.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                "a Switch mít vlastní sérii?"

                Každý samostatně vyvíjený díl přináší náklady navíc. Vývoj by potřeboval aspoň 2 studia, ať jedno může pracovat na nástupci Worldu, druhé pro díl na Switch. To studio by si to pravděpodobně mohlo dovolit, ale v reálu se to moc často neděje kvůli penězům.

                Jako jsem klidně pro tvůj nápad... ale bohužel si nemyslím, že je to moc reálné. Spíš vyjde jeden díl a v tom případě bych preferoval multiplatformní vydání (pro hráče je to výhodnější).

                • 0011

                  Reakce na příspěvek:

                  Tak na tom se shodneme, ale proč tam prostě nedají ten crossave nebo aspoň crossplay, myslím že by spoustu hráčů uvítalo hrát doma na PS 5 nebo PC a na cesty si brát Switch.

        • Derp_1337

          Tak pro samotné hráče je vždycky výhodnější, když hry vycházejí multiplatformně. A pokud je hra dobrá, tak je to výhodné i pro vývojáře, protože to pak poznají na několikanásobně vyšších tržbách (to s sebou ale přináší i nějaká rizika pokud hra není tak dobrá a je to spíš průměr).

          Bohužel vývojáři často dají přednost jistým penězům dopředu a na ruku (vyhnou se rizikům) za cenu toho, že to bude "exluzivita" pro nějakou platformu.


          Záleží především na managementu a na finančních prostředcích firmy. Můžou si dovolit platit 3-8 let vývoje z finančních rezerv? Jsou připraveni nést riziko, když hra nebude zas až tak dobrá? Doufejme, že Capcom zůstane multiplatformní, ačkoliv Switch má své plusy, ale celkově to není moc dobrá konzole.

  • 0011

    To, že MHR přestane být exkluzivní pro Switch nepovažuju za tragédii, protože nejsem fanboy, ale že u hry, která na Switchi běhá dobře i v multiplayeru bebude cross save a cross progres je diletantství a připravují se o peníze páč nejsem určitě sám kdo by si to koupil podruhé, takhle nemám důvod.

    • Říkáš to jak kdyby to byla funkce, která je dnes standartem :) Myslím že to nebude jednoduché i skrz to, že hry na jednotlivých platformách se nacházejí v jiných verzích což bude určitě dělat bordel při přenosu tvých dat.

      • 0011

        Sorry nevšimnul jsem si reakce, hele právě že zrovna na MHR mají začít vycházet všechny budoucí updaty simultánně na všechny platformy od doby co to na nich výjde, takže máš pravdu standart to není ale v tomhle případě by to mělo jít.

    • Derp_1337

      Jak ti cross save a cross progress brání k tomu, aby sis to koupil podruhé?

      Nikdo ti nějaké save pozice nevnucuje.

      • 0011

        No to si asi nerozumíme, protože to je právě ten problém, že mi je nikdo nevnucuje, taky bude problém v tom, že jsem napsal bebude místo nebude a už to nemůžu opravit😀

        • Derp_1337

          Aha, tam mělo být "nebude". Předpokládal jsem, že "bebude" je nějaký překlep "bude". 😀

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit