Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Davies182

    Asi už stárnu, ale nikdy jsem nepochopil ten vizuál číselného damage v podobných hrách 😯. Vždy jej v nastavení vypínám - v tomto konkrétním případě mi to navíc přijde ještě rušivější než např. u takového Diabla IV.

    Prostě rubu, dokud monstrum nechcípne, a nezajímá mě ani nemám radost či nějaký pocit uspokojení / soutěživosti, když vidím, že jsem mu zrovna dal damage 50 anebo 9,999. 

    Někdo stejně?

    • Když to vyskakuje nad hlavami tak je to peklo. Na druhou stranu mě zajímá detail. Takže ideální řešení pro mě je klasický podrobný výpis třeba vpravo dole jako má většina CRPG. Neruší to ale když mě to zajímá mrknu se tam.

    • Na jednu stranu je to rušivé, ale na druhou stranu to v některých RPGčkách může být užitečné při výběru a porovnávání účinnosti zbraní proti určitým nepřátelům. Podobně to mám s health barem nepřátel. Prostě nějaký vizuální indikátor je třeba nebo můžeš skončit s tím, že hodinu rubeš do nepřítele, který je proti konkrétnímu útoku imunní a divíš se, proč už konečně nelehne. Možná by bylo lepší, kdyby ty indikátory byly přirozenější a na monstru by bylo poškození přímo vidět, ale to je zase komplikované vytvořit.

      • Davies182

        Healthbary to zase ano, bez těch "nedám ránu", a nějaký ukazatel potřeba určitě je, to je pravda.

        Pro damage staty ale využívám spíš rozklíčování setů a jejich analýzu v inventáři než vizualizaci zranění přímo ve hře, no... 😉

        • V některých hrách jsou odolnosti potvor, které nejsou na první pohled jasné, takže ti analýza v inventáři nepomůže. Proto je fajn mít indikátor přímo v boji. Health bar na to v zásadě stačí, pokud není moc mrňavý.

        • U spousty her je tolik nepresnosti v popisu skillu a efektu a tolik bugu, ze presne vedet co se deje je fajn. Samozrejme cislicka nemusi litat nad hlavou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit