Přejít na výpis diskuzí

Podívejte se do zamořeného Černobylu v hororu Chernobylite

7.2.2019 15:27
Šárka Tmějová 11 příspěvků

Havárie Černobylské jaderné elektrárny ani po více než třiceti letech nepřestává lidstvo fascinovat a inspirovat. Vývojáři z polského studia The Farm 51 se jí už jednou věnovali v menším VR titulu, teď jí však věnují hlavní roli v survival sci-fi hororu Chernobylite. Má být příběhem konspirací, strachu,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Těžko soudit, jaký vlastně bude v době vydání herní scénář a jak moc to bude "hororové", ale při čtení článku o Černobylu člověku ať chce nebo ne, automaticky sepne kultovní Stalker, tudíž pokud to bude post-apo survival fps, tak budu doufat, že vývojáři nakonec pustí tu "lásku", páč ta v takovejch herních scénářích ve finále působí rušivě, nepatřičně.


    Není nic horšího, než koukat na 2h krvák z druhé světové z americké produkce, kde sviští kulky vzduchem, záběry na zohavená lidská těla a ti de***ové tam nakonec stejně musí nacpat čtvrthodinovou romanci o tom, jak důstojník SS ustřelí hlavu partyzánovi a ve vedlejším městě mu "dá" milenka partyzána, která ještě neví, že starej leží v pangejtu. Svíčky, koupel..... prostě, bože proč? Až budu chtít jít na romantickej film, půjdu na něj. Když chci koukat na bitevní vřavu, fakt nemám potřebu být vytržen z kontextu tím, že pak mám koukat na postelovou scénu. A ještě se nesmí zapomenout na vtipnou scénu, aby se lidi v kině taky zasmáli, že jo.....Pejsek s kočičkou zase vaří dort a musí tam nas*at všechno :)

    • V dnešní přesexualizované době film bez postelové scény asi ani nemůže uspět. Upřímně, jedna z věcí, která mě neskutečně irituje a nejsem na to zvědavej. Navíc, někdy je to tam prostě jen aby to tam prostě bylo...

    • Prostě takovej Pearl Harbour, mohl to být válečný film, museli to doj*bat láskou jedné ženy ke dvoum mužům, okolo čehož se ve finále motala půlka filmu. :BORED:

  • odkud jen tu hudbu - soundtrack znam... tohle bylo pouzito davno u jine hry :)


  • sukovf

    Vizuálně poněkud slabší, lepší atmosféru sem cítil i z Netflix Bird Box. Je zvláštní, že v případě UE4 lze pozorovat to samé, co kdysi u UE3, a sice, že cvičené oko na první pohled pozná, na jakém engine je to stavěné. Je otázkou, jestli za to "může" engine nebo je na vině spíš lenost vývojářů, odlišit své dílo od těch ostatních, postavených na stejné technologii...

    • Hodne by me zajmalo co je podle tebe vizualne slabsi a podle ceho poznas engine

      • sukovf

        Vizuálně slabší se mně, aspoň podle traileru, zdá být třeba tahle hra.


        Engine z obrázků obvykle nepoznáš, ale UE3 a UE4 bývá "cítit" na sto honů. Oba enginy maj specifickej nasvětlovací model, kterým se liší od konkurence, a jejich základní post process je dost dobrej na to, aby většině vývojářů stačil. Ti pak nemaj důvod nic z toho nijak zásadně měnit, takže ve výsledku jsou ty hry dost podobný.

        • tomasrippl

          ROzhodně to není žádná grafická špička, ale třeba překvapí jinými přednosti. 

        • wenceslaus

          Na tom rozpoznávání něco je (Unreal s oranžovým ohněm který generuje tunu lens flare - a i realisticke hry jako Hell let Loose si to nechaj).

          Ale tahle hra mi rozhodně nepčijde vituálně slabší, soudě ale spíš podle ukázky z přednášky než traileru.

          https://youtu.be/fRRc-SrQEEU?t=394

          • Slabší to je, protože to prostě nevyčnívá. Trochu (hodně) mi to připomnělo třeba Get Even. Ty hry na Enreal Enginu vypadají strašně genericky. Ne špatně, ale prostě.... je to nuda už na to koukat...

            • wenceslaus

              Tak to asi vnímáme trochu jinak. Já jsem ještě neviděl tak realisticky zpracovaný místnosti a Get Even mi přijde o dost, opravdu o dost víc strohý.


              Trochu se bojím co myslíš tím vyřníváním. U PBR přístupu nejde o to si vytvořit styl jako např Blizzard.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit