Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A nebylo to už v jedničce? Pamatuju si, že třeba Čína měla specifické itemy. I dokonce to, že víte, že Vám dropne speciální item, protože ho nepřitel měl např. přímo v ruce. 

  • v původním TQ byly hodně velké peklo ty komponenty pro tvorbu artefaktů. Každý z aktů měl vlastní komponenty a každá obtížnost jinou barvu a docela dost to plnilo místo v inventáři. Měli by udělat nějaký zvláštní váček na komponenty

    • na to existoval jednak nějaký fan patch, který zvětšoval inventář i truhlu a pak existovala aplikace, která sloužila jako trezor předmětů a zároveň i pro export hrdiny. Stačilo načíst save nebo profil a pak už se s tím dalo pracovat, byl to jinak i plnohodnotný profil/save editor, takže v případě, že jsi neměl třeba zálohovaný postup z předchozího hraní, tak si šlo nějaký level, atributy nebo artefakty doplnit, případně odemknout teleporty, pokud jsi chtěl třeba část hry přeskočit.

    • JamesFaith

      Ten udělali už dávno - truhla má 3 sekce a jedna je právě na komponenty.

      • Corvus

        Přesně jak píšeš. Zrovna Titan Quest hraju a truhla je rozdělená přesně tímto způsobem. Takže pohoda. Jinak mě to baví 2x více než současné Diablo IV. Nemohu se TQII dočkat a těším se na letní konferenci THQ. Hlavně kvůli Gothicu, ale i Titan Questu II. THQ Nordic Digital Showcase 2024 - 2. srpna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit