Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kazdej hodnoti kvalitu obrazu,kazdy cumi na film z uloz to v nejhorsi kvalite,vse co zabylo 3d tv a blueray zanik videopujcoven.a ted se budete hadat o kvalite.
    • Ty vole, taky pravda. Každej u videa hledí jen na filesize a "aby to bylo HD". Pak lidi stahují rozmazaný blitky od YIFY s otřesným bitratem.

      A ti stejní pak "hledí na kvalitu". Bordel toto.
  • darthak
    ten tipek s maskou vyzera jak pekelna fuzata mačka
  • A kdo si je koupí, respektive - co si na nich pustí? *7*
  • Next gen v cele sve krase ubohych 1920x1080 a jenom 30FPS a jeste se tim chlubi *1* *1* Pritom za rok budou "bezne" k dostani Ultra HD TV s rozlisenim 3840x2106 a 7680x4320
    • Vrook
      Miluju, jak se lidi oháněj vždycky všelijakejma parametrama, u všech chtěj co nejvyšší čísla, a pak když uviděj porovnání na živo, tak zjistěj, že lidský oko je stejně m*dka, která to už dál nerozliší. Hlavně že všichni budete mít stovky FPS. *7*
      • tak nekdo ma oci jak m*dka a nepoznato znal jsem lidi co si nevsimli ze jim CRT monitor blika jak vanocni stromecek pac jim "nevadilo" ze misto 100Hz ma nastaveno 60Hz (jen se pak po spravnem nastaveni divili, ze uz je neboli tolik hlava). Ale to neni jen o tom co vidis, skus si zahrat strilecku na poradnym hw a uvedomis si ten ohromnej rozdil kdyz to slape 100FPS!!!
        • Vrook
          Ježiš na "střílečku na pořádnym nadupanym superhardwaru při 100FPS v rozlišení milion krát milion s directX patnáct" ti fakt z vysoka s*ru. Nejsem benchmark onanista, jen mě baví hrát hry... *7*
          • Ronox
            Má pravdu ten chlapec. Pamatuju dobu, když u nás vyšel Doom 3 a já ho musel hrát v té době v okně 800*600 a ještě jsem nějak upravoval .ini soubory aby to šlapalo a stejně mě to šíleně bavilo. Večer jsem si dal černou plochu a zástupce do složek a už se jelo :D
            • Vrook
              koste: To souhlasim! Ale pak by se dalo i diskutovat, která z těch dvou skupin, který jsem v předchozim komentáři zmínil, je cílovka tý daný hry. *15* Pokud obě, tak velká poklona tvůrci.
            • kostejnesmrtelny
              @Vrook
              Myslím, že v týhle věci do značný míry záleží na žánru.
            • Vrook
              Jojo.. ono když je člověk totiž schopnej kreativně vnímat a mít fantazii, což je imho v docela úzký souvislosti s intelektem, tak si užije ve hře atmosféru, design použitej pro prostředí i postavy, příběh, jednotlivý prvky hratelnosti atp... takže grafiku, ze stránky všelijakejch rozlišení, FPS a podobnejch nerdskejch nesmyslů, bere jako né nezbytnej bonus..
              Ti, co kreativně vnímat neuměj, pak samozřejmě potřebujou co nejvyšší čísla v nastavení grafiky..
        • Tak si dej Counter Strike v 800x600 a máš tak 1000 FPS. Profesionální hráči to dělají... a ty zníš jako tvrdej profík, takže to tak určitě děláš taky. Jo a abych nezapoměl na !!!
      • darthak
        medzi 30 fps a 60 fps je sakra rozdiel a to oko zaregistruje, neviem jak tvoje bulvy
        • Vrook
          Já nevim, já to bral z pohledu klasickýho konzolovýho hráče a většině je fakt u zadku, jestli se jim hra 4m před nima hejbe 30 nebo 60 fps. Ve framerate jsem prostě nikdy na konzoli neviděl problém.
          Ale ofc, pokud jsi PC hráč, co sedí 4cm od monitoru u nějakýho "supernařáchlýho" FPSka , tak věřim, že máš oči jak ostříž no. *15*
          Prostě nevim, přijde mi, že problémy na konzolích, včetně toho FPS, a nedej bože nedostatky ještě nevydaný nový generace konzolí, na který jste si tu ještě stejně nikdo nezahrál, jdou většinou z držky PC hráčů, zatimco konzoloví hráči jenom hrajou a žádný problémy ani nedostatky neregistrujou. Proto jsem reagoval na OP, že je to stejně nesmysl. That's all..
          • PC hraci drzkujou, protoze uz ted je videt, ze nova generace konzoli bude opet brzdit vyvoj PC her
            • To je furt opakovana stejna blbost. Proc konzole nebrzdily vyvoj pc her v devadesatych letech? Protoze tehdy herni pc platforma byla ekonomicky sobestacna a na nic se nemusela ohlizet. Vyvoj pc her nebrzdi konzole, ale zavislost pc na konzolovch hrach a ta zavislost je tu z duvodu ekonomicke slabosti pc platformy. On ten narust vykonu totiz neco stoji, ale platit vic za hry se nikomu nechce.
            • Pc hráči držkujou, protože jsou PC hráči a mají to v popisu práce.
        • Ne, není. Tedy respektive je, ale poznáš to až relativně.

          Pokud hra osciluje mezi 30-60 FPS, tak ty změny jasně ucítíš. Pokud hra jede stabilně 30 FPS a jiná stabilně 60FPS, tak ti obě budou připadat plynulé. A o tom to je - důležitá je stabilita FPS.

          Metal Gear Solid: Peace Walker na PSP jede stabilních 20FPS. Hurr durr, to je málo, co? Ale když hraješ, tak si to ani neuvědomíš.

          Stabilních 30FPS je v pohodě pro většinu her. Opravdu rychlé akce jako např. Metal Gear Rising si zaslouží 60 FPS, ale jinde bych to tak nehrotil, pokud je 30FPS stabilních.
          • No ja nevim, zkusil jsem v Tribes Ascend zamknout fps na 30 a na plynulosti hrani to je sakra znat. Byt tohle je zrovna priklad rychle hry, kde je vetsi hodnota fps opravdu uzitecna. Podobne, kdyz jsem nedavno mel moznost si zapujcit xbox a zahrat si par her, krome cod: waw vsechno v 30 fps a jednoduse mi to vadilo, a to i u her, kde bych to treba zas tak moc necekal (Gears of War 3). Ale hadam, ze to bude invidividualni.
          • 30fps sem 100fps tam....podstatne je, ze nova konzole by mela mit urcity vykonovy naskok. Chlubit se necim co dneska na full hd jede na 30 fps je proste fail
            • to jejdasek..no ja jsem jim hlavne vdecny, ze kdyz koukam na hokej, ze mi to nepousti ve 24fps...ikdyz podle nekterych tady by to bylo zcela dostacujici :DD
            • sk: pobavils :), neboj, on ti ten televizor to jedno policko take pusti vickrat :-).
            • Však se čísla hnula, kámo.

              Ty nevíš jakých FPS dosahovaly předchozí konzole za jakých rozlišení?
            • filmy v kine na 24fps nebezi...touto rychlosti se presouvaji pouze policka filmu, kazde z nich je ale promitnuto vicekrat. Ve vysledku sledujes minimalne dvojnasobne fps, ale spise trojnasobne u digitalnich jeste vic. Stejne tak porady natocene televizni kamerou bezi na 50fps atd...A kdyby se lidi nehnali za vyssimi cisly, tak dodnes koukame na blikajici monitory nebo sledujeme cernobilou telku..vsak co, na koukani to staci ne ?...NE nestaci
            • Vrook
              Mě fakt fascinuje, jak jsou všichni úplně POSEDLÝ co nejvyššim číslem, ať už je to jakejkoliv parametr. Ten nad tebou ti to třeba skvěle vysvětlil. A dává to smysl, když se podíváš v kině na film, tak je ten film točenej a uváděnej při 24fps. Nějaký sekání vůbec nepoznáš a naopak, jestli jsi někdy viděl video v jinym framerate, třeba 30 nebo víc FPS, tak to prostě nemá ten cinematic look.
              A jestli teda bude mít PS4 stálejch 30fps, tak budu furt radši, než kdyby mi to skákalo od 30 k 60ti, podle toho, jak moc je to zrovna zatížený. Na tyhle vosery mám PC. *15*
            • jo presne tak, budou vypadat hur nez by mohly a nejde jen o grafiku, ale treba o pocty jednotek o komplexnost AI a vypocty fyziky ve hrach....no a diky novym konzolim a jejich HW to bude opet jen krucek misto poradneho skoku. A nejhorsi je ze to nebude na 1-2roky ale na dalsich 6let....blah
            • PC sýla, p*čo, že jo? No jo no.

              Záleží jak budou hry vypadat a jak se budou hrát. A třeba Deep Down vypadalo luxusně.
        • Kravicka
          Jop, a nejvic to poznaji FPS hraci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit