-
Slušná recenze a nemám problém s hodnocením (byť za mě by se taky dalo uvažovat i o tý osmičce), s čím problém mám je, že sedmičku tady od stejnýho autora dostal i nekutečně línej remake Brilliant Diamond. Je mi líto, BDSP si v tomhle srovnání mnohem spíš zaslouží šestku, Arceus osmičku.
-
Ta 7 je dobře obhájená, ale ono se těžko píše o věcech, které by třeba některé váhající hráče nalomilo bez spoilerů. Myslím ale, že fanoušci to koupí tak jako tak a o prodeje se současnou trajektorií strach rozhodně nemám a doufám, že na příští díl budou věnovat víc času, financí a HR.
-
Nekde sem cetl ze dost pomuze novy OLED panel, ze to nanem nevypada tak hrozne....nejaky zkušenosti?
-
Nebudu lhát, že jsem o té osmičce neuvažoval. Číselné hodnocení je hrozně zrádná věc. Myslím, že budoucnost podobné tituly určitě mají :) V každém případě díky za reakci!
-
Když budu počítat remaky(v některých případech remaky remaků) jako že jsem "hrál" původní díly tak jediné co jsem vynechal je B&W 1 a 2. Se zdejší recenzí na S&S souhlasím, že si zaslouží 8, ale aspoň v mých očích si zaslouží Arceus 9, když bych nenáviděl grafiku tak 8. Co se týče množství tlačítek na házení tak nesouhlasím že 2 tlačítka jsou moc a naopak se vyplatí používat jenom jedno, protože bez využití zabudovaného autoaim systému se dají v pohodě chytit pokémoni co jsou i za dosahem tohoto systému obzvlášť feather pokéballem, který letí defacto rovně.
Dál je škoda, že není zmíněný naprosto seamless pohyb když hráč získá "dopravní" pokémony spoilovat nebudu, ale dost je vidět už v oficiálním traileru, to samé se týká sběru surovin, útěku z boje konec animací a neustálé odklikávání "it was super effective!" - thanks captain obvious. Souhlasím, že je hra v jistých oblastech - hlavně co se týče technického stavu jako LOD, pop-in atd. nevybroušená, ale co dělá s herními mechanikami, hlavně s novými prvky, dělá imho velmi dobře #subjektivnínázor