Policejní akce Unrecord vypadá možná až příliš realisticky na to, aby to byla pravda
-
Vypadá to moc hezky (hlavně nasvícení). Z kamery se mi špatně nedělá, ale video není to samé, jako u toho několik hodin sedět.
Každopádně kdyby v příběhu figurovalo i něco "tajemného", tak by si mě získali na první dobrou. Strašně mi tu chybí něco jako Condemned, hlavně první polovina hry (druhá část už byla přitažená za vlasy) a tahle hra mi to připomíná.
-
-
snad pro jednou by šel ten příběh udělat bez nadpřirozena, demonů, monster atd i když jinak nic proti tomu....
-
Condemned to je klasika. Několikrát dohráno. A nedávno jsem si na ni vzpomněl, takže plán na večer je jasný , díky 😀
-
Condemned je strašná pecka, dost mě naštvalo jak dvojka nevyšla na PC.
-
-
Taky jsem to hrál do zblbnutí (a asi znovu začnu :)). Dvojka mě taktéž minula (není konzole), ale prý to už nebylo ono, tak nevím no.
-
-
Já hrál jen chvíli v takovém režimu, kde se jen mlátí je to slabší... možná proto nebylo na pc nevím ...
-
-
-
-
Takže shrnutí článku:
Je to sice nejrealističtěji vypadající hra, co jsme viděli, ale určitě to bude sra*ka a blbě se to bude ovládat a možná to nevydají a je to malý studio a je mi z toho blbě... Stop having fun! -
Ukázka všeho možného zpořátku jsem si taky říkal ! Aha to je nějaké sestříhané FMV při bližším pohledu a to co UNREAl 5.0 umí mi to až tak nereálné nepříjde ( vyvojář ukázal na twitru i video z editoru)
Vždyt tohle nemá šanci se uchytit ve hrách obecně, to by bylo moc práce v otevřeném světě vždyt si to vemte ve finále jsme zatím viděli jen vchod do nějakého polo-rozpadlého squatu kde hodně dělá jak už nápisy a různě poházené věci lavičky, skříně atp... tak hlavně rozostřené a třesená kamera, takhle to ani náhodou hrát nepůjde vždyt tam střílí a ani neví po čem! 🤨😐😑😶 o VR se nejedná je to na pc s klávesnicí a myší autor to potvrdil.
Prostě je to hodně dobře provedená optická iluze je tady i video co to dobře rozebralo Fish eye hdri, nasvícení uchycení kamery já se jen obávám jednoho aby to vůbec hra byla a ne "interaktivní hra" kde jsou střílecí části - vi jen klikáte kam se předefinovanými cesty ubírat jde o pohyb, tohle se na klávesnici s myší dost blbě realizuje - i s vyklápěním tady prostě taková "realita" dělat ještě nejde pokud by šlo o VR tam je zase problém s nepřesným trackováním ovladačů a tohle je o rychlích reakcích jako hezké TECH ´DEMO ale to je tak všechno ty nepřátelé jsou celý diskutabilní nevidíme jim do obličeje vypadají jak nějací emzáci to může být jen limitem engine ale i tak 🙃🤔😋 suma sumárům to asi bude dost krátké ale kdo ví. Při bližším pohledu jsaou vidět hrany ne moc povedených textur i ta dodávka je taková v podstatě rozplizlá a jen z jedné strany - četl jsem o Photogrammetry a to bude přesně to!
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=hPu7STf3wbE
Tady to snad lépe pochopí i ti co neovládáají eng^^
-
-
Nejak nechapu tu blbost, kdyz herni vyvojari pri pohybu neustale tresou s celym obrazem. Copak kdyz jdete po ulici, tak se kolem vas trese cely svet ? To co je na monitoru je pohled z vlastnich oci...ne pohled z kamery na hlave. Tak co u tech her porad dela to nesmyslne pohupovani obrazu to nechapu.
-
-
Tak si to nepochopil mrkni na Bodycam záběry policistů tam se taky třese kamera za mě + jen si to moc nedovedu představit jak mířit takhle dost her má POV a i tak je těžké se kolikrát zaměřit tady je to v podstatě úplná utopie 😵😵💫
Já jsem naopak pro více her z kamery - podobné filmy mám rád přidává to realitu. TO se mi dělá zle ze starých headbobbing mechanik občas 😃😄😅
-
Asi tak. On ne že by se ti přímo pohled netřepal, ale mozek to z očí dokáže prostě hodně dobře "odfiltrovat" a stabilizovat. Pokud chtějí udělat "pohled z kamery", protože je cool, tak si myslím, že by mohem víc zajímavé mohlo být renderovat dva výstupy, jen pro hráče (normální) a druhej pro streaming. Pak by to z pohledu sledování herních streamů mohla být docela zajímavá záležitost, která by pořád byla hratelná.
-
-
To je zajímavý nápad, ale nechtěl bych být tím počítačem, co to bude muset renderovat, obzvlášť hru vypadající takhle.. :D
-
-
Obecně máš pravdu, ale zrovna tahle hra se snaží simulovat záběry z kamery na těle, jak ji policisté obvykle nosí.
V ostatních hrách to určitě realistické není, ale je to podle mě způsob, jakým se autoři snaží nahradit to, že tam chybí pohyb a tělo ve skutečnosti. Dá se tím předvést hrozně moc z charakteru tvojí postavy - když třeba vlezeš do nějakého mecha - jsou to "bum, bum, bum", těžké dopady a otřesy, co se prudce zastaví s každým dopadnutím nohy a "cítíš" tu váhu. Naopak třeba v mirrors edge, ladné pohyby, lehké cupitání mrštný holčiny - všechno je to samozřejmě spojený se sound designem. Ten to ale všechno nezachrání.
A jo, jde to i bez toho, ale osobně mi to třeba v Half-life 2 hrozně chybí. Mám z toho pocit, že se jen tak vznáším.
-
-
Jen pár her má realistický pohyb zbraně, to mi chybí - Americas army to měla nebo ARMA to má, Crysis do jisté míry se pohybuje zbran ( nejen kamera)
Já jsem pro volnější kameru ale nelze to aplikovat v každé hře samozřejmě. Začal s "kamerovým viděním" OUTLAST - tam to bylo zpracováno možná aý moc stabilně i když to dává smysl když to je hra právě na tomto prvku založená😋
-
Souhlasím, nějaký pocit z pohybu je potřeba, jinak to působí uměle. V záběrech je to samozřejmě extrém ekvivalentní obrazu z kamery na hlavě nebo toho, co je vidět, když se obraz z VR přenese na obrazovku. Pokud by do nastavení dali aspoň tři možnosti vyhlazení pohybu (žádné - jako teď, částečné - jak by to vnímal člověk, úplné - HL2), tak to může být fajn.
-
tak pak uz jedine tohle :)
https://www.virtuix.com/
-
-
Hahhah https://www.youtube.com/watch?v=LPyqGQYNspk 😂😛
Jn, nejhorší problém VR pohyb je uplně debilní.
-
tohle je proste uplne mimo uz jenom proto ze zatimje v tech brejlich po chvili hrozny horko i bez behani. az budou mit rozmery klasickejch sportovnich slunecnich brejli jako treba na kolo tak prosim
-
Tohle se hrozně těším, až se bude prodávat masově, ale trochu se bojím, že budu na tyhle věci moc velkej :D
Ale přesně jsem si říkal, že by to bylo super ve VR, akorát by si to teda zahrálo tak 5 % hráčů s tím nejnabušenějším HW.
-
-
-
Mně je nevalno už jenom u toho videa:)
-
-
Já zase mám rád houpavý pohyb dodává to realitu ale dělá se mi zle když je statická scéna co se prolíná s herním světem třeba gTA1,2 🤢🤮 Halt, každý jsme nějaký - pak mi vadí i rozmazané rychlé pohyby tzv. trailing čímž trpí všechny samsungy🥴😔
-
Slabší kusy už odpadaj ... :))
-
-
-
Ta volba pohledu je nešťastná z toho se mi stoprocentně bude dělat blbě a pochybuju, že FOV půjde opravit změnou řádku v ini souboru jestli je tohle plánované od začátku jako bodycam. Škoda, tohle si nezahraju a závidím těm, kterým tohle nedělá problém.
-
-
Vždyt je to hloupost, se koukni na tu střelbu reálná možná ale absolutně nehratelné 🤯🙄😬
-
Tak na 99% takhle finální podoba hry nebude vypadat. Bylo by to velmi nepraktické.
-
-
Ať se na mne "vývojáři" nezlobí ale patřím k těm kteří si myslí že nás tahají za nos 🙂
-
-
Já věřím, že takovou video jsou schopni udělat v herním engine. Stačí se podívat na nějaké ty "tech dema" od různých herních engine a podobně kvalitní videa tam vidíš pravidelně.
Háček je v tom, že vývojáři to nádherně rozjedou na nějaké profesionální testovací sestavě, kde mají "profesionální" grafickou kartu za 60-90 tisíc Kč. (A nebo rovnou dvě takové karty zapojené ve SLI nebo Crossfire).
Problém vzniká, když to pak chcou rozjet i na sestavách, co mají doma "obyčejní smrtelníci". To pak musí dojít k "downgrade" grafiky a snížení detailů, aby to těm lidem prostě jelo.
Nebylo by to poprvé, co se objevila taková "kauza", kdy záběry z ranných alpha fázi vývoje hry byly lepší než jak hra vypadala na běžných sestavách.
-
-
Watch dogs 2013 E3? například ale prošlo jim to i u DIVISION tak proč ne 😉😜
-
-
-
To, ze je to pravda, a je to hra, dokazali sami tvorcovia na Twitteri. https://twitter.com/esankiy/status/1649104852704690178?s=20
-
-
V článku je odkaz. 😐
-