Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor
    Super , tak už bude ARMA3 i s kampaní ..... tím pádem mne začíná zajímat .
  • Hmmm, podle mě to vskutku posral*.. Ta hra měla být ještě pár let ve vývoji..

    Co se mi na A3 oproti jiným dílům líbí:
    *1* Stances a víc pohybů -> parádní věc. *1* Lepší grafika a řekl bych i optimalizace než u A2. *1* Animace. *1* Zeus

    Co se mi na A3 nelíbí:
    *10* Zasazení do budoucnosti (rok 2030). Položme si ruku na srdce, jak je možný dělat simulátor z budoucna..? Už tohle je od základu špatně, těžko dělat simulátor něčeho, do čeho si autoři nemůžou ani sednout ne..? Simulovat vozidla, který ještě ani neviděla veřejnost... Kam zmizeli ty hypersonický a stealth letadla..? Kam zmizela elektronika, nemají snad být náhodou v přítomnosti a budoucnu armády vybaveny tablety..? *10* Očekával jsem zaměření se na implementovaný civilní život, abychom si nepřipadali jako na ostrově duchů. Co třeba slaňování z vrtulníků. Atd.. *10* Jsem slyšel, že měl být 3D editor..? *10* Vím, že to zní vtipně, ale čekal jsem lepší optimalizaci.. Hrát multiplayer s větším množstvím jednotek je za trest. A to mám MSI GTX 760 HAWK + AMD FX 9370. *10* Ten zaprcane* řeckej ostrov. Kdo to proboha vymyslel? Zlatá Černarus. Ten ostrov je vela špatnej, samá planina a šutr, najít les je zázrak, pro mě naprosto nezajímavá mapa. Koho krucinál zajímá nějaký potopený město a vraky pod vodou..? Nekoupil jsem si Armu, abych se stal ku* archeologem. *10* Stealth stojí za hovno, AIčka mají oči všude, co to je..? To jsou terminátoři nebo co? Ke všemu tuším, že jsem viděl před alfou video, kde šla vzít nepřátelská uniforma a nebylo potřeba všechno scriptovat jak kreté*, aby si AI myslelo, že jsem na jejich straně. *10* Body Armor Systém. AIčko vydrží 10 ran do hrudníku z 50 m, jako WTF..? A už vůbec nebudu mluvit o granátometu, no Damáž. *10* Ty otravný animace. Člověk řídí z první osoby a najednou si ten kreté* začne škrábat ksicht, WTF..? *10* Mááálo modelů a lenost modelářů. Věž 10x zkopírovaná na jiný vozidlo. 10x stejný podvozek. Absence bitevníků a stíhaček, a to je hra already released! *10* Inteligence AI snad horší než u předešlých dílů. Stále je zde absence příkazu "Vyse* se na všechno co děláš, a začni mě ku* poslouchat!". Když někam pošlu konvoj (třeba mu dám WP v editoru), tak pomalu bouchám šampáňo, když tam dorazí. AI neposlouchá, je pomalá, její chování je nepřirozený a dělá si co chce. *10* Na co proboha tak velký města..? Když do něj vejdu, tak kvůli absenci civilního života , silničního provozu si stejně připadám jako ve městě duchů. Stejně se tam se současnou optimalizací ani nedá hrát nemluvně o tom, že CQB je v A3 stále velmi špatně hratelný."

    Podtrženo sečteno, popravdě si možná radši zajdu zahrát A2 než A3. Záporů bych mohl napsat ještě víc, ale to bych tu byl ještě zítra. Pro mě A3 jednoznačně zklamání a nehrát jí s milsim komunitou, tak už jí ani nezapnu. Btw: omlouvám se za pravopisné chyby a překlepy. *1*
    • Napsal to sice velice vulgárně a neurvale, ale ve většině bodů má pravdu. Jsem Arma hráč už od Flashpointu (Arma: Cold War Assault) a stav, ve kterém se hra nachází mi nepřijde zrovna ideální. Největší osina v zadku je asi ten zmíněný Altis, ke kterému si člověk nemůže vybudovat žádný vztah, jako ke Černarusi, protože na něm je jen pustina. Je sice hezké, že skoro do všech baráku lze vejít, jenže jsou všechny vybílené, jak po nájezdu nepřizpůsobivých spoluobčanů. V A2 vejdete do baráku a je tam, přinejmenším, židle, stůl, nějaká almara a občas i postel, nebo kuchyňská linka, ale v A3, zhola nic.
    • Souhlasím s tebou minimálně ve všech bodech. A3 je pro mě, jako pro fanouška Flashpoint a Arma her, zklamání.
    • AI bylo tragicky odjakziva - uz ve flashpointovi sem vsechny mise kde sem mel kompanii plnil tak, ze sem je nekde nechal a sel sam. Ti dmnti totiz naprosto vzdycky vystrileli vsechny RPGcka na pechotu, a kdyz dorazily tanky ... tak nemeli uz co strilet. Zjevne na to od ty doby nikdo nesah.

      Dtto letitej problem "drevena ohradka" ... kdy se ti tank zasek o kdejakej sutr/patnik/sprusle ...
      • To je zajímavé, ve Flashpointu mám odehrané stovky hodin a nikdy jsem neviděl střelbu raketometem na vojáky. Zase kecáš. A zasekávání o překážky už zdaleka není tak problematické jako dřív, když prakticky všechno kromě domů nebo kamenných zídek jde porazit na zem. A že se občas tank katapultuje do vzduchu, když s ním v plné rychlosti napálíš do zídky? Tak se ji vole vyhýbej. V hardcore automobilových simulátorech jsou taky naprosto dementní kolize a proč? - Protože to není náplň hry *7*
        • Jop, ty mas odehrano leda kulovy, protoze AI strili primarne RPG na prvni cil kterej uvidi. Pokud nekdo dela simulaci boje, tak se to podle toho ma chovat.
          • tvá debilita nemá hranic, už sem prosím tě nic nepiš a neshazuj úroveň tohoto webu
    • málo modelů ? víš vůbec kolik mají grafiků na techniku a jak jsou komplikovaný výrobní postupy ?
      Zkus si tipnout, jak dlouho se dělá jeden tank. ať víme jakou máš představu.

      as Budoucnost - k čemu je běžnému vojákovi tablet ? přes tablet ovládáš UAV a to v Armě 3 je.
      ad Prázdná města - lidi byli evakuovaní. to jsi nevěděl ?
      • Ano, málo modelů. Když mají málo modelářů, tak ať jich pořídí víc, myslím, že z dayz a předešlých dílů na to bylo peněz dost. Místo zaměření se na modelování kravin, jako trosky města pod vodou, mohla být technika. Vzhledem k tomu, že se armáda v budoucnu bude zaměřovat především na letectvo, tak mi laskavě řekni, Kam zmizeli F-22 raptor, F-35 lightning 2, F-15/16, Ospreye, Cobry, Apache, C-130, C-130 gunship, nový sučka, migy, Ka-50, Chinooky, Seehawky atd... Proč nebyla zásadně vylepšená fyzika letectva (kdo někdy lítal DCS a srovná to s lítáním v Armě, tak ví o čem mluvím).

        K čemu je vojákovi tablet..? Byl jsi někdy na Future Soldier, asi by jsi tam měl zajít..? Naprostý přehled o bojových jednotkách v AO, zasílání informací, obrázků atd atd... Tablet není jen k tomu, aby si přes něj ovládal UAV burane..

        Prázdná města - aha, lidi byli evakuování, dobrej fór. Chceš mi říct, že všichni lidi se evakuovali, všichni chtěli opustit své domovy a že evakuace probíhala tak hladce, že nezůstali auta v ulicích a žádný bordel..?
        • Tobě ta hra musela fakt ublížit. Moje rada: když se ti to nelíbí, tak to nehraj. Aspoň můžeš čas, který věnuješ psaním kravin na internetu, věnovat něčemu užitečnějšímu.
          • Mě ta hra neublížila, a baví mě jí hrát s parádní komunitou, která tu hru drží nad vodou.. Jen říkám, že jsem čekal mnohem víc, že pro mě byla spíš zklamáním, co mohlo být líp a že měla zůstat ještě pár let ve vývoji, toť vše..
        • Btw: Spousta techniky co v roce 2030 stále bude ve výzbroji již byla v A2. Přijde mi jako naprostý ignoranství a lenost alespoň nevzít modely z A2, potáhnout je HD texturou a implementovat do hry, Vám snad ne..?
      • Jeden tank ti schopnej grafik udela za hodinu ... nemel nesmysly. Neb rozhodne nebude modelovat kazdej sroubek, ale udela proste "krabici" a tu potahne texturou. Ano, muzes najit modely ve 3ds/blenderu/... kde je vymodelovanej kazdej sroub ... a taky trva par dnu z toho vyrenderovat jeden obrazek.

        Ostatne, pokud netusis, tak si pust trebas wotko, a stahni si tisice modelu od hracu - uvidis je samo jen ty, ale zadna veda v tom neni.

        Aha, evakuaci se zduvodni neschopnost vytvorit uveritelnej funkcni svet ...
        • "udělá krabici a tu potáhne texturou" ... těžko říct, jestli jsi tak hloupý, nebo ještě žiješ v 90. letech... 3d modelování ale rozumíš asi jako koza petrželi *3* Aspoň jde vidět, jak místní diskutéři rozumí tvorbě her *7*
          • Nikoli, jedinej blbej tu ses zjevne ty, protoze vubec netusis jak se delaj modely do her.
          • Jenže oni na to neměli den, ale několik let!
            • xXx: teď jsi jen potvrdil, jak moc jsi mimo
            • 1. Nevím kolik jich tam je, ale asi jich tam hold mělo být víc.

              2. No to nevím, ale u vojenské techniky je v Armě těch modelů kamaráde zatraceně málo. Srovnej to laskavě třeba s A2 jo? V A3, je 1 universální model podvozku pro několik typů vozidel MBT, AA, MLRS.. A +-2 modely kulometných/granátometných věží...V A2 pokud vím žádnej takovej nebyl, takže žádný ctrl-c -> ctrl-v, ale každý model udělaný samostatně a kolik tam tý techniky bylo, no rozhodně mnohem víc jak v A3!

              3. Co to meleš za hovn*? Když nepočítám normální objekty jako 10x zkopírovanou solární elektrárnu a zkopírovaných a sesmolených několik druhů domů a zaměřím se jen na vojenskou techniku, tak jich tam je kua málo. Nebyly vydány? Kamaráde, hra je full realeased. Pokud vím, tak teď mají přít dvě nový letadla z toho 1 fiktivní A-10C, která vypadá hrozně.

              4. Nalískej si.

              5. Sbohem.
            • 1. Spočítej si, kolik je v BI grafiků
              2. Spočítej si, jak dlouho trvá dnes vytvořit jeden detailní 3d model se vším, co k tomu patří.
              3. Spočítej si, kolik je v Armě3 3d modelů včetně těch, které ještě nebyly vydány, protože se u nich vylaďuje nastavení vozidla / zbraně
              4. Naliskej si.
              5. Sbohem.
    • Já s tebou v některých bodech nesouhlasím.
      1. hra je sice z budoucnosti, ale všechny vozidla už existují nebo vychází z modelů, které už existují. Taky bych raději něco víc oldschool, ale časem jsem si zvykl a nevadí mi to.
      2. Elektronika tam je
      3. Civilní život chybí, taky mě to štve, ale očividně byla hra vydaná předčasně. Třeba se ho časem dočkáme. Každopádně nic ti nebrání si ho v editoru udělat sám.
      4. Řecký ostrov mi příjde skvělý, hlavně Altis. Graficky je úžasně udělaný a osobně se mi líbí mnohem víc než Černarus, která mi neustále připomínala odpornou komoušskou architekturu.
      5. Optimalizace není dobrá, ale na netu je spousta rad, jak zlepšit výkon a opravdu fungují. Já hraju na nejsilnějším iMacu, který rozhodně není herní mašina a na téměř nejvyšší detaily mám v 4k rozlišení průměrně 30-50fps, což mi příjde ok. Kdybych chtěl víc, tak trochu zkrouhnu dohlednost
      6. Sniž si obtížnost AI
      7. Používej co největší ráži - 7.62 obvykle zabije nepřítele hned na první zásah
      atd atd atd.
      Mě osobně Arma 2 už vůbec nebaví, všechny věci, které mi tam tak vadily, jsou totiž v A3 vylepšeny.
    • victor
      To už vypadá jako by jsi koupil rozdělaný sandbox .. Garry´s Mod od Bohemky ?
  • "Vlastenci" a hlupáci všech zemí pozvedněte zbraň proti Iránu. *12*
  • Je to starsny nedodelek,ktery vlastnim,optimalizace uplne v prdeli,mam High end pc a grafika jede na 40 procent to WTF_
    Vim ze uz si nikdy zadnou armu nekopim,a to vlastnim,1,2 i 3 dil-
    • Máš high end pc, ale low end inteligenci
      • Za to, že má pravdu?
      • tvuj tatko ma low inteligenci ty jebák
        • A jo... Ono u Slováků je low end inteligence standardem *5*
  • Pozeram ze sa tu zisli sami odbornici na zbrane, hry a hlavne taki co vsetko uz realne vyskusali.... mam ale obavu ze majoritna vacsina diskutujucich nevlastni hru Arma 3 a videla ju tak maximalne z nejakych videi. A to nehovorim radsej ani o zbraniach a podobne. AK prestrelit kolajnicu.... mozno tak Golden Ak v COD....ano tam to moze byt realne :D
    BTW: Ocelova platna o priemere cca 30 cm a hrubke 20 mm, strielane Sa-58P zo vzidalenosti cca 50m civilnou municiu +mosadzny poloplast. (Tie vacsie preliaceniny su prave od Sa-58)
    https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/301416_300522439961834_338384396_n.jpg
    • Pise mamloj, kterej zbran videl tak leda ve filmu ... vism mile zalte detatko, nekteri z nas na vojne jeste byli. Vojenska strela ma kulku s ocelovym jadrem a to bud mekym (normalni) nebo tvrzenym (prubojna). Ma to trochu nizsi presnost/dostrel nez kdyby jadro bylo oloveny, ale prozmenu o dost vyssi prubojnost.
  • Arma2 mě nebavila, ale musím uznat, ža Arma3 je pecka a před bohemkou smeknout klobouček. Když se ještě do hry přidá mod Speed of Sound, tak je to teprv zážitek. Chtělo by to ale nějaké pořádné addony z vietnamské války!
  • Kvůli takove nehratelne ptakovine seděli dva vyvojari rok v recke vazbe? Rekum bylo nejspis jasne, jaky zlocin se chystaji na nebohych hracich spáchat, tak je chteli hnat pred soud. A dobře delali...
    • Doktore, běž dělat něco užitečného, zoufalče.
    • celoush
      Ivana znám několik let a vím, že je to slušnej chlap, který by se nesnížil na takovou ubohost reagovat. Takže za něj ti vzkazuju, že seš normální ču*ák.
      • Citlivko, nemel fotit, kde nemel
        • Měli tě po porodu spláchnout do hajzlu a byl by pokoj *7*
  • Inteligence se tu zase srazila, koukám... To nejste schopni pochopit, že zatímco jiné studio by to hru šestkrát odložilo a vydalo ji nakonec až za měsíc, tak hoši z Bohemky se rozhodli vyjít vstříc všem nedočkavcům a nabídli nám možnosti si jednotlivé části hry za hrát o mnoho dopředu? Není to tak ,že dostane celou kampaň až x měsíců po vydání, je to tak, že jste dostali možnost hrát většinu hry ještě PŘED finální podobou hry.
    • ne není to tak, proste jim vydavatel nedovolil posunutí
      • Jaký vydavatel? Vždyť hru vydala sama Bohemka přes Steam.
      • miker17
        *7*
  • zas dalsi radoby vojenska hra kde haprují zakladni veci (viz videa od tartarus cast). jednak z hlediska taktiky by ten ostrov ovladla jedna valečna lod. pak tam nejsou ani takove zakladni veci že když do nekoho strelite, tak sice nemusí zemrit kdyz ma vestu ale zpetny raz ho hodí na zem (kdo nekdy schytal kuklu vi o čem mluvím)
    • Kdybys hru nehodnotil jen podle sto let starých videí a opravdu jsi ji zahrál, tak bys věděl, že většina věcí, na které ti týpci nadávali, jsou opraveny. A body armor jde v nastavení obtížnosti vypnout...
      • Typický mýtus v Arma komunitě. Body armor má vliv pouze na výdrž hráče a AI v jeho skupině. Na žádnou další AI to vliv nemá.
    • celoush
      už jsem se bál, že tu někdo nebude argumentovat Tartarus castem... *5*
    • Fyzika zásahu kulky se rozebírala na fórech do nekonečna. Na youtube najdeš videa, kde je jasně vidět, že zásah z AK47 z půl metru (!) do vesty s člověkem ani nepohne. Pád je pouze reflexivní reakce panikařícího člověka.
      • jenže to je ideální situace kdy to čeká, když je človek mimo balancu tak ho to muže rozhodit. fyzikalne na cloveka co ho trefila kulka pusobi stejna sila jako na strelce (tady mužes videt jaka to je sila když to človek nečeka
        https://www.youtube.com/watch?v=FWxYM_dVD-c)

        navic delali pokusy že v arme mužes do cloveka trefit o kanonem a on neuleti, takže žadna fyzika tam neni. to jsem chtel rict
        • Ne, na střelce nemůže působit stejná síla, jako na cíl. Jedná se o zcela jiné proporce a distribuce energie.

          Střelec musí absorbovat explozi patrony, nahromaděnou v úzké komoře. Ta energie je navíc absorbována pouze do chabého zápěstí a do tenké paže, která se navíc ohýbá ve směru úderu pažby. Pažba je mnohem větší předmět než projektil a při zásahu do ramene působí na mnohem větší část těla, navíc kosti. Pak k tomu připočtěme nejdůležitější fakt, že pažba nepenetruje a tím pádem veškerou energii musí zpracovat náraz do pevné překážky.

          Lidský cíl pak absorbuje zásah projektilu s aerodynamickým tvarem, zasahující hmotu o vlastnostech hodně hustého gelu. Projektil je navíc drobný a, co je nejdůležitější, penetruje. Při penetraci logicky nemůže dojít k odhození tak nesrovnatelně větší překážky, jakou je lidské tělo. Ani PET láhev neletí po zásahu kulkou nikam daleko.

          Po zásahu brokovnicí také nikdo nikam neletí, zatímco střelci to opravdu pořádně kopne do ramena. Broky jsou příliš malé a penetrují.

          Šíříte tady mýty z akčních filmů. Prosím, nešiřte je.
        • Žádný člověk po zásahu kanónem nikam neuletí, protože se roztrhá na kusy (ty pak samozřejmě létají, protože jsou malé a lehké). Ani granát tě nepošle do vzduchu. To musí být pořádná nálož a ještě tě nesmí roztrhat, abys letěl.
          • ty mne jen chytas za slovicka
            • Uznávám, že AI v Armě by měla panikařit pod silnou palbou (suppressive fire). To chce komunita už dlouho.

              Co se fyzického dopadu na AI týče, to je na debatu.

              Granáty by ale určitě měly srážet k zemi a dezorientovat.
            • p.s.
              problem je ze dneska delaji hry a hraji je jen lidi co nikdy nebyli venku ve valce, nikoho nestrelili ani nebyli zraneni a pak tady siri nejakou teorii že človeka strelite a on jede klidne dal. asi težko když už je mrtvej
            • pointa meho prispevku byla o tom že kdyz schytas kulku tak te to (mozna jen na chvili) rozhodí, at uz vlyvem šoku nebo bolesti nebo čehokoliv a tohle by v strileckach melo byt zohledneno. uznavam že teda clovek nepadne na zem vlyvem kineticke energie
              mužou te teba trefit do nohy, pak asi težko budes stat dal a opetovat palbu
            • Nikoliv. Myslím to zcela vážně. Viz níže.
      • https://www.youtube.com/watch?v=6x59iN4KMz4

        Tady máš video. A ne, evidentně nevíš o čem mluvíš :-)
        • Bohuzel tam neni zadna popiska, ale obavam se, ze pouziva nejakou specielne vybranou (neprubojnou) munici, protoze z tyhle vdalenosti standardni vojenskou munici (meka ocel) prostrelis kolejnici, a zadna vesta tomu neodola.

          Ostatne, najdi si libovolny bvp, bez se podivat na celni ostruhu, na jenom z boku bude dulek, coz je nastrel z kulometu stejny raze (kterym to bvp, pokud zasahnes mezi pasy do zhruba 2/3, ses schopen i znicit).

          Jinak samo souhlas, kineticka energie ty strely je dana jeji hmotnosti a rychlosti, a dohromady to clovekem nema sanci pohnout.
          • Ne, opravdu existují a běžne se používají vesty, které jsou sice těžké, ale zastaví i ráži z ostřelovacích pušek. Doporučuji ti googlit. Je tam toho tuna (vědecko-technické články).

            Nicméně, tady se nebavíme o kulometné ráži, protože to se jedná o zcela jiný a podstatně silnější kalibr, než kalibr útočných pušek. AK47/74 není kulomet.
            • Co to je kulometna raze. Kulomety muzou mit ruzne raze.
              A slovo kulometna raze slysim poprve.
              A k tem odstrelovacim puskam. Muzou mit ruzne raze, od 5,56 po 12,72.
              Tvuj prispevek je totalne mimo. Prosimte, priste se k dane tematice nevyjadruj.
  • Vydať hru v takom stave že to ani hra nie je a ešte je to aj zabugované a postupne jej dorábať misie, obrovská hanba. No to sú tie zlaté české ručičky, že pepíci *15*
    • Každá hra má bugy, každá. No kdyby jsi nebyl posranej rasista a hru zkusil tak zjištíš že Arma III je dávno velice dobře hratelná (dokonce už i v alfa byla). A nevím co každý má proti kampani v podobě tří bezplatných(ZDARMA) DLC. Místo toho aby byli rádi že nějaká kampaň je, protože Arma je hlavně o MP.

      p.s.: udělej vlastní hru s mapou o rozloze 270 km čtverečních a k ní úplně bezchybnou AI a hlavně bez bugů, uvidíme jakej jseš borec. A žádný keci o tom že jseš sám že by to nebylo fér když v bohemce pracuje na hře přes sto lidí.
      • Hele tuposlave, co meles o zdarma? Kampan si VSICHNI zaplatili, a tem, kteri si to zaplatili uz v alfe bylo slibovano, ze bude napodzim => VSICHNI byli PODVEDENI a defakto OKRADENI.

        Fakt by me zajimalo, co bys rek na to, kdyby sis v alze objednal trebas grafarnu, a oni ti za mesic napsali, ze ti zatim poslou jen chladic, a zbytek za 1/2 roku ... ale prachy ze si nechaj vsechny.
        • Hele krávomrde co to meleš o zlodějině? To že kampaň nebyla jak slibovali ale později je jiná věc. Můžeš ce cítit podvedený a okradený ty chudáčku, já jsem rád že nějaká kampaň je a dobrá ješte k tomu, jinej by vydal hru jak je a za ty DLC by pak chtěl dodatečně ješte peníze.
        • celoush
          To, že ta kampaň bude později si věděl dopředu... takže si mohl zrušit objednávku... mluvit o okradeni je magořina a prostě škoda slov argumentovat proti tak tupé demagogii.
    • Veskoslav
      Jaké hry dělají Slováci? Pochlub se, žádná se mi za posledních 10 let nevybavuje.
      • Vždycky, když tady vidím SLOVAKa, tak si vzpomenu na Citadels

        http://www.metacritic.com/game/pc/citadels
    • Tak to budu asi divnej, když mam v multaku nahrano přes 200h. *9*
      • To seš hrát takovej s*it v nedodělaným stavu tak seš opravdu divnej.
        • Dneska se tu zase sešla partička kryplů....Doktor, Slovák, Ty, x....

          Je vidět, že stále spousta lidí nepochopila, o čem Arma je. Ale co, IQ Doktora je úměrné jeho věku, tudíž v 17 letý panic, co si musí furt něco "dokazovat" na diskuzích pomocí trolení a myslí si, jak je to zajímavé.
          • Já netrolluju ale říkám čisté fakta, jelikož si vytáhl něco o panictví a o 17letém cosi... tak to poukazuje naopak na tebe... Tudíž je mi tě líto za to a i za to, že hraješ Armu a nedej bože že si to koupil ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit