Přejít na výpis diskuzí

Postavy v Half-Life po pěti letech zase můžou mrkat

30.9.2019 14:59
Šárka Tmějová 17 příspěvků

Nebozí obyvatelé City 17 se kromě stáze a invaze mimozemšťanů museli donedávna potýkat ještě s jedním neobvyklým problémem: skoro pět let nemohli mrkat. Epidemie syndromu suchého oka v Half-Life započala v roce 2014, kdy mimo cutscény prakticky všichni zapomněli používat oční svalstvo. Až do minulého...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zaho
    Dohrál jsem, odložil a nikdy nepochopil ten hipe...
    • ja_nic_nevim

      Kolik ti je let a kdy jsi to hrál?

      • Zaho
        Jak jsem psal dole, nevím kdy jsem to hrál a je mir 39.
    • Corvus

      Jak není HIPE, je to na odložení, áááno.

      • Zaho
        Nechápu logiku tvé reakce.
        • My zas nechápeme co má společného hod ve wrestlingu s hrama 😂 aneb i/y není jedno ani v angličtině. Když chceš používat cizí termity tak aspoň pořádně. Já jsem HL2 nikdy nedohrál protože se mi z něj dělalo špatně i po úpravě fov nebo co se to tenkrát přenastavovalo, ale minimálně po grafické a fyzikální stránce to byla revoluce. Jestli si to hrál pár let po vydání tak ten hype ani chápat nemůžeš.

          • Zaho

            Omlouvám se za pravopisnou chybu.
            Nevím kdy jsem to hrál, to už si nepamatuju. Ale pokud šlo o grafiku tak na té mi nikdy moc nezáleželo.

    • SalemCZ

      Co tě na tom nudilo, že si to odložil?

      • Zaho

        Odložil jsem ji, protože nemělo smysl to hrát znova. Už při prvním dohrání mě konec moc nebavil a dohrál jsem to trochu na krev.  

  • "Half-Life 3 to sice není, ale je hezké vědět, že se o tuhle značku i tolik let po vydání někdo stará"


    Stara jo? Trvalo jim to jen pet let. :D

  • Jack1947

    Zajímavej problém, Hl3 confirmed 2023?

  • Inquisitor

    Tak toho jsem si nikdy nevšiml :)

  • Half-Life 3 potvrzeno.

  • TheSuffering

    Tak tohle už je opravdu jen čiré zoufalství...

  • VeselyMizantrop

    Chápu, že je obtížné vypracovat alespoň středně dlouhý článek na téma "mrkání digitálních postav", ale z toho neustále omílání nutnosti očních kapek, mrkání atd. jsem málem dostal osypky. 

    • dworkin

      Mohlo být hůř. Kdyby článek psal Pecháček, dozvěděli bychom se navíc, jak moc jeho osobně překvapilo, že postavy pět let nemrkaly, kdy naposled Half-Life hrál, jestli má právě teď chuť ho hrát znovu a co měl včera k večeři (a jak mu chutnalo).

      • Corvus

        A co na to Jan Tleskač?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit