Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Tady je strach oprávněnej. Je velký riziko, že tým původní hru nepochopí, stejnej strach mám i u Silent Hill 2 kde je to o to horší že na tom pracuje Bloober, kde se k látce dostal velmi průměrnej tým.

    Jakmile u předělávky nějakýho díla nestojí aspoň část jádra původního týmu, tak to často dopadá špatně hlavně pro lidi, kteří mají originál v paměti. 

    Typický nepochopení originálu je třeba remake Demon's Souls, kde bylo nepochopení původního díla dost evidentní a v podstatě se z toho stala západní hra.

    • lito

      souhlasím s Demon Souls. To jsou dvě odlišné hry.  Snad u takové legendy jako MGS3 nebudou zasahovat do story a upraví jen hratelnost a grafiku. 

    • Bloober je docela v pohodě, dělá dobré horory. Prostě to nejsou akční hry, ale spíš walking simulatory, ale co se počítá je afmosféra a příběh, např. takový Blair Witch nebo Observer byly luxusní záležitosti. Myslím že SH2 je v dobrých rukou a dopadne dobře.

      • J.V.Stalin

        Blair Witch není zrovna ideální příklad jejich schopností. Spíš akorát potvrzení jak nepochopit zdrojový materiál (a toho se bojím právě i u Silent Hillu) a začít ho ohýbat úplně jiným směrem. Vlastně mi to celé přišlo jako kdyby ten film ani nikdo z nich neviděl a jen jim někdo vyprávěl o čem zhruba je a zapoměl zmínit, že největší síla onoho zla byla v tom, že šlo pouze o tušené zlo, nikoliv explicitně znázorněné. A jestli to nechápou u tak jednoduchého konceptu, tak nevěřím že budou schopni rozklíčovat o čem vlastně Silent Hill má být...

        Za sebe neříkám, že je SH v dobrých rukou. Naopak mám strach, že začnou ohýbat (a vsadím se, že i cenzurovat) i tady. Moc rád bych se pletl, ale bohužel jejich minulost mi moc naděje nedává...

        A stejně jako u MGS 3, protože v Konami v podstatě spálily mosty s lidmy, který tyhle věci opravdu vytvoořily...

        • mně se ta Blair Witch hra líbila víc než ten film, a to zlo nakonec taky neukázali. Tu čarodějnici bylo možné nakonec vidět až úplně nakonec v tom halucinogenním čarodějném domě a to se na ni člověk nesměl dívat a musel mít kameru sklopenou k zemi, když se na ni podíval tak zemřel. Navíc ten příběh s těma časovýma smyčkama byl fakt dobrý. Mně se ta hra prostě líbila, ale tak nemusíí sednout každému.

          • J.V.Stalin

            Ta hra by fungovala sama o sobě, ale tím že se rozhodli na ní nalepit štempl Blair Witch ji strašně ublížilo. A já ji právě vyčítám to nepochopení díla ze kterýho vychází.

            Ten film je tím minimalismem a civilností naprosto perfektní, protože vyvolává pocit, že to co se v něm děje se může odehrávat "tam venku". V tom je právě síla onoho díla a proto se z toho stal takovej kult. A to je to co se autoři se svým explicitním zobrazováním v podstatě všeho sami podkopávají, protože vůbec nerespektují základní pravidlo originálního filmu, že nejvíc se bojíš toho co nevidíš.

            Základní problém byl, že se neměli pouštět do takové licence, protože to bylo evidentně nad jejich síly. A to je právě podstata toho z čeho mám velký obavy. Když nechápou něco tak jednoduchýho jako je Blair Witch, tak jak si proboha poraděj s něčím tak vrstevnatým jako je Silent Hill?

  • Očekávám, že to podělají stejným způsobem jako byl podělán remake Mafie 1, tedy osekáním obsahu. "Moderní hráči" nebudou asi mít zájem poslouchat nekonečné hodiny dialogů z vysílačky (codecu) takže očekávám, že toto bude první obsah na kterém se rozhodnou ušetřit.

  • Lukyz

    Já se teda fakt snažím netěšit, ačkoliv jsem docela MGS fanboy nebo možná právě proto. Poslední Kojimův MGS vydali bez konce, pak vlastní hrůzostrašný MG Surival a nakonec do... odfláknutou MGS master collection. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit