Přejít na výpis diskuzí
„Pozor na bonusové cíle“, radí zakladatel Kickstarteru
14.8.2013 | Aleš Smutný
9 příspěvků
-
Není to o tom, že by tvorba toho obsahu tolik stála. Je to prostě jen bonus za nějakou dosaženou hranici, která lidi motivuje přispívat dál. Rozšířený příběh na první pohled zní levně, ale klidně to dokáže natáhnout vývoj o pár měsíců a ono platit středně velký tým tu dobu navíc není levná záležitost. Navíc čím více lidí přispěje, tím více peněz musí jít na tvorbu dodatečného obsahu (trička, krabičky, figurky, podobné blbinky...).
-
Ekonomicke rizeni projektu vyzaduje daleko vic znalosti, nez jen umet pocitat. A moc lidi to neumi.
-
mne sa hlavne nepacia streatch goly ako viac postav, rozsireny pribeh ...to akoze na toto nieco potrebuju dalsich 100 000 dolarov?
-
pro backery je zdarma, tak pohoda ne? *3*
-
Hlavně psali lepší příběh a to je tak obecné, že to neleze porovnat. Kdybych jel podle toho grafu co tam měli, tak původní příběh měl trvat tak hodinu. Možná měli jiné měřítko a přidávali to po 1 minutě..
-
Krasnym prikladem zlodejiny je Shadowrun a jeho Berlin jako Strech Goal. Neco bylo slibovano jako soucast pribehu se ted bude vzdavat zvlast a jeste se na tom budou mastit kapsy.
-
Pozrite sa na Stretch Goals aktuálneho projectu StarCraft Universe, sú to čisto digitálne bonusy
-
Třeba Double Fine :)
-
tak jako se predpoklada, ze ten nekdo, kdo chce vytvorit hru, umi pocitat ne ?