Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Pražské studio Keen Software prodalo milion kopií Space Engineers
						
							20.10.2014 | Petr Poláček
						
					
					
						 50 příspěvků
					
				- 
            
                	
	tak peknej uspech, tak snad budou mit peníze to dodělat, aby to dostalo nejaky smysl. Steam je vrakoviste nedodelanych her, tak snad se tam nepridaj.
- 
                - 
            
                	
	Miner Wars 2081 byl jejich ukázkovým projektem - čtyři měsíce po "vydání" jej hodili na krk komunitě ... Dneska si dovolím říct , že je to mrtvola . Space engineers ...... hurá hurá další mrtvola na obzoru - ta firma prostě pojede bez skrupulí dál a na vydané projekty bez finálního lapování začne padat prach .
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Gratulace- ať hra prosperuje a těší spoustu lidí.
- 
            
                	
	Toto nechápu. Tady tvůrci sice (zatím) aktivně pracují na dalším rozvoji hry, narozdíl od drtivé většiny ostatních EA her. Ale i tak mi neleze ne mozek tahle psychologie. Ještě dva roky nazpět, než se EA objevil, lidé hromadně nadávali na to, že vyšla nedodělaná hra a vývojáře chtěli upálit.
 Pak přišel nějaký nesmírně chytrý člověk z marketingu, protože odhalil naprostou bombu. Hry se přestaly nazývat nedodělanými. Formulovali to, jako možnost "podílet se na vývoji" a dali tomu nějaký slušivý název, tedy early access a hle. Celá stáda hromadně nakupují a slintají nad tím, jak jsou najednou ty hry super (nemluvím nyní konkrétně o SE). Něco je dle mě asi někde špatně...
- 
                - 
            
                	
	On je rozdil prodavat early access za 20€ a "hotovej" BF3 za 60... Navic kdyz uroven dokonceni byla u obou v dobe vydani dost podobna :)
- 
                - 
            
                	
	To je úplně jedno, kolik hra stojí. Nemůžu něco prodávat a obhajovat chybovost stylem: "Však co chcete, za 10€ je to to nejlepší co jde a možná to vlastně ani nikdy nedoděláme, protože prodeje už byly a je nepravděpodobné, že by si plnou hru koupilo víc lidí."
- 
                - 
            
                	
	... je to teprv Alfa , já bych zatím nepanikařil, myslím že to dopadne dost dobře , hlavně aby udělali funkční velký vesmír, kde sa bude létat z leva doprava a dělat různé kaktusálie : )
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Jasně, on totiž vůbec není rozdíl mezi tím, když EA vydá hru plnou chyb a nedodělků, i když má prachy na celý vývoj a když se pár nadšenců chce pochlubit se svým (hratelným) nápadem a získat tak peníze i na další vývoj... Vůbec to není rozdíl.
- 
                - 
            
                	
	Jasně a kolik her co se ocitlo v EA tam už tak nějak navěky zůstalo? Drtivá většina.
 EA nemá nikdy fungovat tak, že je to další prostředek k tomu, jak vydělat na další vývoj. Celé to přece je prezentováno tak, že dám k dispozici nějakou skoro betu, seberu feedback od hráčů co tomu chybí a podle toho to dodělám.
 Ty jsi přesně skočil na to, o čem by nikdy EA neměl být. Tedy to, že si vydělám na další vývoj hry - ty hry pak ale nikdo nedodělá.
- 
            
                	
	Hlavně jim to lidí dávají sežrat o to víc, když u AAA hry sežere tak minimalně 50%-75% prostředků reklama.
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Tak ne každý nadával ... a třeba ti lidi, kteří nenadávali teď kupují Early Access hry. Nikdo nikoho nenutí si hru koupit v Early Accessu ... každej si přece může počkat na launch, kterej může být lepší, protože tvůrci teď mají možnost poslouchat feedback od fanoušků.
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Sám jsem jeden z nich, ač jsem tomu zatím moc nedal. Přesto si to určitě zaslouží a přeju další úspěchy :)
- 
            
                	
	A už je tá hra konečne niečo viac, ako vesmírne lego? S kúpou čakám len na to, či sa tá hra niekam vyvinie, aj v tom blbom Minecrafte sa dalo bojovať o prežitie...
- 
            
                	
	Jedni z mala ceskych studii, kterym to od srdce uprimne preji. Snad se jim bude darit jeste vic.
- 
            
                	
	Já bych to nejradši prodal, naivně jsem si to koupil s představou, že Survival bude jako Minecraft, že tam bude nějaký progress. Ale je to fakt jenom vesmírné Lego, resp. Merkur.
- 
                - 
            
                	
	Early access.
 Jeste jednou: E.A.R.L.Y. A.C.C.E.S.S.
- 
                - 
            
                	
	Keen Software .....
 Ještě jednou : K.E.E.N. S.O.F.T.W.A.R.E. *7*
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Chce se mi sját a nevím co mám dělat, lidi prosím pomozte!
- 
                - 
            
                	
	
	To je ebola, ale bud v klidu. Za chvili ti to bude jedno
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	
	Gratulácia, to je fakt slušný výkon, na to, že je hra stále len v early access fázy.
 Ale nebolo by na škodu keby ste napísali aj nejakú novinku o obrovských predajných úspechoch značky Trine od talentovaných frozenbyte http://www.joystiq.com/2014/10/16/trine-series-tops-7-million-sales-shares-its-level-editor/
- 
            
                	
	vsak je to taky super hra. Musim pochvalit autory, za na tom poradne makaji
 
			
		 
			
		