Přejít na výpis diskuzí
Přechod z reálu do hry ve vývojářském deníku GoW: Ascension
12.2.2013 | Aleš Smutný
7 příspěvků
-
Pěkné, ale aby to celé nedopadlo nějak takhle *1*
http://www.youtube.com/watch?v=B3LSSWvpliw -
No já taky vzorně platím daně a to už pěkně dlouho, ale "masakrální" mě připadá jako úplně normální výraz a to ani nemám vysokou. A nebo že by to bylo právě tím? :-) To mě spíš vytačí "hustokrutopřísný" a různé odvozeniny..
-
A masakrální je co, vysokoškolský studente, bohužel placený také z mých daní, pane Smutný /jak příhodné jméno/?
-
To mi rikej:).. asi mezitim skocim do pole a prokopnu buben:)). Trojka byla slusnej rachot, to jako jo.. hlavne Titan obtiznost.
-
Únor krátký :) Uteče jak voda :) Já se těším též, pač GOWIII se mi hodě líbil. doufám že zase bude "přejete si snížit obtížnost?" "NE!" "přejete si snížit obtížnost?" "NE!" člověk pak měl pocit, že nad sebou nakonec vyhrál ;o)
-
Ja bych si zas pral, aby uz bylo patnactyho Brezna:)
-
přidal bych víc tagů k článkum ...např. 'mocap, making of..' atd.