Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jednička je hra, kterou s sebou z nostalgie tahám v ntb a jednou za čas jí zapnu a pokusím se splnit nějaký úkol v extrémní jízdě, nebo jí rozehraji od znovu - tak moc velká srdcovka to pro mě je. Vážně bych si přál, aby předělali jedničku do nových kulis, ale zachovali ducha hry, tedy aby ve hře zůstala:

    1) Pomalá auta s uvěřitelnou fyzikou a možností manuálního řazení, díky kterým se člověk těší na další o trochu rychlejší odemčený vůz, neřkuli tuningové speciály z extrémní jízdy, a díky kterým je poslouchání Ralphova koktání snesitelnější.

    2) Otravná policie, kvůli které si člověk občas radši zapne omezovač, aby jí nemusel pořád řešit + bezmocné pískající pochůzkáře, kterým stačí s úsměvem ujet

    3) Závod, který byl napínavý až do samotného konce a nikdy jste si nemohli být jistí, že to 100m před cílem nechtíc neotočíte na střechu a nepojedete znovu od začátku

    4) Systém lékarniček místo autohealu.

    Jelikož už mi ale není 10, tak doopravdy doufám akorát v tu uvěřitelnou fyziku aut. Umíte si představit, že by si tu hru dneska někdo koupil na relax na konzoli a během přejezdu města ho začla honit policie kvůli jízdě na červenou, načež by ho dostala, protože jejich auta jsou VŽDY rychlejší. těžší a odolněší, než ta vaše (pokud tedy nemáte ten obrněný speciál z extrémní jízdy, to je snad jediná vyjímka :-)), a on musel jet znovu od Salieriho Baru? :-D To prostě nemá šanci v takovém korporátu, jaký vyvinul Mafii 3, projít. Proto mám trochu strach, že v tom uvidím akorát tuny promarněných šancí udělat skvělou hru ve skvělém kabátu.

    Na čem se dá zapracovat a nepochybuji, že to bude lepší, je soubojový systém a systém krytí. Tak snad to nebude taková katastrofa, jsem vážně zvědavý.

  • Bylo by fajn, kdyby to bylo jako Doom eternal, ale s mafiany, to by se mi libilo.

    • Proti gustu....

  • Hodně se na Mafii těším. Změn ve scénáři bych se nebál, protože udělat věrnou kopii příběhu 1:1 by hře ublížilo. Nějaké "tajemství" v příběhu je třeba. 

    • Effect

      Já bych po všech těch letech příběhu vytkl asi jen ten vstup Toma do organizace, ten byl fakt jako šíleně naivní a smysl to nedává. Krom toho by ale příběh krásně obstál i dnes, což je teda po 18 letech fakt výkon...Nebo to spíš svědčí o tom, že příběh ve spoustě hrách pořád stojí úplně za nic.

      • Příběh byl dobrý, ale bylo by to jako číst již jednou přečtenou knížku, také to není jako poprvé, protože chybí překvapení. 

        • Carnage666

          Já tohle měl u The Last of Us, hrál jsem až remastered verzi na PS4 Pro a prostě v tý hře je strašná spousta post-apo klišé takže když jsem to hrál sice s emi příběh líbil ale ve skutečnosti to bylo jak říkáš číst jednou přečtenou knížku a to jsem do tý hry šel naslepo.

      • delO

        ne, neobstál panebože. Jak může obsát příběh, který nemá ani jednu vlastní myšlenku a všechno je to obšlehnuto. Jako malý Jarin jsem si říkal, to je nejlepší story ever. Bylo mi 10. Od té doby jsem viděl vše od Coppoly, Scorseseho, Leoneho, De Palmy a dalších, takže se na to dívám úplně jinak. On i Vávra se nějak netají, že to obšlehl a sám zkritizoval příběh KC:D. Myslím si, že jeho hry nestojí na příbězích, je to to poslední, co bychom tu měli vyzvihovat.

        • Effect

          Podle mě obstál. O gangsterkách se Vávra  vyjadřoval, že se jimi inspiroval, určitě ne  že je to obšlehnutý, takže mu prosím nevkládejte do úst něco, co tvrdíte vy. Já mám čerstvě PS4 a mám teď čerstvě nahráno x her současné generace. Co si někteří tvůrci dovolí vypustit za příběh, je humus. A stejně to sbírá devítky a prodá x milionů kopií. Takže jsem přesvědčen, že by obstál. Že je to nejlepší story ever netvrdím, i když v tehdejší době to podle rozhodně platilo....Nevím, proč do toho taháte Kingdom Come (a chtěl bych vidět odkaz na tu údajnou Vávrovu kritiku, tomu ani nevěřím), to nemá s Mafií samozřejmě nic společného.

          • delO

            obstál pro lidi jaki ty, Takhle bych to ukončil. Pro lidi, co jsou dál by určitě neobstál.

            KC:D má s Mafii stejného spisovatele přiběhu a obě story stojí za vyliž si prd... Vávra to řikal na Hrej.cz. Si to dohledej.

            "Že je to nejlepší story ever netvrdím, i když v tehdejší době to podle rozhodně platilo."

            Žvást. V té době vycházely hry jako BG, Torment, KOTOR. Přimo z toku roku máme Neverwinter Nights.

            "á mám čerstvě PS4 a mám teď čerstvě nahráno x her současné generace. Co
            si někteří tvůrci dovolí vypustit za příběh, je humus. A stejně to sbírá
            devítky a prodá x milionů kopií."

            Tenhle prázdný žvást nemá cenu ani komentovat.

            • Effect

              Naučte se diskutovat. Jste tak odporně arogantní, že i ten Vávra by se u vás mohl učit. Nazdar.

              • Reakce na příspěvek:

                Tobě doporučuji větší rozhled, nebudeš se pak muset tak rozčilovat. 

      • Neobstál. Ten příběh je jen sbírka mafiánských klišé a vykrádačka Scorseseho a Coppoly. Ve své době to obstálo maximálně kvůli formě podání příběhu a tady v Česku díky dabingu. Nicméně film s takovým příběhem by se vysílal maximálně tak ve tři hodiny ráno na Nově. 

  • Wow  Wow Wow. Tak to je super zpráva. Obrázky nádherný. Jen doufam, že
    se zachová dabing a obličeje Dona, Franca a ostatně všech dulezitych
    postav, protože jak ne tak to třeba pro mě bude hodně veliké mínus.  S těma obličejeme hlavně aby nebyly umělé jako ve spoustě nových her.
    Počkám na první recenze nebo obrazky ze hry a pokud to tohle splní tak
    objednávám.  Někomu třeba tyhle dvě věci tam chybět nebudou, ale pro mě
    by to byla jen špatná kopie dobré hry.

    PS: Zrovna jsem za pulkou v öriginále :D

    • Já tam vidím známé tváře. Myslím, že zde podobnost bude. 

    • Effect

      To se těžko zachovává u 18 let staré hry. A podle screenů a teaseru ty obličeje  budou jiné. Já jim to za zlé nemám, je to pochopitelný.

  • Johnny

    Ja bych počkal a vydal to na UE5


  • Mám trochu obavu, že se nám tu rozmohl takový nešvar, dojit starý povedený hry a sypat sůl do ran nostalgie starých herních harcovníků.. teď teda koukám po remaku Mafie a prvního Gothicu.

    Jsem naivní když mám pocit, že dřív se hry dělaly s láskou a zápalem pro věc a dnes je znovu vydávají velký studia jen pro zisk, a tam to vlastně všechno začíná a končí?

    • Femt0

      Jiná doba. Dřív se hry dělaly pro užší skupinu lidí, náklady byly mnohem nižší, víc se riskovalo. Týmy se vešly do jedný místnosti, atmosféra byla více osobní, makalo se do rána, jedly se čínský nudle. Vývojáři neměli žádný speciální školy herního designu/grafiky jako dnes. Byli to často lidi od IT, inženýři, umělci, který jen bavilo hrát hry. Měli nějaký nápady, talent, uměli programovat. Dělali ty hry nejen pro úspěch, ale i pro sebe. Dnes je to o obřích týmech "profíků", o korporacích, hra je zakázka, musíš jít na jistotu, protože je v tom moc peněz. Je třeba oslovit masy a uspokojit akcionáře. S tím je samozřejmě spojen maximální důraz na zisk to, že vývojáři nemají tolik svobody.

      • dík za komentář, takhle nějak si to taky představuju. Zrovna když jsme pod tou Mafií, tak rád věřím tomu že nejen Mafii, ale i KC:D Vávra dělá tak trochu "pro sebe", nebo se to tím tvrzením alespoň snaží prodat, jiný větší studia už se tím neobtěžujou. A když jsem zmínil Gothic, tak na yt je supr dokument s piraněma, kde vysvětlujou jak se kvůli nízkýmu budgetu museli vejít do malýho herního světa -  a aby to nepůsobilo křečovitě vymysleli si příběh s bariérou a dali tak vlastně vzniknout komornímu akčnímu rpg, a to je myslím super, přesně jak píšeš, bylo nutný se nějak šikovně vypořádat s podfinancovaným projektem, a leckdy z toho vlastně díky tomu vzešla lepší hra.

    • To je jen selektivní paměť a nostalgie. Profesionální hry se jenom z lásky nedělaly nikdy. Prim hrál vždy od první až do poslední řady zisk, a je to tak dobře, protože mít zisk znamená úspěšně uspokojovat poptávku zákazníků. 

    • TheGGG

      hry se vždy dělaly proto, aby vydělávaly prachy... pokud nemluvíme o fan projektech a modech, vždy za tím byla vidina pořádnýho keše... tak to totiž v kapitalismu funguje... za lásku a zápal si nic nekoupíš.

      • To ano, ale přijde mi, že kdysi býval tak trochu někde jinde poměr: kvalita hry & snaha do ní vložená VS. lenost & nenažranost tvůrců/vydavatelů

    • Je remake a Remake. Například remake Warcraft 3, kde se kromě detailnějších textur postav zase toho tolik nezměnilo(tedy ne k lepšímu), který jen z lidí ždíme peníze díky značce a pak je tu Remake jako Resident evil 2, který je po všech stránkách povedenější než originál.

      Z těch obrázků, které jsou dispozici to zatím vypadá, že remake Mafie bude alespoň po audiovizuální stránce nesrovnatelný s původní hrou. Uvidíme, jak na tom bude hratelnost apod.

      • Carnage666

        No a pak je tu Re3 remake kterej teda nic moc.

      • Effect

        Si tak říkám, jak moc by to museli zprasit, aby to NEBYLO audiovizuálně nesrovnatelné s 18 let starou hrou....

        • Stejně, jako to zprasil Blizzard s Warcraftem 3?

          • Effect

            Warcraft je remaster, Mafia je remake na novém enginu...Jinak ale Blizzard považuju za nemravné zloděje, W3: Refunded je toho důkazem.

  • Carnage666

    V dnešní době remaků se bojím jen toho že budou machrovat s novými gameplay mechanikami ale pak zjistíme že vymazali půlku hry nebo spoustu dobrých misí. Viz. RE3 remake a možná FFVII Remake ( tam se díky konci možná dá mluvit o sequelu) ale nic to nemění na tom že takovej Square hodně vytahoval to že bude spousta nových side questů ale ten čas klidně mohli věnovat tomu aby hra byla "celá". To je jediný čeho se bojím, že třeba vymažou vedlejší mise s Lucasem nebo něco jinýho a pak řeknou ale zase se koukněte jak hezký to máme.

  • pekny ale obavam se ze to nebude mit moc spolecnyho s puvodni verzi krome hlavnich pribehovych deju 

    • Otázkou je, jestli krom halvního děje je v dnešní době ještě o co stát? Třeba pokud kompletně předělají soubojový systém (který byl fakt hodně krkolomný), tak myslím, nemůžou ničemu uškodit. Pokud trošku oživí, co se dějej na uliích - aby celá interakce v celém městě nebyla jen o tom, že dostaneš pokutu za jízdu an červenou, tak to té hře taky prospěje.

  • vindalooo

    Dabing je u mne 30% atmosféry a jeden z hlavních důvodů. Bez něj to nebude ono.

    • Kissino81

      No vidíte, mě dabing dokáže dokonal zkazit atmosféru. Jasně dost záleží na kvalitě, ale pořád je to prostě zmršený originál.

      • vindalooo

        Pravděpodobně jsem to špatně napsal. Dabing u Mafia 1 je pro mne 30% atmosféry.

      • já se taky na dabovanej film nepodívám (když mě teda někdo nepřiváže ke gauči) ale zrovna u první Mafie.. vždyť ta česká stopa je tam úplně skvostná, kéž by se nám znovu dostalo podobné kvality

      • Český dabing v Mafii 1 je zmršený originál? Vždy´t Mafia 1 je česká hra, kde čeština je originál a angličtina je přeložená verze.

        • Česká hra je to původem, ale texty a dabing plánovali hlavně pro anglický trh včetně motion capture (najali na to i italoameričany a konzultanty). Českej dabing pak přidali pro český trh. 

          • Já bych řkel, že tam z přirozenosti té češtiny bylo dost znát, že to napsal čech a psal to česky. A i ve dvojce byly chyby v překlatu spíš obráceně (třeba když řešili délku péra, tak v angličtině mluvili o 20ti palcích, což byl očividně blbý překlad z českých 20cm. A nebylo to plánováno v originále jako 20ti palcovej pták, s tím že při špatném překladu do češtiny se to tím náhodou opravilo)

        • yeniczek

          V Mafii bylo klapání pusou naanimovaný na angličtinu, takže...

      • uher

        Ale vždyť ten českej dabing byl originál.

  • Houdini

    Mafia remake? 

    Jednotka: Shut up and take my money!

    Dvojka: Dorobiť!

    Trojka: Rýchlo zabudnúť, že existovala...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit