Předělávka první Mafie vypadá nádherně, podívejte se na obrázky
-
To ano, ale přijde mi, že kdysi býval tak trochu někde jinde poměr: kvalita hry & snaha do ní vložená VS. lenost & nenažranost tvůrců/vydavatelů
-
Jednička je hra, kterou s sebou z nostalgie tahám v ntb a jednou za čas jí zapnu a pokusím se splnit nějaký úkol v extrémní jízdě, nebo jí rozehraji od znovu - tak moc velká srdcovka to pro mě je. Vážně bych si přál, aby předělali jedničku do nových kulis, ale zachovali ducha hry, tedy aby ve hře zůstala:
1) Pomalá auta s uvěřitelnou fyzikou a možností manuálního řazení, díky kterým se člověk těší na další o trochu rychlejší odemčený vůz, neřkuli tuningové speciály z extrémní jízdy, a díky kterým je poslouchání Ralphova koktání snesitelnější.
2) Otravná policie, kvůli které si člověk občas radši zapne omezovač, aby jí nemusel pořád řešit + bezmocné pískající pochůzkáře, kterým stačí s úsměvem ujet
3) Závod, který byl napínavý až do samotného konce a nikdy jste si nemohli být jistí, že to 100m před cílem nechtíc neotočíte na střechu a nepojedete znovu od začátku
4) Systém lékarniček místo autohealu.
Jelikož už mi ale není 10, tak doopravdy doufám akorát v tu uvěřitelnou fyziku aut. Umíte si představit, že by si tu hru dneska někdo koupil na relax na konzoli a během přejezdu města ho začla honit policie kvůli jízdě na červenou, načež by ho dostala, protože jejich auta jsou VŽDY rychlejší. těžší a odolněší, než ta vaše (pokud tedy nemáte ten obrněný speciál z extrémní jízdy, to je snad jediná vyjímka :-)), a on musel jet znovu od Salieriho Baru? :-D To prostě nemá šanci v takovém korporátu, jaký vyvinul Mafii 3, projít. Proto mám trochu strach, že v tom uvidím akorát tuny promarněných šancí udělat skvělou hru ve skvělém kabátu.
Na čem se dá zapracovat a nepochybuji, že to bude lepší, je soubojový systém a systém krytí. Tak snad to nebude taková katastrofa, jsem vážně zvědavý.
-
Ani ta dvojka nebyla marná, pamtuji si jak jsem prvních 15-30 minut (na core 2 duo s quadrem) koukal na tu grafiku a příjemný start příběhu, ale pak se to zlomí a říkáte si kde je ta hra?
Prostě prázdno a nazdar, posbírej si Playboye a nazdar
-
Já tohle měl u The Last of Us, hrál jsem až remastered verzi na PS4 Pro a prostě v tý hře je strašná spousta post-apo klišé takže když jsem to hrál sice s emi příběh líbil ale ve skutečnosti to bylo jak říkáš číst jednou přečtenou knížku a to jsem do tý hry šel naslepo.
-
Příběh byl dobrý, ale bylo by to jako číst již jednou přečtenou knížku, také to není jako poprvé, protože chybí překvapení.
-
dík za komentář, takhle nějak si to taky představuju. Zrovna když jsme pod tou Mafií, tak rád věřím tomu že nejen Mafii, ale i KC:D Vávra dělá tak trochu "pro sebe", nebo se to tím tvrzením alespoň snaží prodat, jiný větší studia už se tím neobtěžujou. A když jsem zmínil Gothic, tak na yt je supr dokument s piraněma, kde vysvětlujou jak se kvůli nízkýmu budgetu museli vejít do malýho herního světa - a aby to nepůsobilo křečovitě vymysleli si příběh s bariérou a dali tak vlastně vzniknout komornímu akčnímu rpg, a to je myslím super, přesně jak píšeš, bylo nutný se nějak šikovně vypořádat s podfinancovaným projektem, a leckdy z toho vlastně díky tomu vzešla lepší hra.
-
Warcraft je remaster, Mafia je remake na novém enginu...Jinak ale Blizzard považuju za nemravné zloděje, W3: Refunded je toho důkazem.
-
A tak určitě, každý máme svůj názor, mě prostě chytl víc český :). U KC:D je to jasné, to se shodneme. :)
-
Tobě doporučuji větší rozhled, nebudeš se pak muset tak rozčilovat.
-
Naučte se diskutovat. Jste tak odporně arogantní, že i ten Vávra by se u vás mohl učit. Nazdar.
-
obstál pro lidi jaki ty, Takhle bych to ukončil. Pro lidi, co jsou dál by určitě neobstál.
KC:D má s Mafii stejného spisovatele přiběhu a obě story stojí za vyliž si prd... Vávra to řikal na Hrej.cz. Si to dohledej.
"Že je to nejlepší story ever netvrdím, i když v tehdejší době to podle rozhodně platilo."
Žvást. V té době vycházely hry jako BG, Torment, KOTOR. Přimo z toku roku máme Neverwinter Nights.
"á mám čerstvě PS4 a mám teď čerstvě nahráno x her současné generace. Co
si někteří tvůrci dovolí vypustit za příběh, je humus. A stejně to sbírá
devítky a prodá x milionů kopií."Tenhle prázdný žvást nemá cenu ani komentovat.
-
Jiná doba. Dřív se hry dělaly pro užší skupinu lidí, náklady byly mnohem nižší, víc se riskovalo. Týmy se vešly do jedný místnosti, atmosféra byla více osobní, makalo se do rána, jedly se čínský nudle. Vývojáři neměli žádný speciální školy herního designu/grafiky jako dnes. Byli to často lidi od IT, inženýři, umělci, který jen bavilo hrát hry. Měli nějaký nápady, talent, uměli programovat. Dělali ty hry nejen pro úspěch, ale i pro sebe. Dnes je to o obřích týmech "profíků", o korporacích, hra je zakázka, musíš jít na jistotu, protože je v tom moc peněz. Je třeba oslovit masy a uspokojit akcionáře. S tím je samozřejmě spojen maximální důraz na zisk to, že vývojáři nemají tolik svobody.
-
Podle mě obstál. O gangsterkách se Vávra vyjadřoval, že se jimi inspiroval, určitě ne že je to obšlehnutý, takže mu prosím nevkládejte do úst něco, co tvrdíte vy. Já mám čerstvě PS4 a mám teď čerstvě nahráno x her současné generace. Co si někteří tvůrci dovolí vypustit za příběh, je humus. A stejně to sbírá devítky a prodá x milionů kopií. Takže jsem přesvědčen, že by obstál. Že je to nejlepší story ever netvrdím, i když v tehdejší době to podle rozhodně platilo....Nevím, proč do toho taháte Kingdom Come (a chtěl bych vidět odkaz na tu údajnou Vávrovu kritiku, tomu ani nevěřím), to nemá s Mafií samozřejmě nic společného.
-
ne, neobstál panebože. Jak může obsát příběh, který nemá ani jednu vlastní myšlenku a všechno je to obšlehnuto. Jako malý Jarin jsem si říkal, to je nejlepší story ever. Bylo mi 10. Od té doby jsem viděl vše od Coppoly, Scorseseho, Leoneho, De Palmy a dalších, takže se na to dívám úplně jinak. On i Vávra se nějak netají, že to obšlehl a sám zkritizoval příběh KC:D. Myslím si, že jeho hry nestojí na příbězích, je to to poslední, co bychom tu měli vyzvihovat.
-
Pravděpodobně jsem to špatně napsal. Dabing u Mafia 1 je pro mne 30% atmosféry.
-
To je jen selektivní paměť a nostalgie. Profesionální hry se jenom z lásky nedělaly nikdy. Prim hrál vždy od první až do poslední řady zisk, a je to tak dobře, protože mít zisk znamená úspěšně uspokojovat poptávku zákazníků.
-
Neobstál. Ten příběh je jen sbírka mafiánských klišé a vykrádačka Scorseseho a Coppoly. Ve své době to obstálo maximálně kvůli formě podání příběhu a tady v Česku díky dabingu. Nicméně film s takovým příběhem by se vysílal maximálně tak ve tři hodiny ráno na Nově.
-
hry se vždy dělaly proto, aby vydělávaly prachy... pokud nemluvíme o fan projektech a modech, vždy za tím byla vidina pořádnýho keše... tak to totiž v kapitalismu funguje... za lásku a zápal si nic nekoupíš.
-
Já bych řkel, že tam z přirozenosti té češtiny bylo dost znát, že to napsal čech a psal to česky. A i ve dvojce byly chyby v překlatu spíš obráceně (třeba když řešili délku péra, tak v angličtině mluvili o 20ti palcích, což byl očividně blbý překlad z českých 20cm. A nebylo to plánováno v originále jako 20ti palcovej pták, s tím že při špatném překladu do češtiny se to tím náhodou opravilo)
-
Proti gustu....