Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle epizoda krásně ukazuje, že kvalitní vyprávění stojí a padá na detailech a kontextu. Většina scén je ze hry přejatá jak přes kopírák, ale vždycky tomu něco chybí. Ty drobnosti, které hře dodávaly věrohodnost a napětí. David od začátku působí jako záporák. Zombíci se neobjeví vůbec a Ellie tak nedostane šanci sblížit se s Davidem. Jeho kongregace přináší jen díry v příběhu a ve druhé polovině epizody se na ní úplně zapomene. Na původně vypočítavého predátora tady naroubovali další a další záporácké klišé (zlý kněz, random mlácení následovníků, proslov o tom jak hrdinka "není zas tak odlišná"), ale dali mu sotva polovinu stopáže. Kanibalové se bojí, že nebudou mít co jíst, ale v kůlně jim visí 3 vypasené mrtvoly. Zatímco ve hře musel Joel odtáhnout šokovanou Ellie od Davida, tady se prostě spawne u dveří potom, co se všechno vyřeší, a společně odcourají k jezeru (WTF proč?), aniž by si jich kdokoliv z minimálně 20 osadníků všiml. Dokonce i kamera je ve hře lepší, např. ve scéně výslechu, která je ve hře z většiny udržována v 1 intimním záběru. Zkrátka to vypadá, jak kdyby se snažili adaptovat události, aniž by věděli, proč se staly tak, jak se staly. Což je překvapivé vzhledem k zapojení herních tvůrců.

    Je to pořád jedna z nejlepších hraných herních adaptací, ale to bohužel není vysoká laťka. Většina přidaných dějových linek je tu zbytečná, na hlavní příběh mají minimální vliv a jen ubírají čas, který bych rád strávil s hlavní dvojkou. Začalo to hezky, ale celkově je to za mě spíš lehké zklamání.

  • dworkin

    Nejlepší je scénka, a záměrně píšu scénka, jak v kůlně visí u stropu vykuchané lidské trupy bez hlavy, ale přestože visí "hlavou" dolů, tak si ruce cudně přidržují před rozkrokem.

    To je Amerika v kostce.

  • KronosDeret

    Beru to jako normální seriálovou zkratku, záporáci jsou zkrátka opravdu episodní role a krátké je i okno expozice, vývoje a finálního konfliktu. Kdyby se Joel se svým stavem trochu víc pral, kulhal, útočil ze zálohy kvůli oslabení, fungovalo by to líp, ale co už. Magické herní uzdravování, prostě chvíli počkal a doplnili se mu životy.

  • Díky za zhodnocení dojmů, mám úplně stejný názor na tento díl. Je to uspěchané, a proto nic nevynikne, tak jak má. Třetímu dílu dali hodinu a čtvrt a zde při tak důležitém bodu formování Ellie v nemilosrdnou Ellie dali jen 50min a tím finální dojem pokazili. Tato konkrétní zápletka by si zasloužila klidně dvě epizody, byl to jeden z nejsilnějších momentů v obou hrách, zejména pak pro Ellie. Cordyceps jako by už byl úplně ze hry. Minulý díl stejně urychlený, tam a tady ta akce právě měla být. Stísněnost, jaká v tomto dílu pro diváka měla být, dokázaly navodit třeba The Walking Dead seriál (zhruba do 5. série a ještě první legendární příchod Negana na scénu s Lucille) anebo film Cesta s Viggo Mortensenem. Zde jsem to neměl, ve hře samozřejmě ano. Snad to v posledním díle napraví, ale nedávám tomu moc šancí. Seriál je skvěle natočený se skvělými herci, ale prostě nepovedlo se jim to převést (kromě muzea). Pro nehráče možná víc fajn, ale i tak uspěchané. David, Kathleen a James (Joel) si zasloužili hlubší vybudování charakteru. Právě pro tu rychlosr Elliina hysterie nepůsobila přesvědčivě. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit