Přejít na výpis diskuzí
Představení Battlefield 4 potvrzeno na 26. března
17.3.2013 | Petr Poláček
222 příspěvků
-
PODLE ME bude bf4 stejna debilita jako bf3,tecka picuvka mrdarna hotovka,
-
Moj osobny nazor je taky, ze BF4 ked tak startuje az prilis skoro po BF3. Netusim sice, ako to bude vyzerat, ako to prijmu hraci a pod., ale mne zatial uplne maximalne staci BF3, ved este i teraz ho nemam riadne "zmaknuty", napr. na posledny datadisk vlastne cakam do 26.3., kedze si ich kupujem samostatne (nemam Premium verziu). Mozno mi to len tak pripada, ale podla mna ohlasenie stvrteho dielu prichadza kapanek skoro. Mohli pockat aspon do jesene tohto roka. Lenze... to by to cele nemohlo vychadzat pod EA, vsakze... *7*
-
-
No ono ohlášení klidně můžou vydat. Jde o to, aby hráčská komunita mohla být masírovaná co nejdelší dobu před vydáním. Tím že ohlasí BF4 ještě neznamená že si ho zahrajeme. Myslím si, že samotná hra vyjde až tak na zimu 2013. A to i ten datadisk End Game budu mít ohraný *5*
-
-
Niektore nazory tu... no comment.l
Ja som to hral uz od bety a stale s k tomu vraciam. Je to proste dobrá hra.
Ale technické problémy mám stále. Od začiatku aj po "end game" mam proste problemy (aktuálne žlte cesty a sem tam nejaky drop... to ma dosť sere)...
Pri release som dokonca ani nejaky ten mesiac nemohol hrat lebo mi to jednoducho nešlo.
Ale zopakujem - momentalne top v multiplayer fps hrách. -
-
Ty žlutý cestou jsou způsobený jedním vadným Windows updatem. Tohle zrovna nevypadá na chybu DICE, výjimečně. Odinstaluje KB2670838 update a bude to zase ok *3*
-
-
Zatial som to nejak neriešil no, takže som moc nezisťoval.
Každpoadne dik za info. Vyskušam. :)
-
-
p.s.: Aj napriek tomu ze som mal vždy nejaky technicky problém - narámne som sa bavil.
O BF4 nepochybujem - baviť bude.
-
-
Bf3 me bavilo bohuzel je to zabugovane a EA na hrace co maji technicke problemy z vysoka se*e ! Dodnes mi nejde spustit co-op s kamaradem ! presto ze s ostatnimi public hraci funguje.. Od noveho dlc end game jsem se jako premium hrac nedostal do noveho obsahu a posleze mi prestala fungovat cela hra ! Hra zacala fungovat az po 14 dnech , kompletni reinstalaci a smazani z PC. Forum plne stiznosti lidi co maji stejny problem jako ja. Moderatori davaji porad stejne dementni typy bez jakychkoli vysledku. O cheaterech kteri vladnou skoro na kazdem vetsim serveru ani nemluve. Dokud bude za hrou stat origin a EA tak me BF i pres to ze je to supr hra vubec nelaka ! Jo a co sem slysel DLC bude z ciny takze na ww2 nebo scifi jako tomu bylo u predchozi (jeste nedoku*vene serie) zapomente !
-
-
Ad cheateri, treba ich natocit a nahlasit, ale kopec ludi len mavne rukou, odpoji sa znechutene z hry a dalej neriesi, co osobne povazujem za chybu. Za celu dobu co som to hral som sice narazil akurat na jedineho ocividneho cheatera, ma zastrelil ked som sedel v tanku lol, ale som ho zFRAPSoval, nahlasil a za dva dni uz ten profil nenaslo.
-
To zní jako by ses měl naučit s počítačem. Nikdy jsem žádný z tvých problémů neměl a to mám odehráno 300 hodin.
-
-
Raději bych byl 26. března překvapen z představení Mirror's Edge 2 *2*
btw, proč nevymysleli nějakej novej artwork? (imho úplně stejné jako všechny k bf3...) -
Konecne ! To bude hra roku !!!!!!y E s
-
Neviem ako Vy, ale ja som proste už "prepchatý" tými "modern war" "future war" a neviem ako to ešte nazvať. Mohli by sa skôr krásne vrátiť späť k I. svetovej vojny.
Ľudia od BF dokážu spraviť epické mapy a taká mapa, kde sa dá použiť nervový plyn a musíte hrať len v starej stiesnenej plynovej maske s puškou a bajonetom na frosbite II by nebolo od veci, spraviť jednoducho odbočku od toho všektého moderného :) -
-
No vidiš a před pár lety jsem tohle četl, když se nadávalo jak už mají všichni tý druhý světoví dost :). Oni prostě musí všechno hnát do extrému, až toho všichni mají plný zuby.
-
vždycky jsem si myslel, že tyhle hry hrajou magoři a teď se to potvrdilo *3*
-
-
nebuď na sebe tak zlý
-
-
prave, takova bitva u Verdunu je mazec se kterym se zadna moderni akce nemuze srovnavat, navic ve hrach skoro nezmapovana.. uz jen ta uvodni salva z 800 kousku artilerie by na Frostbite enginu musela byt kulervouci
-
-
Jo, 10 FPS na lubovolnom stvorjadre :)
-
-
-
No ja se jen obavam, aby z toho nebyl proste jen takovy vetsi datadisk, kdyz to ma prijit takhle brzo po tretim dile.
Zmeny v gameplay bych si moc neocekaval a pokud ano, tak spise opet priblizeni k jeste vice akcnejsimu pojeti ala CoD, takze zrejme opet nic pro me.
Ale tak uvidime, treba prekvapi, i kdyz tomu moc neverim. -
Já bych uvítal nějaké hard military sci-fi. Jak soudobé "realistické" tak historické "realistické" (WW2, Nam...) válečné FPS (ono všeobecně) hry mě neoslovují. Nemluvě o mém osobním problému se bavit u hry třeba z WW2.
Ono je to vlastně jedno. Těžko tam bude SP kampaň aspoň na 15 hodin, takže je malá pravděpodobnost, že mě BF4 osloví. MP mě neláká. -
-
Hard military sci-fi? Takže vesmírné bitvy vedené na vzdálenost, na kterou bojující strany ani neuvidí. Využívání autonomních robotů a nanotechnologií... Lidi nadávají už teď na ARMU, že je moc rozlehlá a málo "akční" a co teprve u podobné hry. *1*
-
-
Vesmírné bitvy ať si bojují třeba obříma flusačkama na radioaktivní hrášek. To je mi celkem putna. Mě jde o boj na plenatách.
PS: Ona i taková FPS hra za příslušníka Imperial Guard by mi taky nevadila. I když tam už je na můj vkus trochu moc magie, cizáků atd. *1* -
-
Imperial Guard by byla boží. Jen by tam museli nějak implementovat faktor vysoké úmrtnosti = smrt na 1-2 rány a extrémně rychlý respawn, aby to navozovalo pocit obrovských počtů gardistů. *15*
-
-
A co takhle hard military sci-fi na planetě O.o Bavíme se totiž o Battlefieldu...
-
-
A o čem asi píšu v souvislosti s roboty a nanotechnologií. Nebo myslíš, že v hard military sci-fi by to do sebe kropili vojáci z 50m? *1* Když hard sci-fi tak bez kompromisů, ale vy si to asi představujete jako další klon Planetside, či co. *1*
-
-
Ty to prostě nepochopíš...
Muselo by to být v rámci mezí, aby to byl stále Battlefield... Navíc proč by se nemohli kropit z 50ti metrů? Podle mě je daleko pravděpodobnější, že se za 100 let bude stále válčit vojáky na zemi, a ne ve vesmírných lodích, popřípadě s roboty... -
-
Tady je otázka o co a s kým se bude bojovat. Ale myslím si, že většinu akcí by zvládly obstarat automatická střeliště ať už pozemní, tak vzdušná (+ drobná ochranka a dokovací stanice přesouvající se za nima/nad nima v dostatečně obrněném dopravním prostředku- chybu s nechráněním techniky armády udělaly už v letech 1917-1941 a nemyslím si, že by ji někdo opakoval) Ale nějaké masové nasazovnání pěchoty už nebude účinné- koneckonců to není již nějakých 50 let vzhledem k narůstající palebné síle (a mít navíc takového malého obrněného broučka, schopného nést desítky a možná i stovky kg výzbroje a autonomně ji užívat. Který navíc nemá strach a vždy přesně míří... Mně by se proti něčemu takovému bojovat nechtělo)
-
Babylon 5 se naopak celkem drží kosmické fyziky - rotace stanice, červí díry atd, ale za hard sci-fi bych ho rozhodně nepovažoval, na to je příliš podobný Star Treku. Za Hard SF považuju Odhalený vesmír, Diasporu nebo Slepozrakost, protože tam nevymýšlí fantasmagorie (bez urážky), ale drží se současného modelu vesmíru nebo nejnovějších teorií. Samozřejmě, pro běžného čtenáře to nemusí být záživné.
Ad roboti - mrkni se na projekty DARPA, sice to nejsou ještě provozuschopní, ale terminátory už to připomíná. *3*
Ad věrohodnost Battlefieldu - vždyť je to úplně stejná arkáda jako CoD! *15* Proti arkádám nic nemám, ale když je někdo začne považovat za něco víc než jen to, tak končí všechna sranda. -
A myslíš tedy že se bude bojovat kde? Na poušti?
Samozřejmě, že se bude stále bojovat z zástavbách...
Roboty nemyslím ty malé robůtky a drony, ale velké obrněné stroje smrti. Toho se ještě dlouho nedočkáme.
Hard Sci-Fi je spíš o tom, reálně popsat všechny vědecké výjevy. Nemusí být nutně reálné (Například Babylon 5 se počítá mezi Hard Sci-Fi, protože si určuje jednoznačná fyzikální pravidla a potom se jich drží.)
Navíc věrohodnost Battlefieldu mi připadá dostatečná. Je to takový krásný střed. Ani CoD ani ArmA mě nebaví. -
S roboty se válčí už dnes....a z padesáti metrů se kropilo naposledy někdy během třicetileté války (když pominu přestřelky v zástavbě, samozřejmě). *15* Hard sci-fi, pokud si to zatím nezaregistroval, si zakládá na co největší věrohodnosti a principech reálné fyziky, takže se to z principu příliš nehodí pro arkády typu CoD nebo Battlefield. Bez toho slůvka "Hard" by to ovšem šlo, ostatně Battlefield 2142 už existuje, no ne? *3*
-
-
-
-
-
Sci-fi battlefield raději nééé, když si vemu jak šíleně oslňuje v BF3 ta supernova které říkají slunce, plus ty filtry... sci-fi battlefield by asi způsoboval epileptický záchvat *2*
-
Já bych chtěl postapo prostředí, třeba jako v Mad Max 2. Takové dobývání základny a nahánění cisterny s benzínem. Ale tomu by spíš slušel koncept Planetside než Battlefield.
-
Já furt doufám, že do BF4 vyjde 2144 DLC (už jenom díky hintu v End Game)
2143 mě z celé série bavil fakt nejvíc. -
-
Máš v tom zmatek, BF z budoucnosti se jmenuje BF2142, ne 2143. BF2143 by se měl jmenovat další díl z budoucnosti, který podle mě bude, těch náznaků na něj je hromada. Nejenom ta kosmická loď na Operation Riverside v End Game, ale nápis 2143 je dokonce i na jednom kontejneru na Wake Islandu ;)
-
-
tak sem se spletl, myslel sem 2142, ale příští díl v budoucnosti bude 2144, protože bude BF4
-
-
To si nemyslím. Oni totiž 2142 neberou jako plnohodnotný díl série, ale jako odklon od ní (stejně jako Bad Company), proto se BF3 jemnuje BF3 a ne BF4 (1. díl - BF1942, 2. díl - BF2, 3. díl - BF3 (ne BF2142)). Pokračování by se tedy logicky mělo jmenovat 2143 a jak jsem říkal, odkazuje na něj i ten nápis na Wake Islandu (http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/battlefield-2143-wake-island-570x318.jpg)
-
-
Já tě chápu, ale podle mě je logičtější, aby to číslovali jak se to řekl já... Aby to nemátlo američany :D
Navíc to nejspíš bude DLC pro BF4...
-
-
-
-
-
Jak už tady padlo, tak CoD: World at War je dobré sci-fi, to by se ti mohlo líbit :-D
-