Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě přijde neuvěřitelné jaké parametry ten stroj měl.Není nic překvapivého že takovéto hry dělal jeden člověk. Dnes se vylaďují stíny nasvícení vlání vlasů ve větru atd. Před tím prostě udělali tečku a hotovo.
  • Robotron3
    V tom roce jsem se narodil. Proto mám asi nejradši ze všech herních žánrů adventury *4*
    • davidBray
      dědek zdraví dědka :)
      • jsem taky ročník 1879
    • Dneska hrajou hry i dědci?
      • Což o to. Jen kdyby tihle "dědci" to alespoň ke věku měli pořádně srovnaný v hlavě. Ale soudě dle kolegova nedávnýho jakýsiho blití na jiný platformy je to stejná guma jako nějakej nevyzrálej smrad. Holt může mu bejt čtyřicet, ale podle názorů je to prostě pořád kus vola.
        • Vtipné, že to říkáš zrovna ty :D
      • Robotron3
        Hrajou smrkáči jako ty i dědci a babičky. Hraje ten, koho to baví.
  • TheGGG
    To jednobitové nic bych hrou nenazýval.
  • Jak se dělaly hry v roce 1979? Pořádně, ne jak dneska.
    • Robotron3
      Jestli ti přijde Adventure z roku 79 lepší a kvalitnější hra než co se dělají dnes, tak asi nemáš něco v hlavě v pořádku. *15* Ta hra má dnes už cenu prakticky jen z toho historického a průkopnického hlediska. Což je samozřejmě obdivuhodné...
      • On ale nepsal o tom, jestli Adventure je lepsi hra nez Dragon Age (i když tim si nejsem třeba jisty), ale o tom, JAK se delaly hry :) A tam je uz opravdu nejiste, co bylo lepsi :)
        • Robotron3
          Tak to už je uplně nesmyslný srovnání. Takováhle primitivní hra (a to je ještě slabý slovo), se absolutně nedá srovnávat s tim co se dělá a jak se to dělá dneska.
          • Robotron3
            Vim o programování dost, je to moje práce. Jak se dělaly hry v roce 79 se absolutně nedá srovnávat s dneškem, protože to je jako porovnávat hrušky s jablky. V dnešní době nelze tak optimalizovat kód na hardware, nelze psát hry v assembleru, nejde to takhle dělat, protože hry jsou dnes mnohonásobně obsáhlejší a vyspělejší a jsou uplně jiné priority. U malých na dnešní dobu primitivních her byla nutnost optimalizovat kód, jinak to nešlo. Dnes je to uplně obráceně.
            • Přesně tak - hruška a jabka - právě v tom to je. Dříve dělali hry programátoři, dnes je dělají grafici (neberte doslova). Je to jen moje teorie a nechci se rozhodně dotknout grafiků, ale mám takové tušení, že programátorský intelekt (a tehdy opravdu nebylo programování pro každého), analytické schopnosti, atd., to vše se promítalo do výsledku.
            • ja ale skoro vubec nemel na mysli programovani :) pod pojme "delaly se hry" se prece neskryva jen psani kodu...
          • Paulcz
            Jenže programování primitivní nebylo. Vyžadovalo obsáhlé znalosti hardware atd. dneska to jednoduché je, stačí použít danou knihovnu a její funkce. Na jednu stranu je super, že je programování přístupnější, ale má to svou cenu - vzniká tak velmi neoptimalizovaný software, drivery atd.
          • To opravdu nechápeš věci jako optimalizace kódu apod. ?
            Tak nereaguj :-)
          • já to vzdávám...
  • Pokud si vzpominam, tahle hra inspirovala (kromě dalších her) Ernesta Clinea k napsání skvělé knížky Ready Player One :) Jinak pěkný článek!
    • Naprosto famozni kniha!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit