Přejít na výpis diskuzí
Příběh remasterování Grim Fandango upozorňuje, že ani hrám se nevyhýbá zub času
14.6.2015 | Ladislav Loukota
6 příspěvků
-
¨Vemu kod,vytisknu,hotovo,zalohovano na skoro vecne casy.
-
-
A grafiku a hudbu taky vytisknes ty tupce? :-/
-
-
V kódu ? Klidně ; )
-
-
-
Popravě jediné co se dost špatně shání jsou originální podklady , protože finální originál nejlépe zálohuje sám internet ...(V GOG přeprodeji by za existenci Abandonware ringů mohli být rozhodně vděční )
Stejně nevěřím tomu , že u Grim Fandango remastered se našlo 100% souborů z kterých vzešel originál (i přes duplikování DLT pásek - jako vždy něco chybí ) . Na druhou stranu z minimálně užívaného 8 let starého HDD jsem i po formátu dokázal bez větších problémů dostat čitelná data z té doby a rok 98 už byl na herní pravěk docela přetechnizovaný .
Opakovanému pracnému renderování z originálních zdrojů bych věřil , pokud bych neviděl , co dokáže vykouzlit PCSX2 s HD nastavením sama . HD remaky prostě nejsou jen o těžké poctivé práci , Silně věřím , že s mocnými nástroji dnešní doby je HD remake otázkou několika desítek člověko hodin ve srovnání s originálem -
...remaster... hd remaster. Nemam na to uz silu. Vzdavam to.
-
Vdaka za clanok. Skvele citanie na zaujimavu temu. Inak, uz davnejsie sa v ramci svojich uvah archivovanim (ci uz citatelnostou a vykonatelnostou SW kodu alebo fyzickych medii) zaoberal Michal Rybka na PCTuningu. A celkove remastrovanie ako moda? Ma vyznam pri veciach typu Grim Fandango alebo starsich ako 5 r., ale v mnohych pripadoch ked vidim remaster remastru, tak ide len o plytvanie casu (hracov aj vyvojarov) v lepsom pripade, v horsom rovno o marketingovy nezmysel. Na druhej strane zase mame dilemu ci remaster alebo ''novy'' diel, ktory je len recyklatom. A tu je to zase o odvahe riskovat u vydavatela (v tomto sa pacil pristup EA v case Mirrors Edge, kedy sa snazili, ale hraci ich moc nepodporili pri predajoch). Takze chybu vidim na vsetkych zucastnenych stranach.