Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cypri
    Plánuju tu hru na PC koupit, ale chci se zeptat:
    Je ta hra na nejtěžší obtížnost nějaká výzva? Nechci jít udělat dva švihy do téměř se nebránícího se nepřítele, slyšet hlášku quest completed a takhle dokola. Je to aspon trosku těžky? Dneska jsou totiz vsechyn ty hry moc jednoduchy a to pak neni ono kdyz proste vite ze vas nepritel skoro nemuze zabit.
    • Pokud nejsi totalni rpg/akcni jelito, tak pro tebe hard nebude nic obtiznyho.
      • Cypri
        tak to za zakoupení nestojí.
        Dík
        • lahkle ci tazke komplet prejst to zabere 200 hodin. a ked budes citat vsetky dialogy tak aj 300. za kupu to urcite stoji.
          • Když je to lehký, tak tě to ani těch 60 hodin bavit nebude .. je pravda, že dnesni hry sou v ty obiznosti opravdu trošku vedle. Těšim se na konverzi Dark Souls !
  • prosim vas poradíte mi jestli v teto hre jsou nejake portali mezi lokacema. a jestli jo jak je pouzit
    • zapni si world mapu a pak se muzes volne teleportovat mezi lokaceme, ktery jsi uz navstivil
  • mohli tiez navysit lvl cap, osobne nechapem na co je v hrach vobec nejaky, ved koho by uz bavilo vyeexpovat postavu na moboch, ktore davaju 100xp a ty potrebujes na lvl povedzme 150k exp, to by predsa nikto nerobil, iba ak nejaky retard, ale kedze v tejto hre je cap 40, tak ked uz 15% vecsie uzemie tak lvl cap na 45 alebo neviem by bolo pekne tiez, ale si myslim, ze urcite dojde aj ktomu, inak osobne ma viac bavia a vzdy bavili RPG s odmenami aspon klasickych expov, lebo faktom je ze skyrim bol sice fajn, ale neskor uz side questy a ich odmeny boli na smiech doslova, zo zaciatku hry super pomoc, okolo lvl 50 uz len nuda, tu ma questy nenudia baviam ma stale a nezyskavam iba prachy ci vecne odmeny ale aj odmeny v podobe expov. Najlepsia odmena v skyrime bola pre mna ked za quest sa navysili body v nejakej z vlastnosti ( schopnosti ) pretoze to sa vlastne rovnalo tomu ze si dostal expy :), mohlo ich byt v skyrimu kusok viacej
  • BOMBA to sem rad , jaspon to neni prazdna hra jak naky skyrim .
  • Ještě level by mohli zvednout a co se týče velikosti, snesu to klidně i o 100% větší *1*
  • Koupil sem PC verzi na STeamu a dohral podle statistik za skoro 68 hodin cisteho casu jako mag na hard mode. Mozna casem zkusim jeste jednou za wara nebo nejakou kombinaci. A nebo respec kvuli DLC. Prvni DLC s equipem a zbranemi mi pripada k nicemu. Kazi to zazitek z vybirani truhel apod. Clovek se netesi, co tam najde kdyz ma na sobe fialove "epix" ;)
    • Veskoslav
      To jde koupit na Steamu? Ksakru, já to koupil na Originu, protože jsem si myslel, že to na Steamu nebude. Moje chyba.
      • Ringwraith
        Jo, Amalur je na Steamu. Já z něho hrál demo.
        • Veskoslav
          No já právě hrál demo z Originu (všiml jsem si ho jenom proto, že jsem hrál ME 3 demo:-D)
  • Ta hra teprve vysla ne? A uz je DLC? Hruza
    • Dle poctu nesouhlasnych minusu uz se nedivim vyvojarum. On si to DLC nekdo koupi i kdyby vyslo v den vydani hry. A dalsi penize za veci,ktere drive bezne byly soucasti zakladni hry,ty se prece hodi vzdy. *2*
    • Veskoslav
      Tak aspoň, že základní hra mně za ty peníze rozhodně nezklamala. Naštěstí. Já si počkám rok a úak budu uvažovat, jestli se k tomu vrátím i s DLC:) Zatím jsem v polovině hry, ale nemíním se hned vracet zpátky na začátek i s pomocí DLC.
      • Na to jak jsem ze začátku měl s toho negativní dojem, tak video-recenze mne docela překvapila.. Pochopil jsem správně, že příběh (dosti lineární?) tu hraje spíše takovou kulisu pro rychlou byť zábavnou rubačku s dobrým soubojovým systémem? :-)
        • Veskoslav
          Tak oproti třeba Skyrimu či Zaklínači je příběh čistě lineárí, ale člověk má i tu volnost pohybu, není zase tak omezen a nemusí questy plnit v přesném pořadí. A soubojový systém překvapil i počtem zbraní či komb a jejich kombinací.
          • Pribeh ve Skyrimu je nelinearni? Asi mam spatnou kpii hry:)
            Vzdyt sami autoru se chlubi tim ze maji linearni pribeh v otevrenem svete *1*
            • Ringwraith
              Lineárním příběhem se myslí, že proběhne vždy stejně.
              Jo, sice má hra otevřenej svět a ty můžeš vedlejší questy plnit jak chceš, ale události hlavního příběhu proběhnou vždy stejně (možná s malými obměnami).

              Ale taková je naprostá většina her.
            • Veskoslav
              Tak Lineární příběh je třeba u mně osobně například Portal 2, ale Skyrim? Člověk povětšinou si může dělat co chce, jak chce a hlavní dějová linka se nemusí primárně plnit.
    • To už je druhé :)
  • DarkHawk
    No ty vole vždyt už je to ted až moc velké. Koho baví se tam hodiny procházet na tohle nemám čas. Stačí, že na začátku si musíš odkrýt mapu pěší chuzi, pak už jenom systém staré dobré teleporty mezi lokacemi.
    • Veskoslav
      Koho baví? Jak to tak čtu, tak Tobě stačí opravdu málo a musí Tě hra vodit za ručičku, jinak jsi úplně v pérdeli.....
      • DarkHawk
        To jsi mimo s tím voděnín za ručičku. Otevřené světy jako jsou třeba v GTA nebo Assassins Creed, které jsou tak akorát mě baví. Ale tyhle mega open worldy ve kterých musíš nachodit plno zbytečných kilometru nemusím. U Reckoningu mi to nevadí, protože tam to plně nahrazuje parádní spubojový systém. Možná, že si někdo libuje se jen tak několik hodin procházet ve hře, ale u mě tohle nehraje žádnou roli. Dávam především přednost dobře podanému příběhu k tomu akci a dobré hratelnosti.
        • Veskoslav
          Assassin a otevřený svět? No by mně zajímalo, co js dělal u her jako Stalker atd. To jsi musel umřít než jsi přešel z jedné části do druhé.
          • DarkHawk
            Ať už to byl Jeruzálem, Damašek, Acre, Italíe, Řím nebo Konstantipole. Ve všech městech byla uplná volnost a mohl sis tam dělat co chceš. Stalkera sem nehrál.. FPS mám odehraných nespočet. Vezmu si zásobu náboju a nějakou spolehlivou zbraň a těch pár kilometru z bodu A do bodu B dojdu na hard bez jediného umrtí.
            • Veskoslav
              Já vím:) Jenom je to pro mně osobně takový "uzavřený" openworld. Pro mně jsou třeba otevřené Skyrim (na hru mám samozřejmně dost výtek, ale to teď neřešíme), Stalker atd. U Assasin mi to prostě přišlo vždycky nějak "uzavřené". No u Stalkera to moc nejde, obzvlášť, pokud máš ty správné módy do hry, včetně patchů na respawn:) Tak prostě musíš z bodu A do bodu B jít minimálně v zastávkách:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit